Helpotusta pinnalliseen hengitykseen

Stressaa, ei pysty hengittämään kunnolla, henkeä ahistaa. Tuttu tunne? Katso videolta ohjeet helppoihin hengitysharjoituksiin.

Jatka lukemista →

Miten pysyä kunnossa ilman treeniä?

Kyllä sitä täytyy treenata kovaa ainakin viisi kertaa viikossa pysyäkseen kunnossa! Onko näin vai voiko ilman varsinaista treeniä pitää yllä terveydelle riittävän hyvää kuntoa?

Jatka lukemista →

Mitä hyvällä lämmittelyllä saa aikaan?

Haluatko parantaa suorituskykyä ja liikkuvuutta, sekä samalla vähentää loukkaantumisriskiä?

Jatka lukemista →

Kuinka selvitä hengissä treeneistä hellesäällä

Lämmölle ei näy loppua ja treenatakin tekisi mieli! Mitä helleajan liikunnassa tulisi huomioida?

Jatka lukemista →

Univaje vs. virkeä mieli

Millaisia valintoja tulee väsyneenä tehtyä? Koko päivän ihan nuutunut olo ja kaikki vähän ärsyttää. Ei jaksa kokata, eikä todellakaan tehdä treeniä. Katso videolta miten päivän kulku muuttuu kun univaje vaihtuu kunnon yöuniin. Jos tavoitteenasi on pudottaa painoa, syödä terveellisesti, harrastaa säännöllistä liikuntaa, selvitä arjesta virkeänä tai vaikka vain pysyä terveenä, kannattaa laittaa uni ensimmäisenä kuntoon.…

Jatka lukemista →

Vertaatko itseäsi menneisyyden sinään?

Oletko joskus esimerkiksi ollut niin sanotusti tikissä tai kykenevä juoksemaan puolimaratonin, mutta nykyään tilanne on toinen ja se harmittaa?

Jatka lukemista →

Yksinkertainen koko kehon treeni: 5 liikettä, rasva palaa ja sopii myös aloittelijalle

Koko kehon treeni kuntosalilla - kuntosaliohjelma naiselle

Onko haussa kiinteyttävä ja vahvistava salitreeni? Jos haluat muokata kehoa, vahvistaa lihaksiasi ja edistää rasvanpolttoa, tee voimaharjoittelua ainakin pari kertaa viikossa.

Jatka lukemista →

Voiko juoksuharrastus olla hauskaa?

Juoksu! Se sattuu koipiin, hapottaa ja hengästyttää. Meno on kuin täillä tervassa. Miten juoksusta voi oppia nauttimaan?

Jatka lukemista →