fbpx

Hinta nousee:

päivää
tuntia
minuuttia
sekuntia

30 päivän kuntosaliohjelma

– ota nopea treenispurtti salilla

30 päivän kuntosaliohjelmaa seuraamalla muutat kehonkoostumustasi ja löydät treenirytmin.

Kokeile tiukkaa treenispurttia, jonka aikana haastat itsesi seuraamalla valmista treeniohjelmaa.

Kuukauden ajan voit vain keskittyä tekemään muutosta, joka tuntuu ja näkyy!

4 syytä ottaa 30 päivän treenispurtti

1. Näet muutoksen kehonkoostumuksessa

Voiko 30 päivässä huomata muutoksen kropassa? Kyllä voi!

30 päivän kuntosaliohjelma on suunniteltu niin, että treenit haastavat tarpeeksi, jotta tulokset näkyvät ja tuntuvat kropassa. 

Tiiviin spurtin jälkeen vaatteet voivat istua paremmin päällä ja olo on energisempi kuin aikaisemmin.

2. Sopivan pituinen aika haastaa itseä intensiivisellä treenillä

Tämän treeniohjelman aikana treenataan intensiivinen jakso, ja 30 päivää on siihen sopiva pituus.

Sen jälkeen on hyvä pitää kevyempi viikko tai pari, jotta keho ehtii palautua kunnolla.

Spurtin tarkoituksena on saada haastettua itseä, tuoda näkyviä muutoksia kehonkoostumukseen ja motivaatiota treenaamiseen.

3. Saat kiinni treenirytmistä

30 päivässä ehdit saada treenirytmistä kiinni ja huomaat, miten liikkuminen sujahtaa osaksi elämää.

Se on sopiva aika, jonka voit ottaa itselle projektiksi ilman, että tarvitsee tehdä liian pitkää sitoutumista mihinkään. 

Vaikka 30 päivän aikana treenataan vain kolme kertaa viikossa salilla, niin muina päivinä tulee sitä tukevia harjoituksia, kuten kehonhuoltoa ja palauttavia kävelyitä.

Näin saat hyvän treenirytmin päälle, joka kantaa ohjelman jälkeenkin.

4. Sopiva ajanjakso treenata ennen kuin vaihtaa uuteen ohjelmaan

Treeniohjelmaa on tärkeää vaihtaa säännöllisesti, jos haluaa vahvistaa lihaksia ja polttaa kehosta ylimääräistä rasvaa.

Pitkään samaa ohjelmaa ja liikkeitä käyttämällä lihakset ja keho tottuvat treeniin, eivätkä enää tuota niin hyviä tuloksia kuin alussa. 

Siksi 30 päivän saliohjelma on sopivan pituinen spurtti, jonka jälkeen voi hyvillä mielin vaihtaa toiseen ohjelmaan.

Jos tunnistat itsesi seuraavista asioista, 30 päivän kuntosaliohjelma on suunniteltu juuri sinulle:

Tällaisia tuloksia saat, kun tilaat tämän treeniohjelman:

Monipuoliset, hyvät ohjelmat, selkeät ohjeet sekä sanallisesti että videolla. Tervehenkinen meininki. 

En oo aiemmin juurikaan tykännyt käydä salilla, mutta nyt salipäivät on silkkaa parhautta! 

Onnellinen Maikkilainen – ja tämä suhde kestää! 🏋🏻‍♀️

– Merja

Kiitos! Olen monta kertaa elämässäni (ja ikää on jo liki 50 vuotta) aloittanut kuntosalilla ja aina se on tyssännyt kesken.

En vaan ole viihtynyt, enkä kokenut lajia omaksi. Viihdyn luonnossa. Nyt lähdin salille lääkärin ohjeesta, ja tein sen tällä ohjelmalla. 

Ohjelma on hyvin suunniteltu, aloitus on sopivan kevyt. Aina tekee mieli (ehkä teinkin…) tehdä enemmän kuin ohjelma sanoo.

Ohjeet ja videot on erinomaisen selkeitä. Näinkin lyhyessä ajassa ehti huomata edistystä. 

Paitsi tietysti kuntosalilla, niin myös vyötäröltä katosi 4 senttiä [8 viikossa], vaikka painossa ei suuria muutoksia tapahtunut. Kiitos.

– HANNA

Olen kyllä täysin koukuttunut Maikin ohjelmiin! Takana on jo useampi kurssi ja nämä kuntosalitreenit on ollut tähän mennessä suosikkini. 

Tykkään selkeistä ohjeista, oikeanlaisesta filosofiasta ja tietysti siitä, että tulosta syntyy. Olen löytänyt liikunnan ilon takaisin elämääni 💪😎

Selkeät ohjeet, ei mitään ihmeellisiä monimutkaisia ohjeita. Minä toimin parhaiten salilla kun on ohjeet, tee näin, näin monta, tässä järjestyksessä. 

Nyt ongelmana on pitää lepopäiviä koska voisin olla salilla joka päivä

Tämän kaiken saat 30 päivän kuntosaliohjelmasta

VALMIIKSI SUUNNITELTU SALIOHJELMA JA TREENIKALENTERI 30 PÄIVÄKSI

Saat kuntosaliohjelman, joka sisältää kaksi erilaista ja toisiaan täydentävää koko kehon treeniä.

Kuntosalilla käydään kolme kertaa viikossa. Yksi treenikerta kestää lämmittelyineen alle tunnin. 

Saliohjelma kuormittaa koko kehon isoja lihasryhmiä, jonka vuoksi saat aikaan nopeasti näkyviä ja tuntuvia tuloksia. 

Liikkeet on valittu siten, että koko keho vahvistuu, aineenvaihdunta kiihtyy ja keho kiinteytyy.

Treenien liikkeet ovat yksinkertaisia perusliikkeitä eivätkä mitään ihmeellistä kikkailua. Tavallisen kuntosalin varustelu riittää mainiosti eikä erikoisia laitteita tarvita. 

30 päivän ajan seurataan valmista treenikalenteria, jossa on mukana salitreenien lisäksi kevyitä kävelylenkkejä ja ohjattuja kehonhuoltoharjoituksia. 

Nämä täydentävät kuntosalitreeniä, kehittävät kuntoa monipuolisesti ja edistävät palautumista – ja siksi saat parempia tuloksia kuin pelkällä kuntosalitreenillä.

Saat saliohjelman liikkeistä selkeät ohjevideot sekä kirjalliset, tulostettavat ohjeet. Ohjeet ovat netissä helppokäyttöisellä alustalla, johon pääset kirjautumaan omilla tunnuksillasi.

OHJEET LIHASTEN JA KROPAN LÄMMITTELYYN

Lämmittelyohjeilla varmistat, että kehosi on valmis tuloksekkaaseen ja turvalliseen treeniin. 

Näin saat treenistä enemmän irti ja kehityt nopeammin. Lämmittelemällä ehkäiset myös vammojen syntymistä. 

Ohjelman dynaamiset lämmittelyohjeet sopivat mainiosti myös lepopäivien kehonhuoltoon. 

Kun huollat kehoasi lempeästi myös lepopäivinä, parannat liikkuvuuttasi ja huollat lihaksia. Parempi liikkuvuus tuo arkeen liikkumisen vapautta ja rentoutta.

KUNTOSALITREENIN TEKNIIKKAPAJA – OPASTEET OIKEISIIN TREENITEKNIIKOIHIN

Tekniikkapajassa käydään läpi liikkeiden oikeaa suoritustekniikkaa videoilla ja kerrotaan, miksi jotain liikettä tehdään. 

Kun tekniikka on kunnossa, liikkeet kuormittavat oikeita lihaksia ja vältyt virheellisiltä tekniikoilta ja vammoilta, ja saat aikaan entistä parempia tuloksia. 

Myös motivaatio treeniin kasvaa, kun ymmärrät syvällisemmin, miksi ja miten eri liikkeitä tehdään. 

Salille on mukavampi mennä, kun todella tietää, miten eri liikkeet tehdään ja miten laitteita pitäisi käyttää.

VALMENTAJAN VINKIT JA FACEBOOK-RYHMÄN TUKI

Saat treeniohjelman mukana valmentajan vinkkejä tuloksekkaaseen kuntosaliharjoitteluun, palautumiseen ja motivaation ylläpitämiseen.

Pääset lisäksi sisälle 30 päivän kuntosaliohjelman suljettuun Facebook-ryhmään, jossa voit kysyä valmentajalta treenikysymyksiä, kannustaa muita tai vain hehkuttaa salitreenin iloja.

Tilatessasi 30 päivän kuntosaliohjelman saat tämän 29 € arvoisen Salitreenaajan ravintopaketin kaupan päälle

Saat tiiviin, mutta kattavan tietopaketin terveellisestä ravitsemuksesta. 

Lihaskuntoharjoittelua tukeva ruokavalio edellyttää riittävää syömistä: kun syöt hieman enemmän kuin kulutat, lihakset kehittyvät parhaiten. 

Jos taas haluat ennen kaikkea kiinteytyä ja polttaa rasvaa samalla kehittäen lihasvoimaa, voit syödä hieman alle oman kulutuksesi. Näihin tilanteisiin saat kurssilla ohjeet. 

Ruokailuohjeet ovat helppo sisäistää, etkä tarvitse ruokavaakaa tai kalorilaskentaa. 

Saat myös yhden esimerkkipäivän ruokailuista kuvallisine resepteineen.

Reilu peli – jos et tykkää, saat rahasi takaisin.

Uskon kuntosaliohjelmaan täysin, joten annamme sinulle 100 % tyytyväisyystakuun. Haluan, että saat tuloksia etkä hukkaa arvokasta aikaasi.

Siksi voit kokeilla treeniohjelmaa 14 päivän ajan ilman riskiä. Jos sinusta tuntuukin siltä, etteivät treenit sovi sinulle, ilmoita asiasta asiakaspalveluumme ja palautamme rahasi.

Voit maksaa ohjelman myös liikuntaeduilla. Jos haluat perua osallistumisen liikuntaeduilla maksettuun ohjelmaan, maksua ei voida palauttaa rahana, vaan voit vaihtaa sen johonkin toiseen samanarvoiseen tuotteeseen tai kauppamme lahjakorttiin.

Hinta nousee:

Päivää
Tuntia
Minuuttia
Sekuntia

30 päivän kuntosaliohjelma

– ota nopea treenispurtti salilla
99
49 € Säästösi: 50 €
  • 30 päivän kuntosaliohjelmaa seuraamalla muutat kehonkoostumustasi ja löydät treenirytmin
  • Valmis saliohjelma: salitreenit ovat kolme kertaa viikossa ja välipäivinä tukevia harjoituksia
  • Voit maksaa verkkopankilla, maksukortilla, laskulla, lompakkopalvelulla tai liikuntaeduilla
  • 100 % tyytyväisyystakuu – saat rahat takaisin, jos et pidä treeneistä

Hei, olen Maikki, valmentajasi tässä 30 päivän kuntosaliohjelmassa.

Tiedän, että monille säännöllisen treenin mahduttaminen arkeen on vaikeaa. Kun salilla treenailee silloin tällöin ja vähän sitä sun tätä, tulokset eivät yleensä ole kovin vaikuttavia.

Siksi on joskus kätevää ottaa spurtti ja napata taas nousujohteisesta treenirytmistä kiinni. 

Olen luonut siihen tarkoitukseen tämän 30 päivän kuntosaliohjelman.

30 päivän aikana treenataan kolme kertaa viikossa salilla ja muita päivinä tehdään treeniä tukevia sekä palauttavia harjoituksia. 

Tuona aikana huomaat, kuinka nopeasti kehonkoostumuksessa tapahtuu muutoksia ja miten säännöllinen ja nousujohteinen voimatreeni tuntuu osalta elämää. 

Säännöllisesti liikkumalla ja kehoa huoltamalla huomaa, kuinka paljon energiaa ja hyvää oloa se tuo jokaiseen päivään.

Jos kaipaat nopeaa spurttia treenaamiseen ja muutosta kehonkoostumukseen, niin kutsun sinut mukaan tekemään ryhtiliikkeen!

Nähdään treeneissä!

Maikki_naamakuva copy

Lue, miksi Iina ihastui tähän kuntosaliohjelmaan:

“Moi! Olen neljän pienen lapsen äiti ja edellisistä säännöllisistä salitreeneistä oli päässyt hurahtamaan jo noin kahdeksan vuotta aikaa. Ennen lapsia treenasin nelijakoisella ohjelmalla – liikunta yleensäkin on kuulunut arkeeni aina. 

Raskauksien jälkeen minulla oli kolmeen kertaan massiivinen vatsalihasten erkauma, jota kuntoutin fysioterapeutin ohjeistuksessa. Vihdoin sain luvan lähteä tekemään salitreeniä – mutta mitäs ihmettä siellä tehdään näin pitkän tauon jälkeen?! 

Lähdin pitkän harkinnan jälkeen hakemaan vauhtia valmiista ohjelmasta, ja kyllä kannatti! Oli erittäin virkistävää ymmärtää, että kaksikin salitreeniä viikossa voi olla riittävästi melko kiireisessä arjessa. 

Lisäksi itselleni oli helpottavaa huomata, että jo neljällä eri liikkeellä saa oikein tehtynä erittäin hyvin kuormitusta koko kropalle yhden treenin aikana! Tässä ohjelmassa oli minulle juuri sopivasti liikkeitä ja vaihtuvuutta mielenkiinnon ylläpitämiseksi. 

Vaikka salitreenaaminen periaatteessa olikin tuttua, ohjelma sisälsi myös minulle uusia liikkeitä ja liikevariaatioita, joita en ollut ennen tehnyt. Kurssin sisältö oli kokonaisuudessaan selkeä ja ohjeet havainnollistavia antaen mahdollisuuksia erilaisiin muunnelmiin liikkeistä. 

Suosittelen kurssia kaikille, jotka kokevat epävarmuutta salitreenin aloittamisessa – tai vaikka epävarmuutta ei olisikaan, suosittelen silti oman treenaamiseen liittyvän ajatusmaailman päivittämiseksi ja virkistämiseksi! 😃 Suosittelen kurssia myös kiireiseksi itsensä kokeville – less is more 🙂”

– Iina

Maikin huomio: Tämän kuntosaliohjelman treenit on suunniteltu tehtäväksi kolme kertaa viikossa, mutta kahdellakin viikottaisella salikerralla voi päästä tosi hyviin tuloksiin. Jokaisena treenipäivänä tehdään 6-7 eri liikettä, mutta ohjeistan kurssilla, että neljä ensimmäistä liikettä ovat tärkeimmät, ja kiireisenä tai väsyneenä päivänä voi tehdä vain ne. Kuntosaliohjelma sopii siis monenlaiseen arkeen, myös kiireiseen.

Näin Halla kertoo kokemuksistaan:

“Olin aiemmin jo treenannut salilla säännöllisesti mutta ilman suunnitelmaa. Olin mieltänyt, että salitreeni on mun juttu, vaikkei se ollut kauhean kivaa. Muusta liikunnasta en tykännyt; salitreeni oli se liikuntamuoto jota vähiten inhosin. 

Otin sitten käyttöön Maikin treeniohjelman ja huomasin, että treenaaminen on hauskaa ja sen lisäksi sain tuloksia. Treeni oli nousujohteista ja kehitystä tapahtui nopeasti. 

Kykyni liikkua parani, liikkuvuus parani, kyykyt syveni, käyttämäni painot kasvoi. Keho kiinteytyi ja muokkaantui, mitä ei ollut aiemmin tapahtunut. 

Kun treenissä oli punainen lanka ja jokin järki, tuloksia tuli. Tärkeintä oli silti se, että treenaamisesta tuli hauskaa. Kuntosalitreenistä tuli oikeasti oma tärkeä juttu.

Usein kysyttyä!

Tämä treeniohjelma on sama kuin Vahva nainen: Lihaskunto, mutta ohjelma on muotoiltu nyt 30 päivän kuntosalihaasteen muotoon. Treenipäivät on valmiiksi mietitty treenikalenteriin ja lisäksi mukana on palauttavia lenkkejä ja kehonhuoltoharjoituksia.

Näin 30 päivää tulee treenattua yhtäjaksoisesti, sopivasti palautuen ja riittävästi kehoa haastaen, ja tuloksia tulee.

Ylipaino ei ole este, mutta jonkinlaista kuntosalikokemusta sinulla olisi hyvä olla. 

Jos olet nyt aloittamassa kuntosaliharjoittelua ihan alusta, suosittelen mieluummin Aloita salitreeni -ohjelmaamme. Siinä lähdemme liikkeelle aivan alkeista, joten vaikka et olisi koskaan harrastanut liikuntaa tai liikunnallisemmasta elämästä olisi vierähtänyt jo tovi, tämä auttaa pääsemään alkuun kuntosaliharjoittelussa. Voit kysyä lisää asiakaspalvelustamme.

Tässä ohjelmassa treenataan koko kehoa jokaisella treenikerralla. Treenejä on kaksi erilaista, joita vuorotellaan. 

Ohjelma perustuu pääliikemalleihin, eli isoihin liikkeisiin, jotka kuormittavat useita lihasryhmiä kerralla. Treenien loppupuolella tehdään niin sanottuja avustavia liikkeitä pienemmille lihasryhmille. Näin saadaan aikaiseksi monipuolisesti kehittävä treeniohjelma, joka parantaa kehon rakennetasapainoa. 

Kun treenataan koko kehoa kerralla, jokainen lihasryhmä saa tarpeeksi tiheään treeniärsykkeen kehittyäkseen. Koko kehon treenaaminen tuntuu myös tehokkaalta ja mielekkäältä.

Treenejä tehdäksesi tarvitset pääsyn perusvarustellulle kuntosalille, mutta sinun ei tarvitse osata vielä käyttää laitteita tai välineitä. Opettelemme niiden käyttöä yhdessä ohjelman edetessä.

Salilla on hyvä olla vähintään käsipainoja, tankoja ja levypainoja sekä mielellään myös ristitalja tai ylätalja sekä polvenkoukistuslaite. Yleensä nämä löytyvät perusvarustellulta kuntosalilta.

Ei varsinaisesti kuulu. Kurssi keskittyy vain treeniin, mutta saat bonuksena tietoiskun lihaksuntoharjoittelua tukevasta ruokavaliosta sekä esimerkkejä aterioihin.

Ilman muuta. Kun tilaat kurssin, saat materiaalit käyttöösi rajattomasti. Voit siis hyödyntää ohjelmaa niin kauan kuin haluat.

Kurssilla on 14 päivän 100 % tyytyväisyystakuu. Voit testata kurssin treenejä rauhassa 14 päivän ajan. Jos se ei sovellukaan sinulle, palautamme rahasi täysimääräisenä takaisin.

Jos haluat perua osallistumisen liikuntaeduilla maksettuun ohjelmaan, maksua ei voida palauttaa rahana, vaan voit vaihtaa sen johonkin toiseen samanarvoiseen tuotteeseen tai kauppamme lahjakorttiin.

Oletko valmis ottamaan 30 päivän spurtin kuntosalilla?

päivää
tuntia
minuuttia
sekuntia

Maikki Marjaniemi © 2022 All rights reserved