fbpx

Tiistai


Klikkaa tästä lämmittelyyn

https://player.vimeo.com/video/381972783?h=6c06d9bbe4

1. Kyykkyhyppy

  • Asetu seisomaan leveään haaraan
  • Kyykkää alas ja ponnista mahdollisimman räjähtävästi suoraan ylös
  • Alas tullessasi laskeudu kyykkyyn polvista joustaen ja ponnista taas ylös
  • Kyykätessäsi huomioi, että polvet ja varpaat menevät samaan suuntaan
  • Jos haluat keventää liikettä, jätä hyppy pois

 

2. Vastakkainen kyynärpää + polvi

  • Tuo kädet ylös pään vierelle, kyynärpäät osoittavat sivulle
  • Lähde nostamaan vuorojaloin polvea ylös sivukautta ja kierrä samalla vastakkaisen puolen kyynärpäätä polven puoleen
  • Toista vuorotellen puolelta toiselle
  • Keskity tekemään liike vatsalihaksilla rutistaen

 

3. Leveä punnerrus

  • Asetu leveään punnerrusasentoon (kädet hieman hartioita leveämmälle) ja aktivoi keskivartalo
  • Voit pitää polvesi maassa, tai tehokkuutta halutessasi voit nousta päkiöiden varaan
  • Lähde laskemaan ylävartaloasi alas, käy lähellä lattiaa, ja punnerra itsesi takaisin ylös
  • Kyynärpäät osoittavat sivulle
  • Pidä vartalo suorassa linjassa, älä päästä lantiota romahtamaan alas
  • Jos haluat keventää liikettä, jätä punnerrus hieman ylemmäs tai tee liikettä konttausasennossa


Klikkaa tästä jäähdyttelyyn

Jos sinulla on kysyttävää treeniohjelmista tai kurssista, kysythän Facebook-foorumilla.

Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen marita@maikkimarjaniemi.fi