fbpx

TARJOUS VOIMASSA:

päivää
tuntia
minuuttia
sekuntia

Polta rasvaa kotikuntosalilla – osa 2

– Treenaa kiinteä kroppa kotona vastuskuminauhojen avulla!

Täysin uusi treeniohjelma 10 viikoksi, jonka avulla treenaat tehokkaasti kotona vastuskuminauhojen avulla.

Treeniohjelmaa seuraamalla poltat rasvaa tuloksekkaasti ja muokkaat kehoa kiinteämmäksi.

Vaihtamalla treeniohjelmaa säännöllisesti varmistat, että lihakset eivät totu samoihin liikkeisiin ja kehosi jatkaa rasvan polttamista.

Juuri nyt säästät 33 € hinnassa: ale päättyy pian!

3 syytä miksi treeniohjelmaa kannattaa vaihtaa 2 kuukauden välein

1.

Hermosto pystyy muistamaan tehdyt treenit jopa 2 vuoden ajan.

Se tarkoittaa sitä, että samaa treeniohjelmaa toistaessa treeniärsyke ei ole enää uusi. 

Siksi keho ei reagoi siihen kehittymällä yhtä hyvin.

Pidempään samoja treenejä toistaessa et siis saa enää yhtä paljon hyötyä treenistä kuin ensimmäisillä kerroilla.

2.

Optimaalisessa tilanteessa samaa treeniä kannattaa tehdä vain kuusi kertaa.

Sen jälkeen oma kehitys alkaa hiipua. Ja sitten on järkevintä ottaa uusi ohjelma käyttöön.

Se tavallaan yllättää kehon ja antaa kropalle erilaisia ja uusia ärsykkeitä. 

Uudet ärsykkeet taas tuovat lisää kehitystä, koska hermosto ei ole tottunut niihin.

Siksi rasvanpolton kannalta on tärkeää vaihtaa treeniohjelmaa säännöllisesti.

3.

Mieli nauttii, kun näkee kehitystä.

Osa mielihyvästä johtuu näkyvästä muutoksesta kropassa, kun ylimääräistä rasvaa palaa ja kehosta tulee timmimpi. 

Toinen osa on treenikertojen myötä syntyvää varmuutta treenaamista kohtaan. Alussa treeni on voinut tuntua vaikealta, mutta parin kerran jälkeen se tuntuu jo itsestään selvältä ja helpolta.

Kun saa lisää varmuutta treeniin niin sitten voi nostaa määriä sekä painoja, mikä lisää muutosta kropassa.

Kehittyminen ylipäätänsä taas lisää treenimotivaatiota, minkä ansiosta jaksaa treenata lisää kuin itsestään.

Tällaisia tuloksia saat, kun treenaat tällä ohjelmalla:

“Kylläpä muuten hiki virtaa ja lihakset todellakin pääsevät töihin!”

–Hanna

“Valmennus on kyllä ollut tosi tehokas. Ja näin enemmänkin rautaa nostelleena voin sanoa, että voi jösses kyllä jalkoihin on saanut tuntumaa oikein kunnolla!”

–Minna

UUSI ohjattu lämmittely ja jäähdyttely

Lämmittelyohjeilla varmistat, että kehosi on valmis tuloksekkaaseen ja turvalliseen treeniin.

Näin saat treenistä enemmän irti ja kehityt nopeammin. Lämmittelemällä ehkäiset myös vammojen syntymistä.

Ohjelman dynaamiset lämmittelyohjeet sopivat mainiosti myös lepopäivien kehonhuoltoon.

Kun huollat kehoasi lempeästi myös lepopäivinä, parannat liikkuvuuttasi ja huollat lihaksia. Parempi liikkuvuus tuo arkeen liikkumisen vapautta ja rentoutta.

Saat myös ohjatun loppujäähdyttelyn, jonka avulla nopeutat happojen poistumista lihaksista ja edistät palautumista, mikä tehostaa rasvanpolttoa levossa.

Reilu peli – jos et tykkää, saat rahasi takaisin. Pääset mukaan 100 % tyytyväisyystakuulla.

Uskomme treeniohjelmaan täysin, joten annamme sinulle täyden tyytyväisyystakuun. Haluamme, että saat tuloksia etkä hukkaa arvokasta aikaasi.

Siksi voit kokeilla ohjelmaa 14 päivän ajan ilman riskiä. Jos sinusta tuntuukin siltä, ettei se sovi sinulle, ilmoita asiasta asiakaspalveluumme ja palautamme rahasi.

Voit maksaa treeniohjelman myös liikuntaeduilla. Jos haluat perua osallistumisen liikuntaeduilla maksettuun ohjelmaa, maksua ei voida palauttaa rahana, vaan voit vaihtaa sen johonkin toiseen samanarvoiseen tuotteeseen tai kauppamme lahjakorttiin.

Tämän kaiken saat:

TÄYSIN UUSI JA VALMIIKSI SUUNNITELTU KOTIKUNTOSALIOHJELMA

Saat yhteensä neljä koko kehon treeniä.

Saat kaksi uutta treenivaihetta, joissa on kummassakin kaksi vuoroteltavaa koko kehon  treeniä. Ensin treenataan 4–5 viikkoa 3A- ja 3B-treenejä vuorotellen, jonka jälkeen siirrytään 4A- ja 4B-treeneihin 4–5 viikoksi.  

Kolmannessa treenivaiheessa herkutellaan volyymillä! Sarjat ovat pitkiä, sillä toistoja pyritään tekemään 12–15 ja monissa liikkeissä on vielä mukana neljäsosatoistot kokonaisten välissä. Pitkät sarjat hapottavat, hengästyttävät ja aiheuttavat lihaksissa väsymystä, mikä kaikki edistää tehokkaasti rasvanpolttoa. Kehität samalla lihaskestävyyttä.

Neljännessä treenivaiheessa sarjoja lyhennetään 8–10 toistoon, mikä mahdollistaa kuorman nostamisen aiempaan verrattuna. Tällainen aaltoileva treeni-intensiteetti, jossa sarjojen pituus vaihtelee selvästi treenivaiheesta toiseen, kehittää tehokkaasti ja ehkäisee ylikuormittumista.

Kun käytät isoja kuormia lyhyissä sarjoissa, valjastat käyttöön lihasten nopeampia lihassoluja kuin mitä pitkissä sarjoissa pystyt käyttämään. Siten saat kehitettyä lihaksia monipuolisesti niin voimantuoton kuin lihaskestävyyden näkökulmasta.

Treeniohjelmien pihvi keskittyy tuttuun tapaan pääliikemalleihin, eli erilaisiin kyykkyihin, lantionojennuksiin, polvenkoukistukseen sekä ylävartalon työntöihin ja vetoihin. Uudet variaatiot tuovat kuitenkin riittävän erilaisen ärsykkeen kehitykselle ja virkistystä mielelle.

Kaikissa treeneissä on mukana myös vatsatreeniä. Keskitytään stabiloimaan keskivartaloa, vaikka raajat liikkuvat ja kuminauhan vastus lisää vääntöä. Vahva keskivartalo auttaa arjessakin pitämään ryhdin ylväänä ja selän tuettuna erilaisissa liikkeissä.

Vatsatreenin lisäksi treenien loppupuolella huomioidaan pienempiä lihasryhmiä, kuten pohkeita ja olkapäätä tukevia pikku lihaksia. Kokonaisvaltainen treeni tekee kehon lihaksistosta tasapainoisen ja hyvin toimivan.

TARJOUS PÄÄTTYY:

Päivää
Tuntia
Minuuttia
Sekuntia

Polta rasvaa kotikuntosalilla – osa 2

Treenaa kiinteä kroppa kotona vastuskuminauhojen avulla!
67
34 € Säästösi 33 €
  • Täysin UUSI treeniohjelma 10 viikoksi
  • Voit maksaa verkkopankilla, maksukortilla, osamaksulla, laskulla tai liikuntaeduilla
  • 100 % tyytyväisyystakuu – saat rahat takaisin, jos et pidä treeneistä

Hei, olen Maikki, hyvinvointi- ja voimavalmentajasi!

Moikka!

Siitä lähtien, kun lanseerasimme Polta rasvaa kotikuntosalilla -kurssin, jatkotreenejä on toivottu toistuvasti. 

Vihdoin toteutimme toiveenne ja jatkopaketti on valmis! 

Treeniohjelman ajatuksena on tarjota uusia liikkeitä, jotka tukevat ja vauhdittavat rasvanpolttoa.

Ohjelman kehittäminen ei ollut helppoa, mutta olen todella tyytyväinen lopputulokseen ja sen tehokkuuteen.

Ja vaikka itse sanonkin, treenivaiheista 3 ja 4 tuli erityisen hauskat ja tehokkaat! 

Lempiliikkeeni jatkotreeneissä on kenties romanialainen maastaveto vaakana – haastava liike, mutta jujun löytyessä hyvin tehokas, joka kehittää takavartaloa ja kehonhallintaa. 

Mutta älä usko vain minua, vaan testaa itse! Ja jos et tykkää, saat rahasi takaisin. 

Nähdään treeneissä!

Voimaterveisin
Maikki

Kysymyksiä ja vastauksia

Usein kysyttyä!

Olen saanut paljon kysymyksiä tästä valmennuksesta – tässä muutamia antamieni vastausten kanssa.

Voit toki. Kehitys ei vain silloin ole yhtä hyvää kuin vaihtelemalla ohjelmaa laajemmin, koska keho tottuu samankaltaiseen treeniin. 

Saat tässä paketissa viisi vastuskuminauhaa, joiden vahvuudet ovat: 4,5 kg, 6,8 kg, 9 kg, 11,3 kg sekä 13,6 kg. Lisäksi saat kaksi pehmustettua kahvaa. Yhdistelemällä kuminauhoja saat jopa 45,2 kg:n harjoitusvastuksen.

Osallistuaksesi ohjelmaan sinulla tulee olla sinulle sopivan vahvuiset jumppakuminauhat sekä niiden lisävarusteet (esim. ovistopperi), jotta saat tehoja treenistä irti. Jos sinulla ei vielä ole kuminauhoja, voit tilata tältä sivulta pakettihintaan sekä treeniohjelman että kuminauhapaketin.

Sopii mainiosti! Voit aloittaa tekemällä harjoituksia kevyemmällä vastuksella, jos aloitat liikuntaa pidemmän tauon jälkeen. Yhdistämällä useamman kuminauhan kahvoihin saat muutettua harjoitusvastusta raskaammaksi.

Treenit ovat netissä helppokäyttöisellä valmennusalustalla, johon saat omat käyttäjätunnukset. Saat myös omaan sähköpostiisi vinkkejä ja muistutuksia treeneihin liittyen.

Niin kauan kuin haluat! Pääsysi valmennusalustalle ei eräänny, joten voit käyttää näitä treenejä halutessasi vaikka vuosia.

Lihaskuntoharjoittelussa treeniohjelmaa kannattaa kuitenkin vaihtaa säännöllisesti. Kroppa tottuu treeniin ja tulosten saaminen hidastuu, mikäli teet samaa ohjelmaa pitkään.

Treeniohjeet saat kuntosalitreenin ohjeiden tapaan: liikkeistä on videot ja kirjalliset ohjeet. Treenejä ei siis jumpata videon mukaan, vaan täysin omatoimisesti ohjeiden mukaan. Näin saat kaikessa rauhassa säätää itsellesi sopivat vastukset kuhunkin liikkeeseen ja tehdä niin pitkän sarjan kuin jaksat.

Lisäksi sarjojen määrää muokkaamalla saat itsellesi sopivan treenin – kiireessä parikin sarjaa riittää tuomaan hyvän olon, ja toisaalta lisäämällä sarjojen määrää saat tarpeeksi haastetta, jos olet jo kokenut lihaskuntotreenaaja.

Myös palautustauoissa on joustamisen varaa: jos treenitaulukon ehdotettu tauko on sinulle liian lyhyt, voit palautella hieman pidempäänkin. Liikkeet opittuasi et tarvitse ohjeita enää muuhun kuin treenitaulukon tarkistamiseen.

Hienoa! Valitse silloin pelkkä treeniohjelma ilman kotikuntosali-pakettia.

Meiltä saat tarvittaessa kotikuntosaliin myös lisä- jaa varaosia, jos entiset ovat vaikkapa kadonneet.

Valmennuksella on 100 % tyytyväisyystakuu – laita meille siis vain viesti 14 päivän kuluesssa ostopäivästä. Voit vaihtaa kurssin toiseen tai saada rahasi takasin.

Joko kolahti? Ilmoittaudu mukaan nyt ja aloita treenaamaan uusilla treeneillä!

Valmis treeniohjelma kannustaa säännölliseen harjoitteluun ja tuloksia tulee!

Tule mukaan nyt ja säästät 50 € hinnassa!

päivää
tuntia
minuuttia
sekuntia

Maikki Marjaniemi © 2022 All rights reserved