fbpx

Hinta nousee:

päivää
tuntia
minuuttia
sekuntia

Aloita salitreeni

- kuntosaliohjelma

Kuntosaliohjelmaa seuraamalla opit treenaamaan kuntosalilla ja muokkaat kehoa kiinteämmäksi.

Valmiiksi suunniteltu ohjelma sisältää tehokkaat koko kehon liikkeet, jotka on suunniteltu tekemään treenistä sujuvan ja nousujohteisen.

Tarvitset vain 30 minuuttia treenaamiseen kahtena päivänä viikossa ja näet (ja tunnet kehossasi) tuloksia nopeammin kuin uskotkaan.

Vältä nämä 4 sudenkuoppaa, kun aloitat kuntosaliharjoittelua:

1

Liian monimutkainen ja edistynyt treeniohjelma

Tuttu tarina: inspiroidut salitreenistä ja nappaat ensimmäisen netistä löytämäsi ohjelman.

Sitten huomaat salilla turhautuvasi liikkeiden ja laitteiden vaikeuteen sekä treenin pituuteen. Ja salillakin pitäisi käydä 4-5 kertaa viikossa.

Vähemmästäkin innostus lässähtää, koska ohjelma ei sovi aloittelijalle.

2

Liikaa treenejä viikossa

Jotta aloittelijana saisi tuloksia, kuntosalilla ei tarvitse käydä enempää kuin kaksi kertaa viikossa ja vain noin puolisen tuntia kerrallaan. 

Moni alkuhuumassa innostuu käymään 4-5 kertaa viikossa tai jopa useamminkin ja silloin käy helposti niin, että keho ei ehdi palautua.

Jos keho ei pääse palautumaan, ei kunto voi kasvaa ja rasvanpolttokin vaikeutuu.

3

Treenailu ilman suunnitelmaa tai ohjelmaa

Jos salilla hyppii sattumanvaraisesti laitteesta toiseen, ei tuloksia välttämättä näe ollenkaan. 

Mikäli haluaa saada ajalleen ja vaivalleen parhaan vastineen salilla, kannattaa seurata ammattilaisen laatimaa ohjelmaa, jossa on sopivasti haastetta ja nousujohteisuutta.  

Kun ohjelmassa toistuu jonkin aikaa samat liikkeet, pystytään valitsemaan liikkeisiin yhä isompia painoja ja näin tulokset näkyvät kropassakin.

Samalla salitreeni on mukavampaa, kun tietää koko ajan mitä on tekemässä.

4

Älä jumitu helppoihin laitteisiin

Pelkkä laitteissa istumalla tehty treeni voi olla aika tylsä ja tehoton treeni. 

Usein taustalla on se, että ei olla varmoja miten joku liike tai laite toimii, siksi on helppoa turvautua kuntopyörään tai vatsarutistuksiin. 

Saat paljon enemmän tuloksia treenillä, joka perustuu ihmisen perusliikemalleihin, kuten erilaisiin kyykkyihin, lantionojennuksiin, punnerruksiin ja soutuihin.

Aloita salitreeni on kuntosaliohjelma, joka on suunniteltu kuntosalitreeniä aloittelevalle tai pitkän tauon jälkeen. 

Siksi tuloksia tulee nopeasti eikä keho joudu ylikuormitustilaan vääränlaisen treenin vuoksi. 

Monesti kuntosaliharrastuksen aloittamisen esteenä on se, ettei oikein tiedä mitä salilla kannattaisi tehdä ja laitteet tuntuvat pelottavilta ja vaikeilta käyttää.

Tämä ohjelma poistaa nämä epävarmuudet ja voit mennä salille itsevarmana ja tietäen, mitä olet tekemässä.

Tämä kuntosaliohjelma on suunniteltu sinulle, jos…

Haluat nähdä tuloksia kahdella kuntosalitreenillä viikossa seuraamalla valmista treeniohjelmaa.

Haluat polttaa rasvaa ja muokata kehoasi kiinteämmäksi salitreenin avulla.

Olet ehkä käynyt aiemmin kuntosalilla ilman suunnitelmaa ja haluat nyt aloittaa tuloksia tuovan ohjelman.

Haluat oppia treenaamaan kuntosalilla, tehdä liikkeet turvallisesti ja käyttää eri välineitä oikein.

Haluat nähdä kuinka vain 6 viikkoa riittää tuomaan näkyvän ja tuntuvan eron kroppaan.

Tällaisia tuloksia saat, kun tilaat tämän treeniohjelman:

Hei, nuorin lapseni on nyt 1,5-vuotias. Treenaaminen jäi töihin paluun yhteydessä ajanpuutteen vuoksi. Tämä on ollut hyvä tapa päästä kiinni salilla treenaamiseen. Tähän saakka olen tykännyt käydä eri jumpissa, spinningissä ym. 

Nyt vihdoin löytyi innostusta myös salilla käymiseen. Kiva että treenit vaikeutuivat loppua kohden. Ja myös puolierojen huomaaminen on ollut silmiäavaavaa.

– Katja, Aloita salitreeni

Olen kuntoillut säännöllisesti jo 4 vuotta, periaatteessa juossut. Olen myös käynyt hiukan salilla mutta se ei ole ollut minusta hauskaa. 

Nyt tämän ohjelman treenit olivat helppoja eikä mukana ollut mitään monimutkaisia laitteita, joten nyt menen salille kaksi kertaa viikossa ja sen päälle käyn uimassa 500 m. 30-40 minuuttia salilla tuntuu hyvältä ajalta. 

Suosittelisin kurssia varsinkin naisille, jotka eivät koskaan ole käyneet kuntosalilla.

– Hannele, Aloita salitreeni

Olin aiemmin jo treenannut salilla säännöllisesti mutta ilman suunnitelmaa. Olin mieltänyt, että salitreeni on mun juttu, vaikkei se ollut kauhean kivaa. Salitreeni oli se tapa, jolla pystyin liikkumaan. Muusta liikunnasta en tykännyt; salitreeni oli se liikuntamuoto jota vähiten inhosin. 

Otin sitten käyttöön Maikin treeniohjelman ja huomasin, että treenaaminen on hauskaa ja sen lisäksi sain tuloksia. Treeni oli nousujohteista ja kehitystä tapahtui nopeasti. 

Oma kykyni liikkua parani, liikkuvuus parani, kyykyt syveni, käyttämäni painot lisääntyi. Keho kiinteytyi ja muokkaantui, mitä ei ollut aiemmin tapahtunut. Kun treenissä oli punainen lanka ja jokin järki, tuloksia tuli. Tärkeintä oli silti se, että treenaamisesta tuli hauskaa. Kuntosalitreenistä tuli oikeasti oma tärkeä juttu.

– Halla, Vahva nainen: Lihaskunto

Tämän kaiken saat

VALMIIKSI SUUNNITELTU KUNTOSALIOHJELMA 6 VIIKOKSI

Saat kuntosaliohjelman, joka sisältää kaksi erilaista ja toisiaan täydentävää koko kehon treeniä.

Alussa ohjelma keskittyy toiseen treeniin ja tekemään liikkeet tutuiksi. Vasta sen jälkeen otetaan mukaan toinen treeni ja lisätään liikkeitä.

Saliohjelma kuormittaaa koko kehon isoja lihasryhmiä, jonka vuoksi saat aikaan nopeasti näkyviä tuloksia. Liikkeet on valittu siten, että koko keho vahvistuu, aineenvaihdunta kiihtyy   ja rasvanpoltto tehostuu.

Treenien liikkeet ovat yksinkertaisia perusliikkeitä eivätkä mitään ihmeellistä kikkailua. 

Saat saliohjelman liikkeistä selkeät ohjevideot sekä kirjalliset, tulostettavat ohjeet. Ohjeet ovat netissä helppokäyttöisellä alustalla, johon pääset kirjautumaan omilla tunnuksillasi.

Saliohjelma on suunniteltu tehtäväksi kaksi kertaa viikossa. Yksi treenikerta lämmittelyineen kestää noin 30-40 minuuttia.

KUNTOSALIHARJOITTELUN TYÖKIRJA

Työkirjan avulla tiedät jatkuvasti, mitä teet seuraavaksi, kuinka monta toistoa ja missä tahdissa liikkeet pitäisi tehdä. Siihen on valmiiksi merkitty, mitä jokaisella treenikerralla tehdään. 

Samalla opit pitämään kirjaa tekemistäsi toistomääristä ja käyttämistäsi painoista. Siten seuraavassa treenissä osaat valita oikeat painot. 

Työkirjan voi täyttää digitaalisesti tai tulostaa ja täyttää paperille.

OHJEET LIHASTEN JA KROPAN LÄMMITTELYYN

Lämmittelyohjeilla varmistat, että kehosi on valmis tuloksekkaaseen ja turvalliseen treeniin.

Näin saat treenistä enemmän irti ja kehityt nopeammin. Lämmittelemällä ehkäiset myös vammojen syntymistä.

Ohjelman dynaamiset lämmittelyohjeet sopivat mainiosti myös lepopäivien kehonhuoltoon.

Kun huollat kehoasi lempeästi myös lepopäivinä, parannat liikkuvuuttasi ja huollat lihaksia. Parempi liikkuvuus tuo arkeen liikkumisen vapautta ja rentoutta.

KUNTOSALITREENIN TEKNIIKKAPAJA – OPASTEET OIKEISIIN TREENITEKNIIKOIHIN

Tekniikkapajassa käydään läpi liikkeiden oikeaa suoritustekniikkaa videoilla ja kerrotaan, miksi jotain liikettä tehdään.

Kun tekniikka on kunnossa, liikkeet kuormittavat oikeita lihaksia ja vältyt virheellisiltä tekniikoilta ja vammoilta, ja saat aikaan entistä parempia tuloksia.

Myös motivaatio treeniin kasvaa, kun ymmärrät syvällisemmin, miksi ja miten eri liikkeitä tehdään.

Salille on mukavampi mennä, kun todella tietää, miten eri liikkeet tehdään ja miten laitteita pitäisi käyttää.

VALMENTAJAN VINKIT JOKAISELLE TREENIKERRALLE & FACEBOOK-RYHMÄN TUKI

Saat jokaiselle treenikäynnille valmentajan vinkit ja kannustusta videotervehdyksen muodossa. Videoilla kerrotaan, mihin asiaan kussakin treenissä erityisesti keskitytään.

Näin valmennus tuntuu henkilökohtaiselta, vaikkei oikeasti kasvokkain tavatakaan.

Pääset lisäksi sisälle Aloita salitreeni -ohjelman suljettuun Facebook-ryhmään, jossa voit kysyä valmentajalta treenikysymyksiä, kannustaa muita tai vain hehkuttaa salitreenin iloja.

Reilu peli – jos et tykkää, saat rahasi takaisin.

Uskon kuntosaliohjelmaan täysin, joten annamme sinulle 100 % tyytyväisyystakuun. Haluan, että saat tuloksia etkä hukkaa arvokasta aikaasi.

Siksi voit kokeilla treenejä 14 päivän ajan ilman riskiä. Jos sinusta tuntuukin siltä, etteivät treenit sovi sinulle, ilmoita asiasta asiakaspalveluumme ja palautamme rahasi.

Voit maksaa ohjelman myös liikuntaeduilla. Jos haluat perua osallistumisen liikuntaeduilla maksettuun ohjelmaan, maksua ei voida palauttaa rahana, vaan voit vaihtaa sen johonkin toiseen samanarvoiseen tuotteeseen tai kauppamme lahjakorttiin.

Hinta nousee:

Päivää
Tuntia
Minuuttia
Sekuntia

Aloita salitreeni

-kuntosaliohjelma
99
49 € Säästösi 50 €
  • 6 viikoksi valmiiksi suunniteltu ja hiottu kuntosaliohjelma
  • Treenaa 2 kertaa viikossa ja näe tulokset kehossa
  • Voit maksaa verkkopankilla, maksukortilla, laskulla, lompakkopalvelulla tai liikuntaeduilla
  • 100 % tyytyväisyystakuu – saat rahat takaisin, jos et pidä treeneistä

Hei, olen Maikki, hyvinvointi- ja voimavalmentaja.

Olen personal trainerina ohjannut monta monituista asiakasta kuntosalitreenin pariin. 

Palkitsevinta on ollut nähdä, kun vannoutuneista salivihaajista onkin kuoriutunut innostuneita punttipirkkoja. 

Täyskäännöksen salaisuus on kehittävä, selkeä ja hauska kuntosaliohjelma, joka sopii treenaajan lähtötasoon. 

 

Kun treenissä on sopivasti haastetta, tuloksia tulee ja se innostaa entistä enemmän jatkamaan salitreeniä. 

Ymmärrän, ettei kaikilla ole mahdollisuutta palkata personal traineria kuntosaliharrastuksensa alkuun. 

Siksi loin tämän treeniohjelman, jossa saat kuuden viikon startin kuntosaliharjoitteluun mahdollisimman helposti toteutettavalla tavalla. 

Tämä on matalan kynnyksen ohjelma ja liikkeelle lähdetään aivan alkeista. 

Treenikertoja on kaksi viikossa ja ne ovat lyhyitä. Näin varmistetaan, että hallitset liikkeet turvallisesti, opit tuntemaan tiesi salilla ja lisäksi saat konkreettisia, näkyviä tuloksia. 

Tämän ohjelman avulla kiinteydyt, parannat lihaskuntoasi ja huomaat, että treenillä tulee lisää virtaa arkeen. 

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Usein kysyttyä!

Treenejä tehdäksesi tarvitset pääsyn perusvarustellulle kuntosalille, mutta sinun ei tarvitse osata vielä käyttää laitteita tai välineitä. Opettelemme niiden käyttöä yhdessä ohjelman edetessä.

Salilla on hyvä olla vähintään käsipainoja, tankoja ja levypainoja sekä mielellään myös jalkaprässi, ylä- ja alatalja sekä polvenkoukistuslaite. Yleensä nämä löytyvät perusvarustellulta kuntosalilta.

Tavoitteena on oppia tuntemaan tiensä kuntosalilla, joten jos laitteiden käyttö jännittää, kannattaa ehdottomasti lähteä mukaan. Ammattilaisen suunnitteleman ohjelman avulla ei mene aikaakaan, kun tunnet olosi kuntosalilla jo itsevarmaksi ja mukavaksi ja opit pitämään treeneistä!

Pelkällä kuntosalitreenilläkin onnistut muokkaamaan kehoa. Aloittelijana kehitys usein näkyy ja tuntuu melko nopeastikin. 

Pakko ei ole siis tehdä näiden lisäksi aerobista treeniä, vaikka toki siitä on hyötyä. On kunnon ja kiinteytymisen kannalta hyödyllistä liikkua arjessa monipuolisesti eikä kompensoida tehtyä salitreeniä yleisellä passiivisuudella.

Salitreenin lisänä tehtävä aerobinen treeni kannattaa tehdä kevyesti ja oman kunnon mukaan. Tällöin energiankulutuksesi pysyy hyvällä tasolla ja kevyt liikunta edistää myös palautumista.

Tässä kuntosaliohjelmassa salilla käydään kaksi kertaa viikossa, ja silloin paras ratkaisu on treenata koko kehoa kerralla. Näin lihaksille saadaan tarpeeksi usein ärsykettä ja kehitystä tulee nopeammin.

Ei kuulu. Kurssi keskittyy vain treeniin.

Jo vain! Ylipaino ei ole este, ja tämä ohjelma on myös oiva tapa nousta sohvan pohjalta ja päästä kiinni liikunnallisempaan elämään. 

 

Lähdemme liikkeelle aivan alkeista, joten vaikka et olisi koskaan harrastanut liikuntaa tai liikunnallisemmasta elämästä olisi vierähtänyt jo tovi, tämä auttaa pääsemään alkuun kuntosaliharjoittelussa.

Kurssilla on 14 päivän 100 % tyytyväisyystakuu. Voit testata kurssin treenejä rauhassa 14 päivän ajan. Jos se ei sovellukaan sinulle, palautamme rahasi täysimääräisenä takaisin.

Aiotko lähteä treenaamaan salille?

Hienoa! Tule mukaan tekemään salitreenaaminen tutuksi ja näkemään 6 viikon treenin tulokset kehossa!

päivää
tuntia
minuuttia
sekuntia

Maikki Marjaniemi © 2022 All rights reserved