fbpx

Testaa lämmittely

Tällä Sohvin ohjaamalla lihaskuntotreenillä pääset jo hieman herättelemään kehoa treenimoodiin.  

Tee ensin lämmittely, joka valmistelee kroppaasi tehokkaaseen ja turvalliseen treeniin. Voit lämmitellä esimerkiksi alla olevan videon tahtiin. Lisää lämmittelyitä löydät klikkaamalla tästä lämmittelykirjastoon.

Treenin kyykkyä varten tarvitset kantapäiden alle korokkeet, esimerkiksi kirjat. Mitä korkeammat korokkeet ovat, sitä helpompi on mennä alas asti kyykkyyn suoralla selällä.

Huomioi, että korokkeet pysyvät tukevasti alustassa eivätkä lähde liukumaan allasi pois.

Voit toki tehdä kyykyn ilmankin korokkeita, jos liikkuvuutesi mahdollistaa jo hyvin kyykkyyn laskeutumisen.

Liikkeet:

  • Kyykky kannat korotettuina
  • Leveä punnerrus
  • Päinmakuulla ylävartalon nosto
  • Lantionnosto
  • Alaselän liimaus lattiaan ja jalan irrotus

 

Voit tehdä tätä treeniä 2–3 kertaa viikossa ja käydä lisäksi kevyillä kävelyillä. 

Klikkaa alla olevasta napista, kun olet tehnyt päivän treenin ensimmäistä kertaa!

Jos sinulla on kysyttävää treeniohjelmista tai kurssista, kysythän Facebook-foorumilla.

Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen marita@maikkimarjaniemi.fi