fbpx

Millainen aamupala pitää kylläisenä, keskittymiskykyisenä ja virkeänä?

Millainen aamupala pitää kylläisenä, keskittymiskykyisenä ja virkeänä?

Jykevä aamupala tuo energiaa päivään ja ehkäisee illan kiukkunälkää ja makeanhimoa. Proteiini heti aamusta tukee vuorokausirytmiä yhdessä iltapalan hiilareiden kanssa. Voit siis vaikuttaa unenlaatuusi jo aamulla!

Tässä kolme esimerkkiä (kuvat kommenteissa):

Munakas ja hedelmä

– kaksi kananmunaa, puolikas purkillinen tonnikalaa vedessä, lehtikaalia, tomaattia, hieman kauramaitoa
– puolikas verigreippi

Jogurttia ja leipä

– Alpron soijajogurttia kauralla, pilkottua omenaa ja kanelia
– kauraleipä, tahiinia, marinoitua tofua, rehuja

Tuorepuuro
– desi kaurahiutaleita, siemensekoitusta, chiansiemeniä, kauramaitoa, vajaa desi heraproteiinia, mustikoita, kanelia
– sekoita purkkiin illalla ja jätä muhimaan jääkaappiin yöksi

Ja kahavia tietty!

Katso video

Nämä kirjoitukset saattavat kiinnostaa sinua:

Treenivinkit

3 x vinkki miten saat treenistä tuloksia

Itselle mieluisalla tavalla treenaaminen on mahtava tapa piristää mieltä ja vahvistaa kehoa. Hyvän mielen lisäksi moni liikkuja luultavasti toivoo saavansa treenaamisesta myös näkyviä tuloksia. Mutta