KAUPPA

Nopeat kotitreenit

Tämä treenikokonaisuus on sinulle paras valinta, jos haluat käyttää liikkumiseen mahdollisimman vähän aikaa ja vaivaa, mutta saada silti tuloksia. Saat monipuolisesti erilaisia treenejä, joten voit kohentaa kuntoasi tasapainoisesti. Kokonaisuuteen kuuluu lisäksi kehonhuolto- ja rentoutumisharjoituksia, joten opit myös pitämään palautumista tärkeänä osana itsestäsi huolehtimista.

97 €

Lisää ostoskoriin

Valmennuksella on 14 päivän 100 % tyytyväisyystakuu.

Jos et ole tyytyväinen valmennuksen sisältöihin, maksan sinulle kaikki rahasi takaisin. Ilmoita asiasta minulle laittamalla tilinumerosi ja palautan rahat sinne.

Jos et jostain syystä halua käydä valmennusta loppuun, se on minulle täysin ok ja kunnioitan päätöstäsi.

Saat kaiken tämän valmennuksen aikana:

  • 5 lihaskuntotreeniä, joilla muokkaat kehoa ja kasvatat voimaa – ilman välineitä!
  • 5 HIIT-treeniä, joilla parannat hapenottokykyä ja kiihdytät aineenvaihduntaa.
  • 5 pilatesharjoitusta, joilla vahvistat syviä vatsalihaksia ja kehität kehonhallintaa.
  • 5 liikkuvuusharjoitusta, joilla parannat liikkuvuutta, ehkäiset jumeja ja notkistut.
  • 5 rentoutusharjoitusta, joiden avulla päästät irti stressistä.
  • 10 erilaista 30–60 minuutin kokoelmaa treeneistä ja harjoituksista eri tilanteisiin.
  • Jokaisesta treenistä ja harjoituksesta videon, jolla valmentaja ohjaa koko harjoituksen alusta loppuun, joten voit vain laittaa videon päälle ja tehdä mukana.
  • Jokaisesta treenistä ja harjoituksesta tulostettavat, kirjalliset ja kuvalliset ohjeet, jotta voit lukea tarkemmin, miten kukin liike tehdään ja jotta voit treenata myös silloin, kun netti ei ole käytettävissä.
  • Motivaatiotehtävän, jonka avulla pysyt sinnikkäänä myös silloin, kun uutuudenviehätys hiipuu ja into treenata on hukassa.
  • Tekniikkaohjeita lihaskuntotreenien tekemiseen, jotta teet liikkeet varmasti turvallisesti ja tehokkaasti.
  • Ohjeet treenien valintaan ja optimaaliseen käyttöön.
  • Materiaalit jäävät käyttöösi loppuelämäksesi.

Jos tunnistat itsesi seuraavista asioista, valmennus on suunniteltu juuri sinulle:

  • Olet kyllästynyt käyttämään treenaamiseen aina tuntikaupalla aikaa, ja haluat nopean ja vaivattoman tavan pysyä kunnossa ja saada tuloksia.
  • Haluat treenata oman kotisi mukavuudessa, etkä käyttää siirtymisiin aikaa ja energiaa.
  • Treenaat mieluiten yksin etkä ryhmässä, mutta kaipaat myös valmentajan ohjausta ja kannustusta.
  • Olet kyllästynyt valitsemaan kuntosalin ja sohvan väliltä, ja haluat löytää niille välimuodon.
  • Haluat, että treenaaminen on hauskaa ja hyväntuulista, mutta samalla myös tehokasta.
  • Työpäivän jälkeen energiasi ei riitä enää kunnolla omiin mukaviin juttuihin, ja kaipaat arkeen lisää virtaa.

Näihin tilanteisiin valmennus on oiva ratkaisu:

  • Haluat polttaa rasvaa tai kiihdyttää aineenvaihduntaa.
  • Tavoitteenasi on muokata kehoa tai kohottaa kuntoa.
  • Haluat täydentää omaa liikuntaharrastustasi muilla lajeilla.
  • Et yksinkertaisesti ehdi käydä salilla kiireisen arjen takia ja tarvitset muun ratkaisun.
  • Tahdot lisää jaksamista arkeen.
  • Kaipaat keskivartaloon lisää hallintaa ja vahvuutta.
  • Haluat tukea selän terveyttä tai opetella huoltamaan kehoa.
  • Kaipaat uusia tapoja hallita stressiä ja rentoutua.
  • Haluat ennaltaehkäistä sairauksia ja lihasjumeja liikunnalla.

97 €

Lisää ostoskoriin

Kotitreenipaketista löydät monipuolisesti erilaisia harjoituksia, treenejä ja kokoelmia, jotka toimivat erilaisiin tarpeisiin. Huomioithan, että treenit ovat netissä helppokäyttöisellä valmennusalustalla, johon saat omat käyttäjätunnukset. Ympäristösyistä emme postita videoita DVD:llä.

Kommentteja valmennuksessa olleilta asiakkailtani:

”Kuntosalilla käyntiä en ole koskaan oikein kokenut omakseni. Kotona treenatessa ei tarvitse jonottaa laitteisiin, ei tarvi miettiä miten päin laitteisiin mennään, ja voi rauhassa ähistä ja puhista, jos siltä tuntuu. Kotitreenien ohjeiden ja videoiden avulla kankeampikin oppii helposti liikkeet.

Maikin kotitreenejä tehdessäni olen oppinut paljon uusia, yksinkertaisiakin liikkeitä. Liikkeille annetaan usein vaihtoehtoja jaksamisen mukaan. Itselläni on heikkoutena käsivoimat, joten käsiliikkeissä olen hyödyntänyt helpoimmat vaihtoehdot. Jalkaliikkeissä taas otan usein lisäpainoksi jonkin kotoa löytyvän lisäpainon, vaikkapa vauvan, selkärepun, kahvakuulan. 

Kotitreenien ansiosta liikunnasta on tullut säännöllistä, enää ei tarvitse tyytyä puolen tunnin jumppaan kerran viikossa. Lapsia nostellessa olen huomannut, että lihaskuntoni on parantunut. Selkäni ei ole myöskään kipeytynyt enää hankalien nostoasentojen takia. Myös ulkoillessa jalka nousee entistä kevyemmin. Peiliin katsoessani huomaan, että lihakset erottuvat paremmin farkkujenkin alta, housut ovat myös alkaneet roikkua takapuolesta.  Ilokseni olen huomannut, että käsivarsissani ja takapuolessani tuntuu lihaksia, joiden olemassaolosta en ole tiennytkään. Kaikin puolin olen tuntenut oloni virkeäksi ja hyvinvoivaksi, vaikka välillä joutuisin valvomaankin yöllä. Myöskään flunssia en ole potenut koko talvena ollenkaan."

Marika, 42 v.

“Kotitreenit olivat ihanan tehokkaita ja innostavia, peppukin pyöristyi kivasti!"

Tiia

"Töissä jaksaa paremmin, olo on energisempi ja mieli positiivinen."

Sini

”Pidin siitä, että tekniikkaan ja liikkuvuuteen panostettiin, tuli itsellenikin todella tarpeen vaikka omaan pidemmän salitaustan."

Nainen, 28 v.