KAUPPA

Helposti hyvään kuntoon -tuotepaketti

Tämä paketti on paras valinta, jos haluat päästä hyvään kuntoon ja syödä terveellisesti mahdollisimman vähällä vaivalla.

Paketti sisältää kaksi eri kurssia ja yhden e-kirjan:

  • 10 minuutin aamujumpat -kurssi
  • Jaksa paremmin arjessa -kurssi
  • Vuorotyöläisen ruokaohjeet -e-kirja

Tämän paketin avulla treenaat itseäsi hyvään kuntoon helposti ja matalalla kynnyksellä, sekä muokkaat ruokavaliostasi terveellisemmän yksinkertaisten, ravitsemusterapeutin suunnittelemien ohjeiden avulla.

158 €

Lisää ostoskoriin

Valmennuksella on 14 päivän 100 % tyytyväisyystakuu.

Jos et ole tyytyväinen valmennuksen sisältöihin, maksan sinulle kaikki rahasi takaisin. Ilmoita asiasta minulle laittamalla tilinumerosi ja palautan rahat sinne.

Jos et jostain syystä halua käydä valmennusta loppuun, se on minulle täysin ok ja kunnioitan päätöstäsi.

Saat kaiken tämän paketista:

  • 10 minuutin aamujumpat: nopeita, 10 minuuttia kestäviä aamutreenejä kuukauden jokaiselle päivälle
  • 10 minuutin aamujumpat: pidempiä kokoelmatreenejä, joita voit hyödyntää vapaapäivinä
  • Jaksa paremmin arjessa: ohjeet, miten tunnistat oman palautumisvajeesi ja annat keholle sen kaipaama lepoa
  • Jaksa paremmin arjessa: ruoka- ja liikuntaohjeita, joilla autat kehoa palautumaan arjen kiireestä ja stressistä
  • Vuorotyöläisen ruokaohjeet: ravitsemusterapeutin suunnittelemia reseptejä ja ruokaohjeita, joiden avulla muokkaat ruokavaliotasi terveellisemmäksi. Voit hyödyntää kaikkia ohjeita, vaikka et tekisikään vuorotyötä!
  • Vuorotyöläisen ruokaohjeet: ohjeet ruokailun rytmittämiseen erilaisissa työvuoroissa ja aikatauluissa

Tajusin laiminlyöneeni hyvinvointiani yllättävän pitkän väsymysjakson jälkeen. Energiaa riitti vain töissä käymiseen ja muuhun pakolliseen. Ennen olin nauttinut liikkumisesta, mutta sekin oli jäänyt jo useiksi kuukausiksi. Onneksi tajusin lopulta vähentää kuormitusta ja ottaa enemmän aikaa palautumiselle.

Jos tunnistat itsesi seuraavista asioista, tämä paketti on suunniteltu juuri sinulle:

  • Olet kiireinen, eikä treenille tunnu löytyvän aikaa tai energiaa töiden jälkeen.
  • Sinusta tuntuu, ettet jaksa töiden jälkeen muuta kuin katsoa telkkaria ja maata sohvalla.
  • Sinun on vaikea löytää motivaatiota tai aikaa pitkiin treeneihin tai jumppiin.
  • Haluat tukea painonhallintaan ja haluat tehostaa rasvanpolttoa.
  • Et jaksa laittaa terveellistä ruokaa, vaan turvaudut roskaruokaan ja herkkuihin.
  • Olet kiireinen ja sinusta tuntuu, että sinun on vaikea rauhoittua työpäivien jälkeen.
  • Olet stressaantunut ja kaipaat palautumista arjen kuormituksesta.
  • Haluat lisää energiaa arjen askareisiin ja touhuihin olemalla paremmassa kunnossa.
  • Et ole harrastanut liikuntaa pidempään aikaan ja haluat nyt aloittaa matalammalla kynnyksellä.
  • Haluat virtaa ja puhtia rutiineihin, liikuntaan ja ruokavalioon siten, että päiväsi käynnistyy energisesti.
  • Haluaisit syödä terveellisesti ja säännöllisesti, mutta toteutus ontuu.

Tunnistan myös sen, että miten liikunta ja ruokavalio vaikuttavat kokonaisuuteen. Hiljalleen olen opetellut pitämään itsestäni kokonaisvaltaisesti parempaa huolta jatkuvan suorittamisen sijaan.

Näihin tilanteisiin tämä valmennuspaketti on oiva ratkaisu:

  • Haluat saada tuloksia, mutta et halua tai ehdi treenata tuntikausia viikossa.
  • Mahamakkarat ovat vaivanneet jo pidempään ja haluat tehdä asialle jotain.
  • Kuntosi on päässyt rapistumaan ja nyt on aika tehdä asialle jotain.
  • Töiden jälkeen olet kiireinen tai uupunut, mutta haluat tulla parempaan kuntoon.
  • Olet yrittänyt saavuttaa tavoitteitasi pidemmän aikaan, mutta tuntuu, ettei paukut riitä.
  • Haluat helpotusta painonhallintaan: terveellisellä syömisellä säätelet vireystilaa ja virkeämpänä sinun on helpompi syödä terveellisesti.
  • Haluat edistää palautumista ja hyvinvointiasi myös ruoan avulla ja saada ohjeita ruokavalioon.
  • Haluat saada apua terveelliseen ruokavalioon.
  • Haluat tukea jaksamistasi arjessa ja työssä laillistetun ravitsemusterapeutin ohjeilla.
  • Haluat ravitsemusterapeutin vinkkejä siihen, miten ruokavalio kannattaa koostaa.
  • Haluat, että saat ruoasta virkeyttä ja energiaa, etkä tunne oloasi väsyneeksi ruokailun jälkeen.

Koodilla ALE50 säästät 50% paketin hinnassa!
Kampanja päättyy maanantaina 2.12. klo 24.00.

79 € koodilla ALE50

158 €

Lisää ostoskoriin

Kommentteja valmennuksessa olleilta asiakkailtani:

Olen todella tyytyväinen että liityin mukaan. Mitkään aikapulatekosyyt eivät riitä kun kyseessä on vain 10 min. Yllätyin siitä kuin paljon tehokasta liikettä saa mahdutettua näihin minuutteihin. Helposti, melkein huomaamatta, saa kerättyä minuutteja jokaviikkoiseen liikuntakiintiöön. Kiitos!

Ulla

Oon tehnyt aamulla sillä ajalla, jonka ennen torkutin tai selasin älypuhelinta. Hieman olen soveltanut, eli kun toisinaan käyn aamuisin salilla/joogassa, niin olen tehnyt 10 minuutin jumpan illalla. Mutta ihanasti saa aamulla kropan vetristymään ja veren kiertämään! Kyllä nämä toimii! Vois kyllä kokeilla vielä taukojumppana työpäivän lomassa.

Hanna

Tilasin kotitreenipaketin, kun en pienten lasten äitinä joka välissä kerkeä kuntosalille ja juokseminen on melko yksipuolista harjoitusta, Olen ollut erittäin tyytyväinen HIIT-treeneihin. Olen tehnyt kaikki 5 ohjelmaa aina peräkkäin.

Anna

Tilasin kotitreenipaketin, kun tuntui että kaikki liikkuminen on jäänyt enkä jumppaankaan enää ennätä. Olen saanut innon jumppaamiseen takaisin näillä lyhyillä treenillä ja teen ajan salliessa myös pidempiä settejä. Pidän kotitreeneistä siksi, että ne ovat aina saatavissa paikasta riippumatta, ohjeet ovat selkeitä ja helppoja toteuttaa. Ne ovat myös aina käytössä, joten ei ole kiire kopioida tiedostoja.

"Tsemppi"

Olen neljän pienen lapsen äiti joista nuorin 4kk. Olen aiemmin treenaillut enemmänkin mutta elämäntilanteen takia viimeinen vuosi jäänyt huonolle liikunnalle ja raskauden takia tietysti etenkin keskivartalo huonossa kunnossa. Olen tykännyt etenkin HIIT treeneistä, koska niillä saa hikisen ja tehokkaan treenin nopeasti, rauhalliset hetket on usein tosi lyhyitä. Kaikkia treenejä en vielä ole kokeillut, lähinnä HIIT ja lihaskunto. Treenit ovat hyviä varsinkin nyt kun lähtökunto on huonompi ja tuntumaa täytyy taas hakea, jos on tottunut esim 4krt viikossa käymään salilla niin lihaskuntotreenit voisivat tuntua liian vähän kuormittavilta. Liikkuvuustreenit tekee kyllä terää raskauden jälkeen! Tähän elämäntilanteeseen oikein sopiva paketti.

Senni

Tilasin kotitreenipaketit, kun halusin alkaa treenailemaan kotona monimuotokoulutuksen ohella. Olin saanut kannustusta kihlatulta ja sitten, kun sopiva tarjous tuli pystyin opiskelijana ostamaan paketin. Olen hyvin suunnitelmallinen ihminen, joten olen suunnitellut koulun käynnin ohelle 5 treeniä per viikko, tietysti jokaista lajia yhden kerran viikossa ja lisäksi vatsatreeni Litteän vatsan kurssista. Näin ja kihlatun avulla olen nyt ollut järjestelmällinen, motivoinut ja tehnyt treenejä ostohetkestä lähtien.

On todella helppoa yhdistellä eri treenejä ja kun löytyy sekä kirjalliset että video-ohjeet on todella mukavaa tehdä/harjoitella. Ehkä kaikista vaikeinta on vieläkin motivoida itseään, mutta toisaalta saan hyvää kannustusta ja pidän niin paljon treeneistä etteivät ne enää niin rasita ja ovat oikeastaan innostavia.

Olen myös huomannut kuinka yhdessä tekeminen inspiroi, haastoin nimittäin kihlattuni HIIT treeneihin ja nyt suunnittelemme jokaiselle viikolle sopivan ajankohdan treeniä varten. Ehkä yllätti kuinka treenaaminen voi viedä mukanaan, sillä en ole oikein sellaisia treeni-ihmisiä ollut. Enemmänkin olen inspiroitunut luonnossa kulkemisesta rauhassa ja nyt kun aikaa ei oikein ole ollut sellaiseen (ei myöskään luontopolkuja lähellä), niin olen kuitenkin löytänyt toisenlaisen, uuden inspiraation liikkumiseen tämän kautta.

On niin mukava saada viikkokirjeitäkin, joissa on tsemppaava ja positiivinen sanoma aina. Suosittelisin tätä todellakin ja pidän varsinkin siitä, kuinka ei tarvitse mitään ihmeellisiä tarvikkeita treenien toteuttamiseksi. Se on todella kätevää! Treenien monipuolisuus myös pitää huolen, että varmasti saa kehon eri alueita ja puolia treenattua. Kiitos todella tästä kurssista, se on antanut jo niin paljon ja kehittää minua varmasti vastakin!

Erika

Tajusin laiminlyöneeni hyvinvointiani yllättävän pitkän väsymysjakson jälkeen. Energiaa riitti vain töissä käymiseen ja muuhun pakolliseen. Ennen olin nauttinut liikkumisesta, mutta sekin oli jäänyt jo useiksi kuukausiksi. Onneksi tajusin lopulta vähentää kuormitusta ja ottaa enemmän aikaa palautumiselle.

Pieniä muutoksia tehdessäni huomasin, että ruokailuvalinnoilla voi saada selkeästi sekä lisää virtaa päiviin että parempaa unenlaatua öihin. Opin kuuntelemaan kehoni viestejä ja ennen kaikkea myös kunnioittamaan niitä – rääkkitreeniä ei kannata vetää muuten stressaavana aikana, vaan silloin on parempi valita hellä kehonhuoltotuokio tai kävelylenkki luonnossa.

Suosittelen kaikille pitämään huolta palautumisesta ennen kuin keho pakottaa siihen! Onneksi se on lopulta aika helppoa, kun vain löytää itselle mieluiset ja omalta tuntuvat rutiinit.

Olin jatkuvasti uupunut ja töiden jälkeen saatoin lysähtää sohvalle tuntikausiksi. Jaksoin hädin tuskin tehdä arjessa vaadittavat asiat ja olla läsnä läheisilleni. Opettelin kuitenkin ymmärtämään, että mitkä asiat vievät minulta voimavaroja sen sijaan, että ne antaisivat energiaa.

Oli tärkeää opetella tunnistamaan, milloin kaipaa lepoa ja palautumista ja myös oikeasti ottaa sille aikaa. Nykyään tunnistan ylikierroksille pyörähtämisen paremmin ja osaan rauhoittaa toimintaani, jotta tilanne ei mene liian pahaksi.

Tunnistan myös sen, että miten liikunta ja ruokavalio vaikuttavat kokonaisuuteen. Hiljalleen olen opetellut pitämään itsestäni kokonaisvaltaisesti parempaa huolta jatkuvan suorittamisen sijaan.