fbpx

Perjantai


Klikkaa tästä lämmittelyyn

https://player.vimeo.com/video/381973464?h=06cb8bb6b1

1. Kyykky sivulle

  • Seiso lantion levyisessä haarassa
  • Lähde askeltamaan sivulle niin, että kyykkäät vuorotellen sivulta sivulle
  • Palaa välissä keskellä seisoma-asentoon
  • Kyykätessäsi huomioi, että polvet ja varpaat menevät samaan suuntaan
  • Mitä alemmas kyykkäät, sen tehokkaampi liike on. Jos haluat keventää liikettä, jätä kyykky ylemmäs

 

2. Olkapääkosketukset

  • Asetu punnerrusasentoon polvet maassa – muista hyvä lapatuki, keskivartalon pito ja vartalon suora linja. Kädet ovat suoraan olkapäiden alla
  • Lähde koskettamaan vuorotellen kädellä vastakkaista olkapäätä
  • Pyri pitämään liike hallittuna aktivoiden keskivartaloa tehokkaasti niin, että vartalo ei kippaile sivuille
  • Lisätehoa liikkeeseen saat nostamalla polvet ilmaan

 

3. Lantionnostomarssi

  • Asetu selinmakuulle, tuo jalat koukkuun ja kantapäät lähelle pakaraa
  • Nosta lantio ilmaan ja lähde nostamaan jalkoja vuorotellen hieman irti maasta
  • Purista pakaralla koko liikkeen ajan äläkä päästä lantiota tippumaan lähelle lattiaa


Klikkaa tästä jäähdyttelyyn

Jos sinulla on kysyttävää treeniohjelmista tai kurssista, kysythän Facebook-foorumilla.

Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen marita@maikkimarjaniemi.fi