fbpx

Vaihe 2: Lämmittely ja pakara-aktivoinnit

Täältä löydät toisen vaiheen lämmittelyn ja pakara-aktivoinnit.

Kirjalliset ohjeet

Lämmittely

Pakara-aktivaatiot

Pistoolikyykky renkailla

Etsi renkaat tai TRX-kahvat. Tee yhden jalan pistoolikyykky nojaten voimakkaasti taakse. Pidä koko liikkeen ajan vahva lapatuki ja selkä niin suorana kuin ikinä pystyt. Työnnä ylös työjalan ulkosyrjän kantapäällä. Tee 5-10 toistoa kummallekin puolelle. Tämä on aika rankka liike oikein tehtynä, mutta opettelu kannattaa: pakarat aktivoituu tässä tosi hyvin!

Koukkupolven nostaminen

Käy mahalleen makaamaan, jännitä keskivartalo ja tuo toinen jalka koukussa toisen jalan polvitaipeelle. Nosta koukkupolvea pakaran avulla ylös ja laske alas. Millimetrikin riittää. Toista 10 kertaa molemmille puolille.

Ja sitten itse treenin kimppuun!

Jos sinulla on kysyttävää treeniohjelmista tai kurssista, kysythän Facebook-foorumilla.

Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen marita@maikkimarjaniemi.fi