fbpx

Mitä yhteistä on näillä asioilla?

Mitä yhteistä on näillä asioilla:

– Nukkuminen
– Ostoslistan laatiminen ja kalenterin tehokas käyttö
– Luonnossa hengailu?

Ne kaikki auttavat sulattamaan vyötäröltä rasvaa. Itse asiassa ne ovat paljon tärkeämpiä tapoja kuin rääkkitreenit, vatsarutistukset tai loputon salaattien pakkopuputus.

Uni on kaiken hyvinvoinnin perusta. Ilman riittävää ja hyvälaatuista unta kehonkoostumusta on vaikea muuttaa, koska fysiologia ja mieli tappelevat muutosta vastaan.

Univajeessa kaikki menee mönkään: keho on stressitilassa, ruokahalu kasvaa, verensokerin säätely heikkenee, mielitekojen houkutus kasvaa, sairastumisen riski kasvaa ja muutenkin ketuttaa. Ai niin, ja vyötärölle kerääntyy rasvaa herkemmin.

Onnistu pysyvästi elämäntapamuutoksessa ja tule mukaan Jenkkakahvoista tiimalasiksi -valmennukseen. Kampanjahinta umpeutuu sunnuntaina 12.1., joten toimi nopeasti!

Rasvanpoltto tehdään kuitenkin pääasiassa ruokavalinnoilla. Usein suunnittelemattomuus ajaa pitkiin ateriaväleihin, ylensyömiseen ja huonompien ruokavalintojen tekemiseen. Kun suunnittelee ruokaostokset etukäteen, laittaa kauppakäynnit ja kokkailut kalenteriin asti, tulee fiksuja ruokavlintoja tehtyä paljon todennäköisemmin.

Suunnittelu => menestys

Palautuminen arjen kuormituksesta on supertärkeää. Stressi lisää vyötärörasvan kerääntymistä, joten suunnittele joka päivälle pieniä taukoja, kun voit hengittää rauhassa ja vain olla. Pieni iltakävely ulkona luonnossa tekee ihmeitä stressitasojen laskussa. Seurauksena tulee nukuttuakin paremmin. Ja sen seurauksena tehtyä parempia ruokavalintoja ja energiaa riittää kokkailuun.

Jenkkakahvoista tiimalasiksi: näin laihdutus onnistuu pysyvästi ja terveys edellä

Ryhtiä elämäntapamuutokseen? Nappaa valmennus alehintaan!

Kuulostaako tämä tutulta? Olet aloittanut laihduttamisen jo aiemmin, ehkä useampaankin kertaan. Olet saattanut saada dieetillä tuloksiakin, mutta kilot ovat tulleet takaisin, koska et ole jaksanut tai halunnut niukistella muutamaa viikkoa tai kuukautta kauempaa.

Jos haluat oppia syömään terveellisesti ja monipuolisesti ja kiinteytyä pysyvästi, voit tulla mukaan Jenkkakahvoista tiimalasiksi -valmennukseen.

Kun tulet nyt mukaan valmennukseen, säästät 20 € valmennuksen hinnassa!

Kampanja päättyy jo sunnuntaina 12.1., joten kannattaa toimia heti.

Jenkkakahvoista tiimalasiksi -verkkovalmennuksessa opetellaan taitoja syödä terveellisesti ja kiinteyttävästi, ymmärtää omia valintoja, liikkua ja nukkua oman elämäntilanteen ja omien arvojen mukaan. Fyysinen muutos on aina myös psyykkinen muutos, joten valmennukseen kuuluvien mentaalitehtävien avulla päästään pureutumaan aidosti toimivaan ja pysyvään muutokseen. Ruokavalio- ja liikuntasuunnitelma on hyvin joustava, ja saat itse tehdä siitä juuri sinun elämäntilanteeseesi realistisen toteuttaa.

Tämä 8 viikon valmennus sopii sinulle, jos tunnistat itsesi joistain seuraavista kohdista:

  • Rasva kerääntyy etenkin vyötäröllesi ja ehkä myös reisiin ja takapuoleen.
  • Tiedät että sinun pitäisi syödä terveellisemmin ja viilata elämäntapojasi, mutta et vain saa aikaiseksi.
  • Makean- tai suolan ja rasvan himo vaivaa.
  • Työpäivän jälkeen energiasi ei riitä enää kunnolla omiin mukaviin juttuihin.
  • Kenties liikut jo nyt säännöllisesti mutta tulokset eivät näy kiinteämpänä kroppana.
  • Olet yrittänyt aiemmin ottaa itseäsi niskasta kiinni, mutta ON/OFF-tyyppinen ajattelu ei ole tuottanut tuloksia pitkällä aikavälillä.
  • Olet ajatellut liikuntaa kalorinpolttona etkä aineenvaihdunnan optimoijana.
  • Olet kyllästynyt itsekritiikkiin ja haluat opetella terveelliset elämäntavat lopullisesti, jotta voisit pukeutua juuri sellaisiin vaatteisiin kuin haluat.

Kun tulet nyt mukaan valmennukseen, säästät 20€ valmennuksen hinnassa!

Kampanja päättyy jo sunnuntaina 12.1., joten kannattaa toimia heti.

Nämä kirjoitukset saattavat kiinnostaa sinua:

Treenivinkit

3 x vinkki miten saat treenistä tuloksia

Itselle mieluisalla tavalla treenaaminen on mahtava tapa piristää mieltä ja vahvistaa kehoa. Hyvän mielen lisäksi moni liikkuja luultavasti toivoo saavansa treenaamisesta myös näkyviä tuloksia. Mutta