KAUPPA

Jenkkakahvoista tiimalasiksi

Jenkkakahvoista tiimalasiksi -valmennuksen uusi ryhmä aloittaa taas syksyllä 2020. Liity odotuslistalle ja varmista paikkasi seuraavassa ryhmässä!

Tämä valmennus on juuri sinulle, jos olet kyllästynyt palaamaan ruotuun ja repsahtamaan morkkisherkutteluun kerta toisensa jälkeen. Olisiko viimein aika oppia ymmärtämään itseäsi, jotta voisit olla tyytyväinen itseesi ja vartaloosi?

Tee pysyvä elämäntapamuutos uudistuneen Jenkkakahvoista tiimalasiksi -valmennuksen mukana!

privacy Tietosi ovat turvassa emmekä koskaan luovuta niitä ulkopuolisille.

Valmennuksella on 14 päivän 100 % tyytyväisyystakuu.

Jos et ole tyytyväinen valmennuksen sisältöihin, maksan sinulle kaikki rahasi takaisin. Ilmoita asiasta minulle laittamalla tilinumerosi ja palautan rahat sinne.

Jos et jostain syystä halua käydä valmennusta loppuun, se on minulle täysin ok ja kunnioitan päätöstäsi.

Saat kaiken tämän valmennuksen aikana

  • Viikottaiset ravinto- ja elämäntapatehtävät, joiden avulla kiinteydyt ilman kalorilaskua tai ruokavaakaa
  • Silmiä avaavia mentaaliharjoituksia, jotka auttavat ymmärtämään itseäsi paremmin
  • Ravintotietoutta, joka varmistaa ettei aineenvaihduntasi ja rasvanpolttosi turhaan hidastele piilevien ravinnepuutosten vuoksi
  • Punttitreeniohjelman ja ohjeet niihin sekä videolla että tulostettavina, kirjallisina ja kuvallisina versioina, joilla saat enemmän tuloksia nopeammin (salilla ei ole pakko käydä onnistuakseen mutta jos käyt, voit hyödyntää näitä ohjeita)
  • Neljän huippuasiantuntijan luennot muun muassa aiheista psyykkinen painonhallinta, itsetunto ja tunnetaidot + painonhallinta + uni
  • Saat henkilökohtaiset tunnukset suljettuun valmennusalustaan, josta löydät kaikki valmennukset materiaalit.
  • Ryhmän ja valmentajan tuen kysymyksiä tai vinkkejä varten
  • Pääsyn hyvin aktiiviseen Facebook-yhteisöön keskusteluita ja tehtävien läpikäyntiä varten
  • 100 % tyytyväisyystakuun ensimmäisen 14 päivän ajan: jos olet tyytymätön valmennukseen, saat kaikki rahasi takaisin. Haluan, että saat tuloksia etkä haaskaa aikaasi.
  • Lopputuloksena kiinteän kehon, taidot sen ylläpitämiseen, lisää tyytyväisyyttä itseesi ja energiaa tehdä enemmän niitä asioita joista elämässä nautit

Tekemisessä on vihdoin tasapaino. Jos treeniin tai järkevään syömiseen tulee taukoa sairastelun tai ylitöiden vuoksi, ei maailmaloppu uhkaa eikä saadut tulokset tunnu valuvan heti hukkaan, vaan sitten taas jatketaan normaalisti, kun helpottaa.

Jos tunnistat itsesi seuraavista asioista, valmennus on suunniteltu juuri sinulle

  • Rasva kerääntyy etenkin vyötäröllesi ja ehkä myös reisiin ja takapuoleen.
  • Tiedät että sinun pitäisi syödä terveellisemmin ja viilata elämäntapojasi, mutta et vain saa aikaiseksi.
  • Makean- tai suolan ja rasvan himo vaivaa.
  • Työpäivän jälkeen energiasi ei riitä enää kunnolla omiin mukaviin juttuihin.
  • Olet kiinnostunut kehittämään myös ajatteluasi, asenteitasi, suorituskykyäsi ja terveyttäsi – kehonkoostumuksen parantamisen lisäksi.
  • Kenties liikut jo nyt säännöllisesti mutta tulokset eivät näy kiinteämpänä kroppana.
  • Olet yrittänyt aiemmin ottaa itseäsi niskasta kiinni, mutta ON/OFF-tyyppinen ajattelu ei ole tuottanut tuloksia pitkällä aikavälillä.
  • Olet ajatellut liikuntaa kalorinpolttona etkä aineenvaihdunnan optimoijana.
  • Olet kyllästynyt itsekritiikkiin ja haluat opetella terveelliset elämäntavat lopullisesti, jotta voisit pukeutua juuri sellaisiin vaatteisiin kuin haluat.

Vaaka ei ole enää tärkein mittarini tässä projektissa. Seuraan kehossa tapahtuvia muutoksia innolla, tunnen että hyvinvointini on lisääntynyt. Jaksan paremmin arjessa ja liikunnastakin on hyvää vauhtia muodostumassa rutiini.

Tällaisia teemoja käsittelemme

  • Kuinka voit joka aterialla parantaa vatsasi toimintaa ja polttaa rasvaa tehokkaammin muuttamatta ollenkaan lautasen sisältöä
  • Kuinka löydät ennennäkemättömän syvän ja pysyvän motivaation muutokseen
  • Kuinka luot rennon asenteen kehoosi, liikkumiseesi ja ruoasta nauttimiseen
  • Kuinka tunnistat todelliset esteet, jotka ovat aiemmin haitanneet pysyvien tulosten luomisessa
  • Kuinka täydellisyyden tavoittelu estää aloittamisen ja johtaa aina epäonnistumiseen
  • Kuinka piilevien puutosten poistamisella onnistut nopeammin
  • Kuinka syömällä olet virkeä päivisin ja nukut hyvin öisin
  • Kuinka voit syödä oman kehosi viestien mukaan missä vain terveellisesti ja kiinteyttävästi – ja samalla unohtaa kalorit ja ruokavaa’at
  • Kuinka hyödynnät unen rasvanpoltossa
  • Kuinka treenaat tuloksellisesti – ilman järjetöntä rääkkiä ja ruoskaa
  • Kuinka säästyt tulevaisuudessa ruokamorkkiksilta ja painojojoilulta
  • Kuinka stressinhallintatekniikat auttavat kiinteytymisessä
  • Kuinka voit herkutella pilaamatta kiinteytymisprosessia ja vieläpä ilman syyllisyyttä

Liity odotuslistalle nyt ja saat sähköpostiisi kurssin ennakkomateriaalit ilmaiseksi!
Lisäksi saat esimmäisenä tiedon, kun kurssin ilmoittautuminen avataan.

 

privacy Tietosi ovat turvassa emmekä koskaan luovuta niitä ulkopuolisille.


Kommentteja valmennuksessa olleilta asiakkailtani

“Mulla on muutamia kavereita, jotka on aina vähän väliä ties millä dieetillä tai millon missäkin treeniohjelmassa, jotta ne sais painoa tippumaan, ja nykyään musta tuntuu vaan pahalta niiden puolesta. Kun taas mun elämänlaatu on parantunut viimeisen puolen vuoden aikana tosi paljon ja tuntuu, että perusasiat on vihdoin tasapainossa. Ei ole enää semmoinen olo, että ruoka hallitsee mua vaan se on vain yksi pilari mun elämässä. Ja on monia asioita, jotka on paljon tärkeämpiä kun ruuasta ressaaminen. 

Aiemmin musta tuntui, että olin niin hukassa sen kaiken kanssa, koska ois pitänyt muka pistää kaikki uusiksi kerralla. Nyt tässä valmennuksessa ei ole tuntunut siltä. Harmittaa niiden kavereiden puolesta, jotka kerralla yrittää muuttaa kaiken, mutta sitten hoksaavat, että ei sitä elämäänsä voikaan elää niillä ohjeilla. Mulle pienet askeleet on tuonut tasapainon. Ei ole esimerkiksi enää koko ajan valtavat fyysiset tarpeet mättää kaikkea epäterveellistä, oikeastaan en syö enää kotona juurikaan herkkuja. Lisäksi treeniohjelmat on olleet aivan mahtavia!Oon kokenut aivan uudenlaisia itseni voittamisia ja liikunnan jälkeistä euforiaa.

Eeva, 29v

Valmennuksen avulla olen löytänyt elämääni tasapainon ruuan suhteen. Enää en syö itseäni ähkyyn, vaan olen sisäistänyt mitä, minkä verran ja kuinka usein minun kannattaa syödä, jotta voin hyvin. Pidän kovasti hyvästä ruuasta enkä koe, että minun on tarvinnut täysin luopua herkuistakaan. Valmennuksessa on menty eteenpäin ajatuksella, että pystyn elämään näin loppuelämäni. Mustavalkoinen ja ehdoton ajattelu ravinnon suhteen on historiaa. Olenkin todennut, että en ala enää ikinä yhdellekään laihdutuskuurille, koska minulla on nyt toimiva elämäntapa. Uskomatonta, miten paljon sekin helpottaa henkisesti. Tätä voin tehdä lopun ikäni.

Muutokset kehossa tulivat oikeastaan uusien elämäntapojen opettelun sivussa, hiukan huomaamatta.Ensimmäistä kertaa näkyviä tuloksia on tullut stressaamatta ja ilman gramman tarkkoja ruuan punnituksia tai kalorien laskentaa. Oma tuntemukseni on, että keho on tiivistynyt yllättävän paljonkin näin lyhyessä ajassa.  Tässäkin kuitenkin mennään eteenpäin ajatuksella 'hitaasti, mutta varmasti'. Vaatteet istuu nykyisin paremmin, tosin housuja saa nyt jo välillä nostella. 😉

On tää vaan ollut niin parasta! 🙂 ”

Nainen, 36 v.

Syksyn aikana multa on lähtenyt 12kg.
Olen erittäin onnellinen kun lähdin mukaan tähän valmennukseen. Aluksi ajattelin ”mun on saatava joku projekti, että selviän”, mutta nykyään en pidä tätä mitenkään projektina vaan tää elämäntyyli on alkanut muodostumaan normaaliksi arjeksi.

Ennen en miettinyt yhtään mitä syön. Jokaisen päivän pelastus oli iltainen herkutteluhetki, joka koostui suklaasta, kekseistä ja sipseistä. Aamiainen oli harvinaista. Nykyään mun iltainen herkuttelu on vaihtunut nautinnolliseen aamupalaan. Suhteeni ruokaan on paljon parempi kuin aikaisemmin.

Ennen mä oikeesti käytin aikaani miettien, mistä pääsisin helpoiten, missä ei olisi ylämäkiä niin kauheesti… Liikunta oli niin vastenmielistä eikä tuottanut yhtään hyvää oloa. Nykyään mä välillä jopa tahdon ottaa muutaman juoksuaskeleen ylämäessä. Käyn vesijumpassa kerran viikossa ja välillä kävelyllä. Musta on tullut tosi kokeilunhaluinen liikunnan suhteen.

Ennen olen ollut dieeteillä ja jos olen ”repsahtanut” yhteenkään herkkuun niin olen haudannut koko dieetin siihen. Ihanaa kun ei tarvitse olla dieetillä!

En muista edes koska olisin ollut näin onnellinen, mitä nyt olen!"

Annukka