Hinta nousee:

päivää
tuntia
minuuttia
sekuntia

Kehonmuokkaus kotipuntilla

–treenaa kiinteä keho kotona säädettävien punttien avulla!

Treenaa kuin kuntosalilla, mutta helposti ja ilman isoja laitteita.

Kotitreeniohjelmaa seuraamalla muokkaat kehostasi vahvan ja kiinteän.

Saat tuloksia tekemällä vain 2 tai 3 alle tunnin kestävää treeniä viikossa: lihakset vahvistuvat ja kehosta tulee urheilullisen kiinteä.

Juuri nyt säästät 99 € hinnassa: ale päättyy pian!

3 syytä siihen, miksi muokkaat kehoasi parhaiten punteilla kotitreenissä

1

Oikea kuormitus lihaksille

Lihakset tarvitsevat riittävän suuren kuormituksen kehittyäkseen vahvemmiksi.

Silloin kiinteä lihasmassa lisääntyy ja rasva palaa pois.

Lopputuloksena näkyy kiinteämpi kroppa ja tuntuu pystyvämpänä kehona. 

2

Lisää kalorinkulutusta

Punttien avulla tavalliset treeniliikkeet saavat selvästi lisää tehoa, mikä lisää kehon energiankulutusta.

Se muokkaa kehoa kiinteämmäksi ja polttaa rasvaa.

Parasta on, että punteilla treenatessa keho polttaa rasvaa myös treeniä seuraavina päivinä, kun lihakset ovat aktivoitu oikein.

3

Nousujohteinen treeni kehittää

Punteilla treenatessa on helppoa lisätä painoja mukaan liikkeisiin sitä mukaa, kun keho vahvistuu.

Ilman lisäpainoja treenatessa pitää nousujohteisuutta hakea käyttämällä yhä vaativampia liikevaihtoehtoja.

Nousujohteisuus on treenissä tärkeää, jotta keho pystyy vahvistumaan ja kiinteytymään. Muuten se tottuu tuttuun treenin, eikä muutu mihinkään.

Tekemällä 2 tai 3 punttitreeniä viikossa vahvistut ja muokkaat kehostasi urheilullisemman ja kiinteämmän.

Jos lenkkeilet tai teet arkiliikuntaa, lisää nämä punttitreenit viikkoosi niin liikuntapaletistasi tulee riittävän monipuolinen.

Lisäpainoilla treenatessa sopiva kuorma on helppo valita, ja kehitystä tulee varmasti.

Treeniohjelmaan on valittu tehokkaat liikkeet koko keholle ja saat selkeät ohjeet liikkeiden suoritustekniikkaan.

TÄMÄ TREENIOHJELMA SOPII SINULLE, JOS…

Tällaisia tuloksia saat, kun aloitat tämän treeniohjelman:

Tämä treeniohjelma on upouusi, joten tässä palautteita muista lihaskunto-ohjelmistamme.
Uskon, että tulet olemaan tähän treeniohjelmaan yhtä tyytyväinen.

Suosittelen ehdottomasti sellaiselle jolla ei ole halua lähteä julkiselle salille. Iso plussa siitä, että ohjelma on aina saatavilla kun tekee mieli jumppailla 👍

–Jonna

Kylläpä muuten hiki virtaa ja lihakset todellakin pääsevät töihin!

–Hanna

Treeniohjelma on kyllä ollut tosi tehokas. Ja näin enemmänkin rautaa nostelleena voin sanoa, että voi jösses kyllä jalkoihin on saanut tuntumaa oikein kunnolla!

–Minna

Suosittelen treeniohjelmaa sellaisille, jotka haluavat vahvistaa kehoaan monipuolisesti ja nopeasti sekä tykkäävät treenata kotona.

–Riikka

Tämän kaiken saat treeniohjelmasta:

VALMIIKSI SUUNNITELTU KOTITREENIOHJELMA 10 VIIKOKSI

Saat yhteensä neljä koko kehon treeniä: kahta ensimmäistä vuorotellaan ensimmäisen kuukauden ajan ja kahta jälkimmäistä toisen kuukauden ajan. 

Jokaisella treenikerralla kuormitetaan koko kehoa, jotta saisit nopeasti tuloksia. Kun lihasta treenataan tarpeeksi tiheään, noin 2-3 kertaa viikossa, tuloksia alkaa näkyä hyvin muutamissa viikoissa. 

Treeniohjelmat on suunniteltu siten, että ne kiihdyttävät aineenvaihduntaa, auttavat rakentamaan lihasta ja polttamaan rasvaa.

Liikkeet painottavat suuria lihasryhmiä kerrallaan, ja siksi treenit ovat myös sopivan tiiviitä. Sinun ei tarvitse tehdä kuin noin kuusi liikettä per treeni, eli aikaa jää hyvin muullekin mukavalle arjessa. 

Saat treeniohjelman liikkeistä selkeät ohjevideot sekä kirjalliset, tulostettavat ohjeet. Ohjeet ovat netissä helppokäytöisellä valmennusalustalla, johon pääset kirjautumaan omilla tunnuksillasi. Treeniohjelmat pysyvät käytössäsi rajattomasti.

Treenejä ei jumpata videon tahdissa, vaan omatoimisesti ohjeiden mukaan. Näin saat kaikessa rauhassa säätää itsellesi sopivat vastukset kuhunkin liikkeeseen ja tehdä niin pitkän sarjan kuin jaksat.

Käytä treeniin vain alle tunti kerrallaan 2-3 kertaa viikossa ­– ja muokkaa kehosta vahva ja kiinteä! 

SÄÄDETTÄVIEN KÄSIPAINOJEN JA LEVYTANGON PAKETTI

Voit tilata treeniohjelman mukana treeneissä käytettävät puntit. Saat erityisen setin levypainoja, jotka voi kiinnittää joko käsipainoihin tai levytankoon. 

Settiin kuuluu 4 x 2 kg, 4 x 1,5 kg ja 4 x 1,25 kg. Yhteensä levypainoja setissä on 19 kg. Tankoineen kaikki painavat yhteensä 20 kg. Näistä saat valittua juuri sopivia kuormia kuhunkin liikkeeseen.

Tankoon mahtuu vähemmän painoja kuin käsipainoihin yhteensä, joten treeniohjelmassa käytetään eniten käsipainoja. Tankoa hyödynnetään sykkeennostoliikkeissä, pidemmissä sarjoissa tai liikkeissä, joissa pienempi kuorma riittää.

Käsipainoihin mahtuu kerrallaan 9,5 kiloa + tangon paino per käsipaino.

OHJEET LIHASTEN JA KROPAN LÄMMITTELYYN

Lämmittelyohjeilla varmistat, että kehosi on valmis tuloksekkaaseen ja turvalliseen treeniin.

Näin saat treenistä enemmän irti ja kehityt nopeammin. Lämmittelemällä ehkäiset myös vammojen syntymistä.

Ohjelman dynaamiset lämmittelyohjeet sopivat mainiosti myös lepopäivien kehonhuoltoon.

Kun huollat kehoasi lempeästi myös lepopäivinä, parannat liikkuvuuttasi ja huollat lihaksia. Parempi liikkuvuus tuo arkeen liikkumisen vapautta ja rentoutta.

4 X OHJATUT TUTUSTUMISTREENIT

Saat kaikista neljästä treenistä valmentajan video-ohjauksen, jossa tutustutaan päivän treenin liikkeisiin ja niiden suoritustekniikkaan.

Kun olemme yhdessä harjoitelleet liikkeiden suorittamista, on omatoimisen treenin tekeminen varmempaa ja saat parempia tuloksia aikaan.

TEKNIIKKAVINKKEJÄ

Erillisessä tekniikkaosiossa pääset hiomaan perusliikkeitä parempaan suuntaan, jolloin treeni menee paremmin perille ja vältät turhia kolotuksia. Saat vinkkejä mm. kipeytyville ranteille ja parempaan soututekniikkaan.

BONUS: 20 MINUUTIN PIKATREENI

Saat treeniohjelman lisäksi vielä videon pikatreeniin, jonka voit tehdä vain 20 minuutissa lämmittelyineen. Laita vain video päälle, omaa lempimusiikkiasi soimaan ja 20 minuutin kuluttua olet hikinen, hyväntuulinen ja todella tyytyväinen itseesi!

Reilu peli – jos et tykkää, saat rahasi takaisin. Pääset mukaan 100 % tyytyväisyystakuulla.

Uskomme treeniohjelmaan täysin, joten annamme sinulle täyden tyytyväisyystakuun. Haluamme, että saat tuloksia etkä hukkaa arvokasta aikaasi.

Siksi voit kokeilla treeniohjelmaa 14 päivän ajan ilman riskiä. Jos sinusta tuntuukin siltä, ettei ohjelma sovi sinulle, ilmoita asiasta asiakaspalveluumme ja palautamme rahasi.

Voit maksaa treeniohjelman myös liikuntaeduilla. Jos haluat perua osallistumisen liikuntaeduilla maksettuun ohjelmaan, maksua ei voida palauttaa rahana, vaan voit vaihtaa ohjelman johonkin toiseen samanarvoiseen kurssiin tai kauppamme lahjakorttiin.

Tarjous päättyy:

Päivää
Tuntia
Minuuttia
Sekuntia

Kehonmuokkaus kotipuntilla

treeniohjelma + välineet
198
99 Säästösi: 99 € JA ilmaiset toimituskulut
  • Säädettävä painosarja, 20kg
  • Tehokas 10 viikon treeniohjelma
  • Saat treenivälineiden toimituksen kaupan päälle
  • Voit maksaa verkkopankilla, maksukortilla, osamaksulla, laskulla tai liikuntaeduilla.
  • 100 % tyytyväisyystakuu – saat rahasi takaisin, jos et pidä ohjelmasta.
Suosituin!

Kehonmuokkaus kotipuntilla

pelkät treenit
99
79 Säästösi: 20 €
  • Tehokas 10 viikon treeniohjelma
  • Soveltuu sinulle, jolla on jo omat painot
  • Voit maksaa verkkopankilla, maksukortilla, osamaksulla, laskulla tai liikuntaeduilla.
  • 100 % tyytyväisyystakuu – saat rahasi takaisin, jos et pidä ohjelmasta

Hei, olen Maikki, hyvinvointi- ja voimavalmentajasi!

Tykkään punttitreenistä siksi, että sillä saa niin hyvin tuloksia aikaan! Kroppa vahvistuu ja olosta tulee energinen ja pystyvä.

Siinä sivussa myös rasvaa palaa kehosta ja lihakset piirtyvät esiin.

Parasta on kuitenkin se olo, kun tietää tehneensä itselleen hyvää ja seuraavina päivinä mukavan arat lihakset muistuttavat siitä.

Punttitreenissä saa aina säädettyä itselleen sopivan tasoisen treenin.

Jos olo on nuutunut, lyhyt treeni tavallista pienemmillä painoilla piristää ihanasti. Toisaalta kun energiaa piisaa, on mahtavaa koetella rajojaan kunnon hikitreenillä, isoilla painoilla treenaten.

Tämä säädettävä käsipaino- ja levytankosetti on täydellinen, jos ei halua tai voi lähteä kuntosalille.

Sopiva määrä painoja on helposti saatavissa eivätkä ne vie paljoa tilaa, kuten suuret kuntosalilaitteet.

Lähde mukaan muokkaamaan kehostasi vahva, pystyvä ja kiinteä!

Lupaan, että pikku kotisalikärpänen puraisee ja innostut säännöllisestä treenistä. Kun huomaat, miten hyvin tuloksia tulee, se motivoi entisestään.

Nähdään treeneissä!

Maikki

Opin, että vähemmälläkin hien määrällä ja huhkimisella voi saada hyviä tuloksia. Ei se määrä vaan laatu.

Parasta treeniohjelmassa oli se, että treenit olivat selkeitä ja tekniikkavideot olivat loistava apu treeniin. Samoin myös alkuinfo kuinka treeniä tehdään.

–Minna

–Siina

Ruusuja annan! Olin jo valmiiksi hyväkuntoinen himourhelija, kun aloitin tämän. En uskonut, että 50+ vuotiaana keho enää hirveästi muuttuisi. Lihasmassaa ja voimaa on kuitenkin tullut lisää ja keho todellakin muokkautunut nousujohteisesti.

Tämä treeni on tehonnut myös vatsalihaserkaumaani, keskivartalo kiinteytynyt, vaikkakin varovasti olen soveltanut joitain liikkeitä. Puolierot ovat vähentyneet ja mikä ihmeellisintä: skolioosi pienentynyt. Kakkososa on kohta alkamassa ja toivon kolmostakin kotipuntteihin. Kiitos!

Usein kysyttyä!

Olen saanut paljon kysymyksiä treeniohjelmasta, tässä muutamia antamieni vastausten kanssa.

Tämän treeniohjelman mukana saat kaiken mitä tarvitset: säädettävän käsipaino- ja levytankosetin. 

Lisäksi on hyvä olla jumppamatto ja pieni jakkara – mutta ilman näitäkin pärjää. 

Varsin mainiosti! Voit aloittaa hyvin kevyillä painoilla, ja osan liikkeistä voit tehdä pelkällä kehonpainolla ja napata lisäpainoja mukaan vahvistuessasi.

Jokaiseen treenin liikkeeseen pääset tutustumaan ohjatulla videolla, joten et ole yksin aloittaessasi uusia treenejä.  

Treenit ovat netissä helppokäyttöisellä valmennusalustalla, johon saat omat käyttäjätunnukset. Saat myös omaan sähköpostiisi vinkkejä ja muistutuksia treeneihin liittyen.

Ohjelma voit aloittaa heti, kun saat treenivälineet postissa ja ohjelma pysyy käytössäsi rajattomasti! Pääsysi valmennusalustalle ei eräänny, joten voit käyttää näitä treenejä halutessasi vaikka vuosia.

Lihaskuntoharjoittelussa treeniohjelmaa kannattaa kuitenkin vaihtaa säännöllisesti. Kroppa tottuu treeniin ja tulosten saaminen hidastuu, mikäli teet samaa ohjelmaa pitkään.

Treeniohjeet saat kuntosalitreenin ohjeiden tapaan: liikkeistä on videot ja kirjalliset ohjeet. Treenejä ei siis jumpata videon mukaan, vaan täysin omatoimisesti ohjeiden mukaan. Näin saat kaikessa rauhassa säätää itsellesi sopivat vastukset kuhunkin liikkeeseen ja tehdä niin pitkän sarjan kuin jaksat.

Lisäksi sarjojen määrää muokkaamalla saat itsellesi sopivan treenin – kiireessä parikin sarjaa riittää tuomaan hyvän olon, ja toisaalta lisäämällä sarjojen määrää saat tarpeeksi haastetta, jos olet jo kokenut lihaskuntotreenaaja.

Myös palautustauoissa on joustamisen varaa: jos treenitaulukon ehdotettu tauko on sinulle liian lyhyt, voit palautella hieman pidempäänkin. Liikkeet opittuasi et tarvitse ohjeita enää muuhun kuin treenitaulukon tarkistamiseen.

Bonus-pikatreeni tosin jumpataan videon tahtiin! 

Valmennuksella on 100 % tyytyväisyystakuu – laita meille siis vain viesti 14 päivän kuluesssa ostopäivästä. Voit vaihtaa kurssin toiseen tai saada rahasi takasin.

Liikuntaeduilla ostettua treeniohjelmaa ei voida palauttaa rahana, mutta voit vaihtaa ostoksen toiseen samanarvoiseen kurssiin tai kauppamme lahjakorttiin. 

Tämä kotipunttisohjelma on suunniteltu lähtökohtaisesti perusterveille. Polvivaivat ovat kuitenkin yleisiä ja etenkin tietynlaiset kyykyt tuntuvat aiheuttavan joskus kipuja.

Kyykkyjä tässäkin ohjelmassa piisaa, ja ne tehdään mahdollisimman laajalla liikeradalla, mikä tukee hyvää rakennetasapainoa ja siten polvienkin terveyttä. Moni on huomannut, että tällaisen kyykkytyylin opettelu on vienyt mukanaan aiemmat polvikivut. 

Treeniohjelmassa on mukana fysioterapeutin antamia polvivaivaisen jalkatreenivinkkejä. Näillä treeniliikkeillä polvien ympärillä olevia lihaksia saadaan vahvistettua ilman raskaita kyykkyjä. 

Toki alavartalon lihaksia treenataan muillakin liikkeillä kuin vain kyykyillä! Etenkin erilaiset lannesaranaliikkeet ovat tärkeitä pakaroiden vahvistamisessa. Voit kysyä vaihtoehtoliikkeitä myös kotitreeniläisten omassa Facebook-ryhmässä!

Jos sinulla on vaikeaa nivelrikkoa tai vammoja, suosittelen hakemaan yksilöllisen treeniohjelman paikalliselta fysioterapeutilta, joka on perehtynyt voimaharjoitteluun. 

Huoli pois, et varmasti yhdessä yössä treenaa vahingossa itsellesi liian isoja lihaksia.

Aluksi kehitys voi olla nopeaakin, mutta naisilla kehitys on sen verran maltillista tahdiltaan, että lihaskasvua saa kyllä ihan tosissaan jahdata.

Huomaat kyllä muutoksen, kun koko keho vahvistua, muokkaantua urheilullisemmaksi ja toisaalta rasvaakin palaa vartalosta.

Ei siis kannata hätäillä, että ohjelman aikana muuttuisit yllättäen isoksi bodariksi.

Ei kuulu. Tämä on puhtaasti kotitreeniohjelma.

Voit maksaa verkkopankin kautta, luottokortilla, osamaksulla tai laskulla. Myös Smartum-saldo ja liikuntasetelit, ePassi, Edenred, Tyky-maksuvälineet, MobilePay ja Masterpass käyvät.

Ohjelmalla on myös 14 päivän 100 % tyytyväisyystakuu. Voit testata ohjelmaa rauhassa 14 päivän ajan. Jos se ei sovellukaan sinulle, ilmoita asiasta asiakaspalveluumme, niin palautamme rahasi täysimääräisenä takaisin.

Jos maksat ohjelman liikuntaeduilla, maksua ei voida palauttaa rahana, mutta voit vaihtaa sen toiseen samanarvoiseen tuotteeseen tai kauppamme lahjakorttiin.

Tarjoushinta on voimassa toistaiseksi.

Herätä treenikipinä, ja muokkaa keho vahvaksi ja kiinteäksi.

Valmis treeniohjelma kannustaa säännölliseen harjoitteluun ja tuloksia tulee!

Tule mukaan nyt ja säästät 99 € hinnassa!

päivää
tuntia
minuuttia
sekuntia

Maikki Marjaniemi © 2023 All rights reserved