fbpx

TARJOUS VOIMASSA:

päivää
tuntia
minuuttia
sekuntia

Polta rasvaa kotikuntosalilla

– Treenaa kiinteä kroppa kotona vastuskuminauhojen avulla!

Treenaa kuin kuntosalilla, mutta helposti ja ilman isoja laitteita.

Kotitreeniohjelmaa seuraamalla poltat rasvaa tuloksekkaasti ja muokkaat kehoa kiinteämmäksi.

Saat tuloksia tekemällä vain 2-3 alle tunnin kestävää treeniä viikossa: rasva palaa, lihaskunto paranee ja kroppa kiinteytyy.

Juuri nyt säästät 50 € hinnassa: ale päättyy pian!

Miten voi polttaa rasvaa ja kiinteytyä kotioloissa?

3 syytä siihen, miksi moni kotitreenaaja ei saa kaipaamiaan tuloksia

1.

Lenkkeilet liikaa

Harrastatko sauvakävelyä ja muuta lenkkeilyä?

Käsitys aerobisen treenin (kuten lenkkeilyn) ylivoimaisuudesta rasvanpolttotreeninä elää yhä vahvana, vaikka lihaskuntotreeni oikein tehtynä tuo paljon vaikuttavampia tuloksia. 

Siksi jokapäiväinen lenkkeily tai sauvakävely ei välttämättä tuo toivottuja tuloksia ja olisi parempi vaihtaa osa lenkkeilyyn käytetystä ajasta lihaskuntotreeniin.

Kun treenaat painojen tai vastuskuminauhojen kanssa, onnistut säilyttämään tai rakentamaan lihasmassaasi samalla, kun rasva palaa pois kehostasi. 

Se on kuin rasvanpolttokyvyn tallettamista aineenvaihduntapankkiin: lihakset auttavat kehoasi kuluttamaan kaloreita enemmän myös levossa, joten rasvanpoltto on nopeampaa ja kiinteänä on helpompi pysyä jatkossakin.

Moni lihaskuntotreenin aloittava huomaakin, että vaatekoko pienenee, vaikka paino pysyykin ennallaan – tämä on kiinteytymistä parhaimmillaan.

Nousujohteisuuden lisäksi lihaskuntotreenien täytyy olla riittävän haastavia. Perinteinen kotijumppa, jossa toistoja tehdään paljon ja hiki virtaa on siis hyvä juttu ja terveydelle eduksi, mutta kehitystä saadakseen tällainen treeni ei riitä.

2.

Laiminlyöt lihaskuntotreeniä

Vetääkö veri eniten jumppaan ja lenkkipolulle? Lihaskuntotreeni jää monilla vähäiseksi tai jopa täysin nollaan.

Kun ikää on yli 30 vuotta, kehonkoostumus alkaa muuttua löysemmäksi, ellei lihaksia harjoita säännöllisesti ja riittävän suurella vastuksella.

Lihaskuntoharjoittelu auttaa huolehtimaan myös tuki- ja liikuntaelimistön kunnosta ja hyvästä ryhdistä.

Hyvän lihaskunnon myötä pyöräily sujuu kevyemmin, lenkit kulkevat tehokkaammin ja portaiden nouseminen ylös ei tunnu tuskalliselta.

Vahvoilla lihaksilla myös nostamiset ja raskaat siirtelyt arjen eri askareissa sujuvat kevyemmin. Napakan lihastreenin hyödyt eivät siis suinkaan rajoitu pelkkään ulkonäköön.

Moni ei vaan koe olevansa kuntosali-ihmisiä, mutta onneksi vastuskuminauhat tuovat kuntosalin hyödyt kotiin!

3.

Jumppailet sitä sun tätä

Perinteinen lihaskuntotreeni kotona sisältää lukuisia toistoja, hikeä ja hyvää mieltä. Mitä vikaa siinä on? Ei tavallaan mitään, sillä kaikki liikunta ja jumppaaminen on ilman muuta hyvä asia!

Jos kuitenkin käytät aikaa kotitreeniin, niin eikö olisi hyvä, jos treeni olisi kehittävä ja monipuolinen, sekä nousujohteisesti suunniteltu?

Näin tulee enemmän tuloksia kuin perusjumpalla, joka usein menee aika lailla saman tutun kaavan mukaan ja kaikki lihasryhmät eivät välttämättä saa harjoitusta.

Kun sisällytät liikuntaviikkoosi 2-3 vastuskuminauhatreeniä, rasva palaa ja lihaskunto paranee. Yhdellä treenikerralla viikossa vaikutus on lihaskuntoa ylläpitävä.

Nappaa siis lenkkeilyn ja arkiliikunnan kaveriksi nämä vastuskuminauhatreenit, niin liikuntapaletistasi tulee riittävän monipuolinen.

Vastuskuminauhoilla on helppo säätää nouseva vastus ja kehitystä tulee varmasti.

Treeni on tehokas, koska saat helpoilla liikkeillä kunnon kuormituksen koko kehon lihaksille. Saat selkeät ohjeet liikkeiden tekniikkaan.

Rasva palaa, lihaskunto paranee ja huomaat muutoksen myös peilissä!

Teet treenin omassa tahdissa, oman kodin rauhassa tai vaikka ulkona.

TÄMÄ KOTITREENIOHJELMA SOPII SINULLE, JOS…

Haluat treenata kotona niin, että lihaskunto paranee ja rasva palaa.

Et halua treenin vievän liikaa aikaa: haluat tuloksia treenaamalla 2–3 kertaa viikossa.

Haluat polttaa rasvaa ja muokata kehoasti kiinteämmäksi ja urheilullisemmaksi.

Vyötärölle on päässyt kertymään ylimääräisiä senttejä ja olet motivoitunut tekemään asialle jotain.

Haluat treenin olevan nousujohteista ja tuloksellista: haluat nähdä muutokset peilikuvassa ja lihaskunnossa.

Olet ehkä jo treenannut jonkin verran, mutta kaipaat uutta puhtia, rakennetta treeniin ja parempia tuloksia.

Haluat kuntosalitreenin hyödyt kotioloissa ilman tilaa vieviä valtavia laitteita.

Kaipaat vaihtelua ja piristystä nykyiseen treeniin.

Teet vain 2-3 alle tunnin pituista treeniä viikossa, joten tämä treeniohjelma sopii myös kiireiseen arkeen.

Tässä treeniohjelmassa:

“Suosittelen ehdottomasti sellaiselle jolla ei ole halu lähteä julkiselle salille. Iso plussa siitä, että ohjelma on aina saatavilla kun tekee mieli jumppailla 👍”

–Jonna

“Kylläpä muuten hiki virtaa ja lihakset todellakin pääsevät töihin!”

–Hanna

“Valmennus on kyllä ollut tosi tehokas. Ja näin enemmänkin rautaa nostelleena voin sanoa, että voi jösses kyllä jalkoihin on saanut tuntumaa oikein kunnolla!”

–Minna

“Suosittelen kurssia sellaisille, jotka haluavat vahvistaa kehoaan monipuolisesti ja nopeasti sekä tykkäävät treenata kotona.”

–Riikka

“On niin mahtavaa saada lihaksiin pitkästä aikaa samaa tuntumaa kuin salilla ilman suurta määrää erilaisia painoja!.”

–Hanna

Tässä treeniohjelmassa:

VALMIIKSI SUUNNITELTU KOTIKUNTOSALIOHJELMA 8–10 VIIKOKSI

Saat yhteensä neljä koko kehon treeniä: kahta ensimmäistä vuorotellaan ensimmäisen kuukauden ajan ja kahta jälkimmäistä toisen kuukauden ajan. 

Vastuskuminauhat tekevät ohjelmasta nousujohteisen, joten viikkojen edetessä alat tuntea tulokset kehossasi.

Vaihtamalla kuntosaliohjelmaa puolessa välissä varmistat, että kehosi kehittyy monipuolisesti ja tehokkaasti. 

Vastuskuminauhalla tehtävät treeniohjelmat kuormittavat koko kehon isoja lihasryhmiä, jonka vuoksi saat aikaan nopeasti näkyviä tuloksia. Liikkeet on valittu siten, että syke nousee ja lihaksia polttelee ja kehosi rasvanpoltto tehostuu.

Saat treeniohjelman liikkeistä selkeät ohjevideot sekä kirjalliset, tulostettavat ohjeet. Ohjeet ovat netissä helppokäytöisellä valmennusalustalla, johon pääset kirjautumaan omilla tunnuksillasi. Treeniohjelmat ovat käytössäsi rajattomasti.

Treenejä ei jumpata videon tahdissa, vaan omatoimisesti ohjeiden mukaan. Näin saat kaikessa rauhassa säätää itsellesi sopivat vastukset kuhunkin liikkeeseen ja tehdä niin pitkän sarjan kuin jaksat.

Käytä treeniin vain alle tunti kerrallaan 2-3 kertaa viikossa ­– ja treenaa kiinteä ja vahva kroppa!

5 KAHVAKUMINAUHAN PAKETTI

Vastuskuminauhojen vahvuudet ovat: 4,5 kg, 6,8 kg, 9 kg, 11,3 kg sekä 13,6 kg.  Yhdistämällä kuminauhoja saat varmasti tarpeeksi vastusta.

Käsikahvojen avulla saat mukavan otteen kuminauhoista ja ovikiinnikkeen avulla voit tehdä samoja liikkeitä kuin kuntosalin taljoilla. Lisäksi saat nilkkaremmit jalkaliikkeitä varten.

OHJEET LIHASTEN JA KROPAN LÄMMITTELYYN

Lämmittelyohjeilla varmistat, että kehosi on valmis tuloksekkaaseen ja turvalliseen treeniin. 

Näin saat treenistä enemmän irti ja kehityt nopeammin. Lämmittelemällä ehkäiset myös vammojen syntymistä.

Ohjelman dynaamiset lämmittelyohjeet sopivat mainiosti myös lepopäivien kehonhuoltoon. 

Kun huollat kehoasi lempeästi myös lepopäivinä, parannat liikkuvuuttasi ja huollat lihaksia. Parempi liikkuvuus tuo arkeen liikkumisen vapautta ja rentoutta.

RAVINTO-OHJEET JA TIETOISKUT TREENITULOSTEN PARANTAMISEKSI

Koska lihaskuntoharjoittelu on vain yksi osa hyvinvoinnin palapelistä, saat tietoiskuja muun muassa palautumisesta, hyvästä ruokavaliosta ja motivaatiosta. 

Treenikin kulkee paremmin, kun palaudut riittävästi ja syöt tarpeeksi ravitsevaa ruokaa. 

Saat myös vinkkejä rasvanpolttoa tukevaan ruokavalioon, joka tehostaa treenistä saatavia tuloksia.

Muista, että kitukuuri ei ole hyväksi, vaan terveellisen ja monipuolisen ruokavalion ansiosta varmistat, että lihaskuntosi kehittyy ja kiinteydyt. Saat myös reseptejä, joiden avulla viet ruokavaliotasi oikeaan suuntaan terveellisesti.

Reilu peli – jos et tykkää, saat rahasi takaisin. Pääset mukaan 100 % tyytyväisyystakuulla.

Uskomme treeniohjelmaan täysin, joten annamme sinulle täyden tyytyväisyystakuun. Haluamme, että saat tuloksia etkä hukkaa arvokasta aikaasi.

Siksi voit kokeilla ohjelmaa 14 päivän ajan ilman riskiä. Jos sinusta tuntuukin siltä, ettei se sovi sinulle, ilmoita asiasta asiakaspalveluumme ja palautamme rahasi.

Voit maksaa treeniohjelman myös liikuntaeduilla. Jos haluat perua osallistumisen liikuntaeduilla maksettuun ohjelmaa, maksua ei voida palauttaa rahana, vaan voit vaihtaa sen johonkin toiseen samanarvoiseen tuotteeseen tai kauppamme lahjakorttiin.

TARJOUS PÄÄTTYY:

Päivää
Tuntia
Minuuttia
Sekuntia

Polta rasvaa kotikuntosalilla:
treeniohjelma + välineet

148 98 Säästösi: 50 € JA ilmaiset postikulut
  • Laadukas vastuskuminauhapaketti
  • Tehokas treeniohjelma
  • 100 % tyytyväisyystakuu
  • Välineiden postikulut sisältyvät hintaan
Suosituin

Polta rasvaa kotikuntosalilla:
pelkät treenit

99 79 Säästösi: 20 €
  • Soveltuu sinulle, jolla on jo omat vastuskuminauhat
  • Tehokkaat treenivideot
  • 100 % tyytyväisyystakuu

Hei, olen Maikki, hyvinvointi- ja voimavalmentajasi!

Tykkään näistä kahvallisista kuminauhoista erityisesti siksi, että ne eivät vie paljoa tilaa kaapissa. Aina ei ole mahdollista lähteä kuntosalille, eikä salitreeni välttämättä ole kaikkien juttukaan. Nämä kahvakuminauhat tuovat kuntosalin hyödyt kotiisi ilman valtavia, tilaa vieviä laitteita.

Treenipaketissa on yhteensä neljä koko kehon treeniä, jotka jakautuvat kahteen eri treenivaiheeseen. Kummassakin vaiheessa vuorotellaan kahta erilaista ja toisiaan täydentävää koko kehon treeniä.

Näin saadaan sopivasti vaihtelua, mutta kuitenkin tarpeeksi tiheään samoja treeniliikkeitä, jotta päästään kehittymään hyvin. Kaksi erilaista treeniä sopii myös hyvin 2–3 kertaa viikossa treenaamiseen.

Nähdään treeneissä!

 

Maikki

Mitä asiakkaat sanovat kurssista

“Hei! Olen Riikka, 32 vuotta ja synnytin esikoiseni 8 kk sitten. Raskaudesta muistoksi minulle jäi alaselkäkivut ja  muutama lisäkilo. Halusin valmennuksen, joka on helppo sovittaa vauva-arkeen ja jota voi toteuttaa kotona. Siksi valitsin vastuskuminauhoilla tehtävän Polta rasvaa kotikuntosalilla -valmennuksen. Kuminauhat sisältyivät kurssiin ja ne postitettiin minulle nopeasti.

Kurssiin osallistumisessa epäilytti se, onko liikkeet liian haastavia, koska raskauden aikana lihasvoimani vähenivät selvästi. Kurssi on kuitenkin hienosti koostettu siten, että monissa liikkeissä on keveämpi tai raskaampi vaihtoehto. Jokaiseen liikkeeseen on myös hyvät videot sekä sanallisesti kerrottu, miten liike suoritetaan. Tämä mahdollisti, että tein minulle uudet liikkeet oikein ja turvallisesti. Materiaaleihin sisältyi myös erittäin hyviä kehonhuolto- ja lämmittelyvideoita.

Olen nyt toteuttanut valmennusta 5 viikkoa ja selkäkipuni ovat melkein kokonaan poissa. Olen huomannut myös, että keskivartaloon ja jalkoihin on tullut lisää voimaa ja arjessa jaksaminen on parantunut. Plussana vielä painokin on lähtenyt hieman laskuun, vaikka se ei ensisijainen tarkoitus valmennukselle tässä vaiheessa ollutkaan.

Suosittelen kurssia sellaisille, jotka haluavat vahvistaa kehoaan monipuolisesti ja nopeasti sekä tykkäävät treenata kotona. Valmennus sopii myös kiireiseen arkeen, koska treeniin menee vain puoli tuntia kerrallaan.

–Riikka

“Tämä Polta rasvaa kotikuntosalilla on ollut todella toimiva ja mukava yllätys tehokkuutensa puolesta. Voin suositella sitä lämpimästi enemmänkin salilla treenanneille ja aktiiviliikkujille.

Ennen valmennusta olin harrastanut liikuntaa eri muodoissa ja käynyt salillakin nostelemassa rautaa jo useamman vuoden. Mutta kyynärpää- ja olkapäävamma laittoi viime syksynä saliharjoittelun täysin tauolle.

Halusin lähteä valmennukseen mukaan kuntouttaakseni olkapäätä ja käsivartta kuminauhatreenin avulla, sekä silkasta mielenkiinnosta kuinka vastuskuminauhoilla tehtävä treeni auttaa pitämään yllä tai jopa parantamaan lihaskuntoani.

Valmennus on kyllä ollut tosi tehokas. Ja näin enemmänkin rautaa nostelleena voin sanoa, että voi jösses kyllä jalkoihin on saanut tuntumaa oikein kunnolla! Tulosta on tullut, voimatasot ovat jaloissa pysyneet hyvin ja jopa parantuneet.

Olkapää alkaa olla jo aika hyvä myös, eli tämä kuminauhatreeni on auttanut siihen. Opin tässä valmennuksessa, että vähemmälläkin hien määrällä ja huhkimisella voi saada hyviä tuloksia. Ei se määrä vaan laatu.

Parasta valmennuksessa se, että treenit olivat selkeitä ja tekniikkavideot olivat loistava apu treeniin. Samoin myös alkuinfo kuinka treeniä tehdään.”

–Nainen Hämeestä

Kysymyksiä ja vastauksia

Usein kysyttyä!

Olen saanut paljon kysymyksiä tästä valmennuksesta – tässä muutamia antamieni vastausten kanssa.

Saat tässä paketissa viisi vastuskuminauhaa, joiden vahvuudet ovat: 4,5 kg, 6,8 kg, 9 kg, 11,3 kg sekä 13,6 kg. Lisäksi saat kaksi pehmustettua kahvaa. Yhdistelemällä kuminauhoja saat jopa 45,2 kg:n harjoitusvastuksen.

Osallistuaksesi ohjelmaan sinulla tulee olla sinulle sopivan vahvuiset jumppakuminauhat sekä niiden lisävarusteet (esim. ovistopperi), jotta saat tehoja treenistä irti. Jos sinulla ei vielä ole kuminauhoja, voit tilata tältä sivulta pakettihintaan sekä treeniohjelman että kuminauhapaketin.

Sopii mainiosti! Voit aloittaa tekemällä harjoituksia kevyemmällä vastuksella, jos aloitat liikuntaa pidemmän tauon jälkeen. Yhdistämällä useamman kuminauhan kahvoihin saat muutettua harjoitusvastusta raskaammaksi.

Treenit ovat netissä helppokäyttöisellä valmennusalustalla, johon saat omat käyttäjätunnukset. Saat myös omaan sähköpostiisi vinkkejä ja muistutuksia treeneihin liittyen.

Niin kauan kuin haluat! Pääsysi valmennusalustalle ei eräänny, joten voit käyttää näitä treenejä halutessasi vaikka vuosia.

Lihaskuntoharjoittelussa treeniohjelmaa kannattaa kuitenkin vaihtaa säännöllisesti. Kroppa tottuu treeniin ja tulosten saaminen hidastuu, mikäli teet samaa ohjelmaa pitkään.

Treeniohjeet saat kuntosalitreenin ohjeiden tapaan: liikkeistä on videot ja kirjalliset ohjeet. Treenejä ei siis jumpata videon mukaan, vaan täysin omatoimisesti ohjeiden mukaan. Näin saat kaikessa rauhassa säätää itsellesi sopivat vastukset kuhunkin liikkeeseen ja tehdä niin pitkän sarjan kuin jaksat.

Lisäksi sarjojen määrää muokkaamalla saat itsellesi sopivan treenin – kiireessä parikin sarjaa riittää tuomaan hyvän olon, ja toisaalta lisäämällä sarjojen määrää saat tarpeeksi haastetta, jos olet jo kokenut lihaskuntotreenaaja.

Myös palautustauoissa on joustamisen varaa: jos treenitaulukon ehdotettu tauko on sinulle liian lyhyt, voit palautella hieman pidempäänkin. Liikkeet opittuasi et tarvitse ohjeita enää muuhun kuin treenitaulukon tarkistamiseen.

Hienoa! Valitse silloin pelkkä treeniohjelma ilman kotikuntosali-pakettia.

Meiltä saat tarvittaessa kotikuntosaliin myös lisä- jaa varaosia, jos entiset ovat vaikkapa kadonneet.

Valmennuksella on 100 % tyytyväisyystakuu – laita meille siis vain viesti 14 päivän kuluesssa ostopäivästä. Voit vaihtaa kurssin toiseen tai saada rahasi takasin.

Herätä treenikipinä, tehosta rasvanpolttoa ja treenaa kroppa kiinteäksi.

Valmis treeniohjelma kannustaa säännölliseen harjoitteluun ja tuloksia tulee!

Tule mukaan nyt ja säästät 50 € hinnassa!

päivää
tuntia
minuuttia
sekuntia

Maikki Marjaniemi © 2022 All rights reserved