fbpx

Huom! Nämä ovat jatkotreenit 30 päivän kuntosaliohjelman osallistujille. Tule mukaan jatkotreeneihin tämän kampanjasivun kautta ja säästät 60 € hinnassa!

30 päivän kuntosaliohjelma

Osa 2

Haluatko jatkaa kiinteytymistä ja kehosi vahvistamista nousujohteisella kuntosalitreenillä?

Toivon, että olet saanut jo hyviä, näkyviä ja tuntuvia tuloksia 30 päivän kuntosaliohjelman ensimmäisessä osassa.

Olet päässyt jo pitkälle ja nyt kannattaa jatkaa mahtavien tulosten tekemistä! Kannattaa siis lähteä mukaan näihin jatkotreeneihin, joissa jatkat kohti kiinteää ja vahvaa kehoa.

Jotta kehitys jatkuisi tehokkaasti ja vauhdikkaasti, saliohjelma kannattaa vaihtaa 4-5 viikon välein. Tämä johtuu siitä, että kroppa ja lihakset tottuvat samaan treeniohjelmaan ja kehitys hidastuu.

Jos haluat siis muokata kehoasi vahvemmaksi ja kiinteämmäksi ja jatkaa näkyvien tulosten saamista, kannattaa lähteä mukaan tähän kuntosaliohjelmaan.

Saat uudet, tehokkaat ja selkeät ohjeet kuntosaliharjoitteluun. Ohjeet soveltuvat sinun aikatauluusi ja kuntotasoosi.

Jos haluat siis tehostaa kuntosalitreeniäsi siten, että saat aikaan konkreettisia tuloksia, tämä on sinulle. Tuttuun tapaan treenit ovat tehokkaita, mutta tiiviitä, joten et joudu käyttämään kaikkea vapaa-aikaasi salilla.

Jatkotreenit tulevat samalle valmennusalustalle kuin ensimmäisenkin osan treenit. Jos ostat ohjelman samalla sähköpostiosoitteella, päivittyvät vanhat tunnuksesi siten, että pääset niillä myös jatkotreeneihin.

Saat nämä 30 päivän kuntosaliohjelma, osa 2 -jatkotreenit vain tämän kampanjasivun kautta ja säästät hinnassa 60 €.

Miksi saliohjelma kannattaa vaihtaa usein ja mitä on odotettavissa näiltä uusilta treeneiltä?

Entä jos vain aloittaisi samat treenit alusta? Voiko niin tehdä?

Samoja treenejä ei kannata aloittaa alusta, sillä keho tottuu samanlaiseen treeniin, eikä useamman treenikerran jälkeen enää kehity yhtä hyvin.

Hermostomme muistaa tehdyn ohjelman tutkitusti jopa kaksi vuotta ja sen vuoksi hyvien tulosten saavuttaminen vaatii ohjelman vaihtamista säännöllisin väliajoin.

 30 päivän kuntosaliohjelma, osa 2 -jatkotreeneissä vahvistut seuraavat 4-5 viikkoa ja saat samantyylisen valmiin treenikalenterin kuin tässä ensimmäisessä osassakin.

Uusi ohjelma yllättää kehon lisäksi mielen: kroppa saa erilaisia ärsykkeitä ja mieli virikettä uudenlaisista treeneistä. Tässä toisessa treenivaiheessa vähennetään toistoja ensimmäiseen 30 päivän ohjelmaan verrattuna, mikä tarkoittaa suurempia painoja!

Kun vaihdellaan tällä tavoin voimatreenin intensiteettiä, saadaan nopeammin kehitystä aikaan kuin pysyttelemällä pitkään samanlaisilla sarjapituuksissa.

Jatkotreenit tulevat samalle valmennusalustalle kuin ensimmäisenkin osan treenit. Jos ostat ohjelman samalla sähköpostiosoitteella, päivittyvät vanhat tunnuksesi siten, että pääset niillä myös jatkotreeneihin.

Jos tunnistat itsesi seuraavista asioista, tämä treeniohjelma on suunniteltu juuri sinulle:

Nämä jatkotreenit on tehty jatkoksi 30 päivänkuntosaliohjelma -kuntosaliohjelmaan. Uusien treenien avulla jatkat hyvien tulosten saavuttamista ja voit asettaa itsellesi uusia tavoitteita. Voimatasosi kasvavat entisestään ja vaihtuva treeniohjelma varmistaa, ettei kasvu hidastu.

Treeneissä harjoitellaan tuttuun tapaan joka kerralla koko keho, jotta lihakset saavat ärsykkeitä tarpeeksi usein.

Saat uudet, tehokkaat treenit jatko-osassa:

Kommentteja Maikin ohjeilla treenanneilta asiakkailta:

Nämä ovat olleet ihan huippu hyvät treenit, kun on yrittänyt päästä taas säännöllisestä treenaamisesta kiinni. Olen käynyt salilla jo 10 vuotta, enkä nyt ihan aloittelija ole, mutta taukoa on ollut.

Näiden lyhyiden ja ytimekkäiden treenien kanssa on taas saanut salilla käymisen säännöllisemmäksi, kun tietää ettei siellä salilla mene kauaa. Ja nämä sopii loistavasti aamuun ennen töihin menoa. Huomasin taas nauttivani aamutreeneistä.

– Riikka

Olen yllättynyt miten tälleen 2x/vko tehneenä mulla selvästi on erityisesti käsiin tullut habaa ja pakara/reidet on muuttunut tiukoiksi. En oo yhtään niin puhkipoikki mitä taas olin kun työpäivän jälkeen lähdin ryhmätunneille pomppimaan yms. ja illat oli vaikee rauhoittaa.

Aiemmin en ole saanut saliohjelmista näin nopeita tuloksia vaikka useampaa ohjelmaa oon tehnyt, varmaan tää koko kroppa kerralla on se juju kuitenkin ja kahden treenin vaihtelu. Olen tosi happy!

– Tyytyväinen treenaaja

Selkeät ohjeet, ei mitään ihmeellisiä monimutkaisia ohjeita. Minä toimin parhaiten salilla kun on ohjeet, tee näin, näin monta, tässä järjestyksessä. Nyt ongelmana on pitää lepopäiviä koska voisin olla salilla joka päivä.

– Kurssilainen

Reilu peli – jos et tykkää, saat rahasi takaisin.

Uskon kuntosaliohjelmaan täysin, joten annamme sinulle 100 % tyytyväisyystakuun. Haluan, että saat tuloksia etkä hukkaa arvokasta aikaasi.

Siksi voit kokeilla treeniohjelmaa 14 päivän ajan ilman riskiä. Jos sinusta tuntuukin siltä, etteivät treenit sovi sinulle, ilmoita asiasta asiakaspalveluumme ja palautamme rahasi.

Voit maksaa ohjelman myös liikuntaeduilla. Jos haluat perua osallistumisen liikuntaeduilla maksettuun ohjelmaan, maksua ei voida palauttaa rahana, vaan voit vaihtaa sen johonkin toiseen samanarvoiseen tuotteeseen tai kauppamme lahjakorttiin.

Tarjous päättyy:

Päivää
Tuntia
Minuuttia
Sekuntia

Tule mukaan nyt, jos haluat yhä parempia tuloksia helpoilla treeniohjeilla!

Saat koko valmennuksen hintaan 39 euroa (normaalisti hinta on 99 €). Tämä on kertamaksu, ei kuukausimaksuja tai jäsenyyksiä.

Pääset nyt treenaamaan tällä ammattilaisen kokoamalla kuntosaliohjelmalla ja kaiken lisäksi voit osallistua 100 % tyytyväisyystakuulla, joten sinulla ei ole lainkaan riskiä lähteä mukaan.

Tule mukaan jatkamaan treenejä nyt: säästät 60 € hinnassa!

30 päivän kuntosaliohjelma, osa 2

99
39 € Säästösi: 60 €
  • Uutta 30 päivän kuntosaliohjelmaa seuraamalla jatkat kehitystä
  • Uusi saliohjelma: salitreenit ovat kolme kertaa viikossa ja välipäivinä tukevia harjoituksia
  • Voit maksaa verkkopankilla, maksukortilla, laskulla, lompakkopalvelulla tai liikuntaeduilla
  • 100 % tyytyväisyystakuu – saat rahat takaisin, jos et pidä treeneistä

Maikki Marjaniemi © 2022 All rights reserved