fbpx

Tarjoukset

Kah, Peppupajan toiseksi viimeinen viikko. Jos olet treenannut säännöllisesti, kaivannet ehkä jo vähän syvempää kehonhuoltoa. Riittävä uni, dynaamiset venytykset, arkiaktiivisuus ja stressinhallinta esimerkiksi tietoisuusharjoituksen muodossa auttavat kehoasi palautumaan paremmin treenin jälkeen.

Tällä viikolla esiteltävät arjen liikemallit toimivat hyvin pitämään pakarat ja keskivartalon lihakset aktiivisina, ja siten vältät selkään kohdistuvaa huononlaista painetta.

Lisäksi saat puolen tunnin ohjeet staattiseen venyttelyyn ja kolmen minuutin joogapohjaisen aamunavauksen selälle.

Viikon tehtävät

  • Varaa kalenterista aikaa treeneille ja kehonhuollolle.
  • Testaa Minjan ja Tiian liikevinkit ja venyttelyt läpi ainakin kertaalleen viikon aikana.
  • Kertaa jotain yhtä asiaa menneiltä viikoilta: ruokajuttuja, univinkkejä, itsetuntohaasteita tai tietoisuusharjoittelua.

Jos sinulla on kysyttävää treeniohjelmista tai kurssista, kysythän Facebook-foorumilla.

Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen marita@maikkimarjaniemi.fi