fbpx

TARJOUS PÄÄTTYY:

Päivää
Tuntia
Minuuttia
Sekuntia

Tehokiinteytys kuukaudessa:

ohjelma tehokkaaseen kiinteytymiseen

4 viikon tehokiinteytysohjelmaa seuraamalla kiinteytät tehokkaasti koko kroppaa ja poltat ylimääräistä rasvaa pois.

Tiiviin rasvanpolttojakson aikana seurataan valmista treeniohjelmaa ja ruokavaliota.

Neljästi viikossa treenaamalla ja tarkkaa, mutta joustavaa ruokavaliota seuraamalla näet tulokset kehossasi ennen kesää!

Säästät 44 euroa ohjelman hinnassa, kun varaat paikkasi tänään!

Ilmoittautuminen sulkeutuu torstaina 5.5.!

Voiko kuukaudessa muka näkyvästi kiinteytyä ja polttaa ylimääräistä rasvaa?

Kyllä voi! Asiakkaan sanoin:

Keho ei voi kuin taipua treenin ja ruokavalion alla ja tuloksia näkyy. Kuitenkin maltilla, oikealla terveellisellä tavalla toteutettuna.” 

Tehokiinteytys kuukaudessa -ohjelma perustuu tehokkaisiin aineenvaihduntaa kiihdyttäviin treeneihin ja kiinteytymistä tukevaan ruokasuunnitelmaan.

Monesti rasvanpolttoa tavoittelevissa ohjelmissa syntyy ongelmia.

Silloin kiinteytymistä tavoitellaan pitkillä ja usein tehtävillä treeneillä sekä syömällä jatkuvasti hyvin niukasti. 

Se johtaa tilanteeseen, missä viikon tai kaksi tuntuu syntyvän tuloksia ja kaikki menee hyvin.

Hyvin nopeasti tilanne kääntyy päälaelleen ja keho ei enää pysty palautumaan liiallisen rasituksen ja liian niukan syömisen takia. 

Lopputuloksena ei ole silloin kiinteämpi kroppa, vaan heikko ja huono olo sekä todennäköisesti muutama lisäkilo.

Tehokiinteytys kuukaudessa -ohjelmassa on todistetusti toimiva treenikalenteri ja sitä tukeva ruokavalio, jotta tätä ongelmaa ei tule.

Mikäli kaipaat nyt kuukauden mittaista tiivistä puristusta treenin ja ruokavalion kanssa, olet oikein tervetullut mukaan!

Jos tunnistat itsesi seuraavista asioista, Tehokiinteytys kuukaudessa -ohjelma on suunniteltu juuri sinulle:

Tämä ohjelma toimii sinulle, jos haluat tarkentaa nykyistä ruokavaliotasi ja tehostaa treeniäsi tavoitteena kiinteämpi ja vahvempi keho. 

Tällaisia tuloksia voit saada, kun lähdet mukaan ohjelmaan:

Mitä asiakkaat sanovat tästä kuukauden kestävästä tehokiinteytys-ohjelmasta:

Aloitin kuukauden valmennuksen 1.5. Tavoitteena oli saada vähän painoa pois ja kiinteytyä. Se onnistui mielestäni hyvin kuukaudessa, kun noudatin ohjeita. 

Paino tippui noin pari kiloa, senttejä lähti lantiolta ja vyötäröllä ja kyllä kasvoistakin huomaa muutoksen. Olen todella tyytyväinen valmennukseen ja voisin suositella tätä ehdottomasti muillekin.

– Minna

Parasta oli koko paketti ja sen myötä tulokset. 

Ruoka oli tuttua mitä syönyt aiemminkin mutta niiden määrät oppi laittamaan oikein lautaselle. Salitreeneihin sai järkevyyttä ja tulokset alkoi näkyä.

Ensimmäinen valmennus mihin olen osallistunut mutta ei todellakaan viimeinen. Tästä on hyvä jatkaa, kiitos selkeistä ohjeista joka osiolla.

– Pia

Halusin hieman kiinteytyä kesäksi ja näin todella kävikin. Saliohjelmat olivat ihanan selkeitä ja yllättävän tehokkaita. Mukana tuli myös HIIT ja kotitreenejä, joten salille ei ollut joka kerta pakko lähteä. 

Ruokavalio oli laadittu siten, että sitä pystyi helposti itse soveltamaan. Yllätyin miten makeanhimo hävisi lähes kokonaan jo ihan alkumetreillä. Vaikeinta oli VHH-päivät kun hiilareita sai vasta illalla, mutta siihenkin tottui nopeasti. 

Suosittelen ehdottomasti kaikille, jotka haluavat kiinteytyä.

– Jaana

Tämän kaiken ohjelma sisältää

Pääset heti käsiksi ennakkotehtäviin, jotka valmistelevat sinua onnistumaan kurssilla. 

Materiaalit pysyvät käytössäsi kaksi kuukautta (kesäkuun loppuun), eli voit jatkaa tehokiinteytymistä vielä toisenkin kuukauden, jos niin haluat. 

Ohjelma alkaa maanantaina 2.5.2022!

Valmiiksi suunniteltu ruokavalio

Saat tarkat ohjeet kiinteyttävään ruokavalioon, mutta ruokavaliossa on myös joustamisen varaa. 

Sinun ei tarvitse siis syödä mitään, mistä et pidä, vaan voit muokata ruokaohjeita mieltymyksiesi mukaan. Saat ideoita vaihtelun tueksi sekä valmiita reseptejä. 

Tarjolla on kaksi ruokavaliota eri kalorimäärillä. Pääset tarkistamaan kulutuksesi helpon kaavan avulla ja sen perusteella voit valita, kumpi kalorimäärä sopii sinulle paremmin. 

Tässä tehokuukaudessa sovelletaan periaatetta hiilihydraattien jaksottamisesta. Tämä tarkoittaa sitä, että treenipäivinä syödään hiukan enemmän hiilihydraatteja kuin kevyempinä päivinä. 

Vaihtelemalla hiilihydraattien saantia kehosi pysyy varpaillaan ja tuloksia tulee.

Alla esimerkkiviikko*:

Voit sovittaa päivät itsellesi sopivaan järjestykseen. 

Huolehdi kuitenkin siitä, että salitreenit eivät tule peräkkäisille päiville, jotta lihaksilla on aikaa palautua ja saat treenistä enemmän tehoja irti. 

Valmiiksi suunniteltu treenikalenteri

Voit valita kahdesta valmiista treenikalenterista sinun aikatauluihisi ja kuntotasoosi sopivan. 

Alla on esimerkki kalenterista, jossa on valittu tehdä kaksi kuntosalitreeniä ja kaksi HIIT-treeniä viikossa. 

Lauantaisin keskitytään aktiiviseen palautumiseen kävelyn ja kehonhuollon avulla.

Voit myös laatia esimerkkejä mukaillen oman treenikalenterisi sopimaan esimerkiksi vuorotyöhön.

3 erilaista tapaa treenata

Kuntosalitreenit

Kuntosaliohjelma koostuu kahdesta erilaisesta koko kehon treenistä, joita vuorotellaan keskenään.

Treenit pohjautuvat vapailla painoilla tehtäviin suuriin moninivelliikkeisiin, joissa suuret lihasryhmät saavat kuormitusta.

Näin aineenvaihdunta saadaan kunnolla kiihtymään ja rasvanpolttohormonit hyrräämään.

Treenit kestävät noin tunnin. Suosittelen, että käyt salilla kolme kertaa viikossa, mutta kaksikin kertaa tuo hyvin tuloksia, jos se sopii paremmin aikatauluihisi.

HIIT-treenit

Treeniohjelmaan kuuluu myös video-ohjattuja HIIT-treenejä eli intervallijumppia, joissa nostetaan sykettä korkealle. Laita vain video pyörimään ja treenaa mukana!

Nämä treenit kestävät vain 15–20 minuuttia, eli ne sopivat kiireiseenkin arkeen ja tuovat lisää tehoja rasvanpolttoon.

HIIT-harjoituksia valmennuksessa on 4 erilaista ja niiden teho nousee viikkojen edetessä ja kunnon kohotessa.

Kotitreenit

Jos sinulla ei ole mahdollisuutta tai halua treenata kuntosalilla, voit tehdä treenit kotona.

Voit valita kehonpainotreenin tai kahvakuulatreenin, jos omistat kahvakuulan. Molemmat treenit ovat kirjallisessa muodossa, ja liikevideoilta näet oikean suoritustekniikan.

Saat lisäksi lämmittelyohjeet

Keho täytyy verrytellä ennen treeniä, jotta liikkuminen olisi tehokasta ja turvallista. 

Saat ohjeet dynaamiseen lämmittelyyn, jonka voit tehdä niin salitreenin kuin kotitreeninkin alkajaisiksi.

Saat myös pääsyn erilliseen lämmittelykirjastoon, jota voit halutessasi hyödyntää tuomaan vaihtelua lämmittelyyn ja kehonhuoltoon.

Palauttavat kehonhuolto-harjoitukset

Kovan treenin myötä keho kaipaa aktiivista palautumista, ja sitä varten saat myös kehonhuoltoharjoituksia. 

Niiden avulla huollat lihaksia, avaat liikeratoja ja pidät kehon hyvässä toimintakyvyssä. Kehonhuollot on myös kalenteroitu, jotta ne tulisi varmasti tehtyä.

Saat kaksi video-ohjattua 10-15 minuutin kehonhuoltoharjoitusta, joita voit tehdä vuorotellen.

Selkeät ohjeet sekä valmentajan ja muiden osallistujien tuki

Saat joka viikko sähköpostilla viestin, jossa käydään sen viikon ohjelma. 

Valmennus on suunniteltu niin, että pystyt helposti suunnittelemaan treenit ja ruokavalion sopimaan aikatauluusi ja omiin tottumuksiisi.

Pääset mukaan mahtavaan Facebook-ryhmään, jossa voit jakaa treenifiiliksiä, onnistumisen kokemuksia tai kysyä kysymyksiä valmentajilta liittyen liikuntaan ja ruokavalioon.

Reilu peli – jos et tykkää, saat rahasi takaisin. Pääset mukaan 100 % tyytyväisyystakuulla.

Reilu peli – jos et tykkää, saat rahasi takaisin. Pääset mukaan 100 % tyytyväisyys-takuulla.

Uskomme ohjelmaan täysin, joten annamme sinulle 100 % tyytyväisyystakuun. Haluamme, että saat tuloksia etkä hukkaa arvokasta aikaasi. 

Siksi voit kokeilla valmennusta 14 päivän ajan ilman riskiä. Jos sinusta tuntuukin siltä, ettei se sovi sinulle, ilmoita asiasta asiakapalveluumme ja palautamme rahasi. 

Voit maksaa myös liikuntaeduilla. Jos haluat perua osallistumisen liikuntaeduilla maksettuun kurssiin, maksua ei voida palauttaa rahana, vaan voit vaihtaa kurssin johonkin toiseen samanarvoiseen valmennukseen tai kauppamme lahjakorttiin.

Hinta nousee:

Päivää
Tuntia
Minuuttia
Sekuntia

Tehokiinteytys kuukaudessa

– ohjelma tehokkaaseen kiinteytymiseen
99
55€ Säästösi 44 €
  • 4 viikon ohjelma sisältää treeniohjelman ja ruokavalion
  • Seuraa ohjelmaa ja kiinteydy tiiviillä rasvanpolttojaksolla kesäksi
  • Voit maksaa verkkopankilla, maksukortilla, osamaksulla, laskulla tai liikuntaeduilla.
  • 100 % tyytyväisyystakuu – saat rahat takaisin, jos et pidä treeneistä.

Hei, olen Maikki, hyvinvointi- ja voimavalmentaja. Olen valmentanut urallani jo kymmeniä tuhansia naisia niin verkossa kuin kasvotustenkin. 

En lähtökohtaisesti kannata pikadieettejä, sillä harmillisen usein ne tehdään terveyttä ja hyvinvointia heikentäen. 

Kuitenkin jos sinulla on jo perusterveelliset elämäntavat kohtalaisen hyvin hallussa, voit tavoitella rasvanpolttoa ja kiinteytymistä kunnianhimoisesti tiiviimmän jakson aikana

Pääasia, että se tehdään terveys ja hyvinvointi edellä. Samoja kausia nähdään mm. urheilijoilla, jotka kausittain rakentavat lihasta ja sitten polttavat kehosta ylimääräistä rasvaa.

Halusin tehdä tämän 4 viikon ohjelman, koska joskus voi tulla tarve kiinteytyä lyhyessä ajassa normaalia tehokkaammin. 

Avuksi olen ottanut mukaan tiimimme liikunnanohjaajan Sohvin sekä laillistetun ravitsemusterapeuttimme Sannin. 

Yhdessä olemme luoneet kokonaisuuden, jonka avulla saat näkyviä tuloksia tehokkaasti ja turvallisesti.

Toivottavasti nähdään valmennuksessa!

Lue muiden kokemuksia valmennuksesta

Olen jonkin verran ylipainoinen, mutta hyvässä kunnossa ja liikun paljon. Kurssilta hain tehostusta rasvanpolttoon ja lihasvoiman parantamista sekä uutta intoa salitreeniin. 

Ennen yritin vaihtelevalla menestyksellä mahduttaa viikkoon sekä aerobista että salitreeniä, sillä seurauksella ettei salia koskaan ollut tarpeeksi kehittymistä ajatellen. 

Nyt pistin kaikki paukut salitreeniin ja tein kerran viikossa hiitin. Minulle sopiva rytmitys tuntuu olevan 3 salitreeniä ja yksi hiit/aerobinen. 

Ruokavalio oli melko tiukka mutta ilman sitä ei varmaan olisi tullut tuloksiakaan. Ja ne tulokset: -4,5 cm vyötäröltä ja -3 cm/reisi.

– Anni

Osallistuin ensimmäistä kertaa verkkovalmennukseen ja yllätyin positiivisesti!

Liikunta ja terveellinen ravinto ovat kuuluneet elämääni aina, mutta kaipasin lisäboostia harjoitteluun ja vinkkejä ruokavaliooni. 

Tehokiinteytys kuukaudessa vastasi toiveisiin täydellisesti! Saavutin treeniohjeiden ja ruokavalion avulla toivomiani tuloksia! 

Kunto kasvoi, kroppa kiinteytyi ja ylimääräisiä kiloja tippui sopivasti. 

Ruokavalio-ohjeet ja treeniohjelmat olivat helppoja toteuttaa ja sovittaa kiireiseen lapsiperhearkeen. 

Suuret kiitokset tästä valmennuksesta! Voin suositella sitä lämpimästi myös muille!

– Eeva

Napakat treenit, isoja moninivelliikkeitä, verta, hikeä ja (onnen) kyyneliä. Keho ei voi muutakuin taipua treenin ja ruokavalion alla ja tuloksia näkyy. Kuitenkin maltilla, oikealla terveellisellä tavalla toteututtana.

Mulla oli tosi luottavainen olo tässä valmennuksessa ja valmentajien paneutuminen jokaisen kysymyksiin faceryhmässä oli aivan pop juttu.

Itse olen maidoton ja gluteeniton ja ruoka mitä söin oli herkullista ja monipuolista ja ravitsevaa ja runsaasti vaihtoehtoja. Iso kiitos ravitsemusterapeutti Sanni Massinen.

Viimeisenä, muttei vähäisimpänä…aktiivinen faceryhmä jossa positiivinen tsemppaava ilmapiiri. Kanssa sisarille myös iso kiitos.

Vahva suositus valmennukselle, iso kiitos valmentajille ja tsemmpiä tiristelyihin niille jotka aikovat opeilla vielä jatkaa.

– Kurssin osallistuja

Aivan mahtava kurssi. Ruokavaliossa ei ollut turhia kikkailuja. Sai laitettua ihan oikean näköistä ja makuista ruokaa. Nälkääkään ei tarvinnut nähdä.

Saliohjelma oli selkeä. Sanalliset ohjeet ja videot olivat todella hyvät. Alussa mietin, että tuleeko tylsistyminen kun samoja liikkeitä tekee, mutta näin ei käynyt vaan kerta kerralla haastoin itseni ohjelmassa. Tekniikka parani ja painoja sai lisätä koko ohjelman ajan. 

Tuloksia minulle tuli neljän viikon aikana: paino putosi 1kg, vyötäröltä lähti 5cm ja saman verran lantiolta. Tämä todistaa sen,että tehty ohjelma auttaa! Kaikkihan on lopulta itsestä kiinni. 

Pysäyttävin tehtävä oli 5xmiksi. Minua tuo seurasi koko jakson mukana ajatuksissa. Omat tavoitteet selkiytyivät ja sieltä kuoriutui lopultakin se oikea syy miksi tähän lähdin, oma kokonaisvaltainen hyvinvointi!

– Jaana

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Olemme saaneet paljon kysymyksiä tästä valmennuksesta – tässä muutamia antamiemme vastausten kanssa.

Ruokavalio

Valmennuksen alussa pääset laskemaan oman peruskulutuksesi ja arvioimaan oman päivittäisen kalorinkulutuksen aktiivisuutesi mukaan. Valitset sitten omaan kulutustasoosi sopivan ruokavalion kahdesta vaihtoehdosta. Valmennuksen ravinto-osion on suunnitellut tiimimme laillistettu ravitsemusterapeutti Sanni Massinen.


Ruokavaliossa hyödynnetään hiilihydraattien jaksotusta treenipäivien mukaan, jolloin aineenvaihdunta ja rasvanpoltto tehostuu. Treenipäivinä syödään kohtalaisesti hiilihydraatteja, lepopäivinä taas hiilihydraattien määrä on hyvin alhainen, alle 100g päivässä. Kerran viikossa tankataan hiilareita pienimuotoisesti syömällä ekstra-annos hiilihydraattipitoista ruokaa.


Ruokavalio-ohjeet ovat ikään kuin palapeli, josta kokoat ateriasi. Sinun ei tarvitse syödä mitään, mistä et pidä. Ohjeita noudattamalla kokoat sinulle mieluisen ja vaikkapa omaan erikoisruokavalioosi soveltuvat ateriat helposti.

Kyllä onnistuu, jos kokkaatte ruoan erillisinä elementteinä, esimerkiksi uunikala, kasvikset ja perunat erikseen. Siten kukin voi valita lautaselleen sopivan määrän eri ruoka-aineita.
Kyllä onnistuu, jos voit valita esimerkiksi kanaa, riisiä ja kasviksia lounaalla. Jos tarjolla on vain hiilihydraattipainotteista laatikkoruokaa, ohjelman toteuttaminen käy hieman hankalammaksi mutta ei se mitenkään mahdotonta ole.

Ohjeissa saattaa lukea esimerkiksi:

“250g kasviksia” 

“1,5dl täysjyväriisiä”

“2tl (10g) oliiviöljyä”


Saat siis melko tarkat ohjeet, mutta aivan grammalleen ei tarvitse mitään mitata. Ohjeet ovat helppoja noudattaa.

Valmennuksessa on tärkeää noudattaa annettuja ruokavalio-ohjeita mahdollisimman pienin poikkeamin, jotta tulosta saadaan lyhyessä ajassa. Ruokavaakaa ei kuitenkaan tarvita, vaan leivontamitat riittävät hyvin.

Ruokasuunnitelmassa kokoat ateriasi ikään kuin ruoka-palapelistä. Jokaisella aterialla on esimerkiksi proteiininlähteeksi useita vaihtoehtoja, joista voit valita sinulle sopivan ja mieluisan. Sinun ei siis tarvitse syödä mitään mistä et pidä, ja ruokavalio on helppo muokata myös erikoisruokavalioihin soveltuvaksi.

Treeni

Treenejä varten tarvitset pääsyn kuntosalille, jossa on käytettävissä levytanko, käsipainoja, ylätalja, jalkaprässi, selänojennuspenkki, iso jumppapallo ja juoksumatto. Treeniohjeissa kuitenkin annetaan vaihtoehtoja, jos jotain laitetta ei löydy, ja myös ryhmän Facebook-ryhmässä voi kysyä vaihtoehtoja.
Voit osallistua myös tekemällä kotitreenejä. Suosittelemme tekemään viikossa joko 3 lihaskuntoa ja 1 HIIT-treenin TAI 2 lihaskuntoa ja 2 HIIT-harjoitusta. Vaikka suosittelemme salitreeniä, myös valmennuksen mukana tulevilla kotitreeni-lihaskunto-ohjeilla saa tuloksia!
Jos sinulla on isompia ongelmia nivelten kanssa, suosittelen hakemaan personal trainerilta tai fysioterapeutilta sinulle henkilökohtaisesti suunnitellun ohjelman. Lähes kaikissa treeneissä on kyykkyjä ja hyppyjä, joista osaan (mutta ei kaikkiin) annetaan vaihtoehtoiset ohjeet. On hyvä, jos hallitset jo salitreenin perusliikkeet.
Tuohon määrään viikoittaista  liikuntaa ei tämän valmennuksen treenit enää oikein mahdu. Myös jalkapallotreenit voisivat kärsiä dieetin luomasta energiavajeesta. Tässä ohjelmassa on tarkoitus keskittyä vain kiinteytymiseen kuukauden ajan, joten kovasti ohjelmasta poikkeaminen ei vain toimi.

Yleistä

Kuulostaa siltä, että valmennus ei sovellu sinulle. Valmennus on tarkoitettu sellaisille, joilla on jo jonkin verran liikuntataustaa, salin perusliikkeet hallussa ja hyvät, rutiininomaiset elämäntavat, joihin palata valmennuksen jälkeen.

Jos tavoitteenasi on tehdä pysyvä elämäntapamuutos, valikoimastamme löytyy myös siihen soveltuvia valmennuksia (esimerkiksi Kevenny keittiössä tai myös aloittelijalle sopivia treeniohjelmia). Laita meille viestiä, niin neuvomme mielellämme juuri sinulle sopivan valmennuksen löytämisessä.

Valmennukset materiaalit ovat käytössäsi kuukauden ajan valmennuksen päättymisen jälkeen. Ei siis haittaa, jos reissuviikko sattuu valmennuksen ajankohtaan. Kehonpainotreenejä ja HIIT-treenejä voit tehdä missä tahansa.

Kaikki valmennuksen materiaalit ovat netissä helppokäyttöisellä valmennusalustalla. Saat omat tunnukset, joilla pääset kirjautumaan valmennusalustalle.

Saat joka viikko minulta sähköpostin, jossa kerrotaan lisää valmennuksen teemoista, treeneistä ja ruokaohjeista.

Lisäksi pääset mukaan valmennuksen omaan Facebook-ryhmään, jossa voit jakaa fiiliksiä ja kysyä treenikysymyksiä valmentajilta. Jos et ole Facebookissa, se ei haittaa, voit silti osallistua valmennukseen normaalisti.

Valmennus alkaa ilmoitettuna päivänä ja vasta silloin pääset käsiksi materiaaleihin. Saat kuitenkin heti tilauksesi jälkeen sähköpostiisi bonusmateriaalina ennakkotehtäviä. Niiden avulla tutustut jo ennakkoon valmennuksen teemoihin ja herättelet kehoasi treeneihin.

Ennakkotehtävät pitävä sisällään 5 minuutin pika-HIIT-treenin, rentouttavan ja lihaksia huoltavan kehonhuoltoharjoituksen sekä ajatuksia herättävän unitehtävän.

Jos suunnittelet ruokailusi ja treeniaikasi etukäteen, valmennus ei vie paljoa aikaa. Kuntosalilla treenataan 2–3 kertaa viikossa tunnin verran ja HIIT-treenejä tehdään kotona 1–2 kertaa viikossa noin 20 minuuttia kerrallaan. Moni on tykännyt valmennuksesta siksi, että se sopii tavalliseen arkeen.

Joko nappasi? Varaa paikkasi nyt, sillä ohjelman hinta nousee pian!

Päivää
Tuntia
Minuuttia
Sekuntia

Maikki Marjaniemi © 2022 All rights reserved