fbpx

Ostoskori

Ei tuotteita ostoskorissa.

Jenkkakahvoista tiimalasiksi - verkkovalmennus

Oletko kyllästynyt palaamaan ruotuun ja repsahtamaan morkkisherkutteluun kerta toisensa jälkeen? Olisiko viimein aika oppia ymmärtämään itseäsi, jotta voisit olla tyytyväinen itseesi ja vartaloosi?

Seuraava valmennus alkaa 25.8. ja se kestää 8 viikkoa. Materiaalit ovat nähtävissä vielä neljä kuukautta valmennuksen päättymisen jälkeen.

149.00

Jenkkakahvoista tiimalasiksi
– ohjelma kehon ja elämäntapojen muokkaamiseen

8 viikon muutosohjelmaa seuraamalla muokkaat kehoasi ja elämäntapoja pysyvällä tavalla.

Valmis suunnitelma, jossa muutetaan pieniä asioita ja saadaan suuria tuloksia. 

Vain 8 viikkoa riittää tuomaan tuloksia, jotka tunnet ja näet kehossasi – ei enää kamppailua kilojen kanssa.

Todistetusti toimiva ohjelma, jonka on käynyt läpi yli 6000 tyytyväistä naista.

Saat koko ohjelmalle 100 % tyytyväisyystakuun, joten voit kokeilla sitä ilman riskiä hukkaostosta.

Tämä ohjelma järjestetään vain kaksi kertaa vuodessa – syksyn ryhmä aloittaa 8 viikon ohjelman 25.8.2022.

3 syytä siihen, miksi elämäntapojen remontti yleensä epäonnistuu

1

Yritetään muuttaa kaikki kerralla ja heti

Opin tämän tehdessäni yksilövalmennuksia: suurin osa asiakkaista toivoi, että heidät patistetaan ruotuun ja laitetaan…

…hikoilemaan oikein urakalla, kontrolloidaan kaikkea syömistä, lopetetaan kaikki herkuttelu, pistetään stoppi huonoille tavoille ja mietitään säännöllisesti, kaikkea mitä voisi parantaa. 

Nopeasti huomasin, että vaikka moni tätä toivoo, niin se ei ole kestävä tapa tehdä muutoksia. 

Monilla homma jäi kesken parin viikon jälkeen ja harva ehti saamaan tuloksia.

Siksi muutin lähestymistapaa ja aloin ohjaamaan asiakkaita tekemään vain pari tärkeintä ja pientä muutosta heidän arkeen. 

Vaikka aluksi se vaati suostuttelua, niin nopeasti asiakkaat alkoivat myös saamaan kaipaamiaan tuloksia.

2

Treenataan paljon ja syödään vähän

Itseä niskasta kiinni ottamalla tehdään usein niin, että aloitetaan totaalinen rääkki. 

Tämä tarkoittaa sitä, että suhteessa omaan jaksamiseen ja lähtötilanteeseen nähden liikutaan liian paljon ja annetaan keholle liian vähän aikaa palautua, jotta treeni voisi tehota. Myös vastustuskyky kärsii.

Samalla usein syödään liian vähän kulutukseen nähden, ja laihtumisen sijaan käykin niin, että keho menee säästöliekille ja pitää kiinni rasvavarastoistaan.

3

Nukutaan liian vähän

Suurin osa suomalaisista nukkuu liian vähän, ja illalla valitaan unen sijaan television katsominen tai puhelimen selaaminen.

Harva muistaa tai tietää, kuinka tärkeää uni on ja miten suuri vaikutus hyvillä ja säännöllisillä yöunilla on.

Nukkumalla tarpeeksi autat kehoa palautumaan, polttamaan tehokkaammin rasvaa ja saat energiaa sekä itsekuria tehdä parempi valintoja.

Eräs asiakkaani kuvasi ilmiötä hyvin: “Kun olen panostanut uneeni ja arvostanut sitä, niin hyvien valintojen tekeminen arjessa jaksamisen kautta on helpottanut suuresti. Levänneenä myös laihdutus onnistuu helpommin.”

Jos tunnistat itsesi seuraavista asioista, Jenkkakahvoista tiimalasiksi -ohjelma on suunniteltu juuri sinulle:

Tällaisia tuloksia saat, kun lähdet mukaan ohjelmaan:

Painosi on lähtenyt laskuun ja olet saanut otteen pysyvästä painonhallinnasta ja terveellisemmästä elämästä.

Olosi on energisempi, jaksat arjessa paremmin ja iltaisin sohva ei vie voittoa. Terveellinen ruoka on osa arkea, eikä sen ylläpitäminen tunnu vaikealta. Herkutkin mahtuvat osaksi arkea maltillisesti.

Kohtelet itseäsi ystävällisemmin, ja sisäinen kriitikkosi on hiljaisempi etkä ota sen höpötyksiä enää niin vakavasti.

Huomaat, että rasvaa on palanut juuri oikeista paikoista ja olet askeleen lähempänä tiimalasia.

Yllättäen hyvinvointia lisäävät elämäntavat eivät tunnu enää kaukaisilta vaan ovat osa nykyistä arkea.

Vuosien jojoilun jälkeen päätin, että nyt on hyvä hetki kokeilla tätä dieettiä. Yllätys olikin iso, kun ei ollutkaan dieetti, vaan oikeasti elämäntapamuutoksen mahdollistavat ohjeet. Asiaa tuli vähän kerrallaan, joten kaikkia muutoksia ei tarvinnut edes yrittää tehdä kerralla. 

Muutaman kilon kevyempänä jatkan kertailemaan saatuja ohjeita 🙂 Suosittelen kurssia ehdottomasti kaikille, jotka kamppailevat kilojensa kanssa tai ehkä muutoin vain haluavat tarkastella omia tapojaan.

– Marja

Tämän kaiken Jenkkakahvoista tiimalasiksi -ohjelma sisältää

Jenkkakahvoista tiimalasiksi Maikki Marjaniemi

8 viikon muutosohjelma

Saat kahdeksaksi viikoksi valmiiksi mietityn ja suunnitellun ohjelman, jonka avulla muokkaat kehoasi ja elämäntapoja pysyvällä tavalla.

Samalla vältät yleisimmät virheet, joita tehdään kun aloitetaan isompi elämäntapojen remontti. 

Ohjelma jää käyttöösi vielä kuudeksi kuukaudeksi sen päättymisen jälkeen, joten voi rauhassa palata mihin tahansa materiaaliin.

Joustava ruokaohjelma

Annan valmiit esimerkit aterioista, joita voit seurata. Saat myös ohjeet, joilla voit soveltaa syömistä ja reseptejä.

Ravinto-ohjelma perustuu terveelliseen kotiruokaan, ja se on laillistetun ravitsemusterapeutin suunnittelema. Siinä ei lähdetä rajoittamaan tai käyttämään ruokavaakaa ja kalorilaskuria.

Sitä voi seurata, vaikka ruokavalio olisi nyt gluteeniton, maidoton, vegaani, FODMAP tai kaikkiruokainen.

Treeniohjelmat kotiin ja salille

Voit valita treenaatko kuntosalilla vai kotona (vai molemmissa). Saat koko kehon treeniohjelmat, joita vuorotellaan tulosten saamiseksi.

Voit seurata treeniohjelmia ja treenata 1–4 kertaa viikossa, riippuen omasta kalenterista, lähtötasostasi ja elämäntilanteestasi.

Huom! Jos ajatuskin lihaskuntoharjoittelusta tökkii, voit valita sellaisia liikuntalajeja, jotka innostavat sinua. Autan sinua soveltamaan niitä ohjelmaan.

Mentaalivalmennus

Ruokavalio, liikunta ja uni ovat muutoksen keskiössä, mutta monille on tärkeää myös tutustua itseensä mentaalitehtävillä.

Tässä osiossa on yksinkertaisia tehtäviä, jotka olen nähnyt toimiviksi yksilövalmennuksissani. Niillä voi kasvattaa itsetuntemusta ja omia henkisiä voimavaroja. 

Se on tärkeää, koska moni meistä on itsensä rankin kriitikko ja se on usein este muutokselle.

Tämä voi kuulostaa vaivalloiselta, mutta voit käyttää tehtäviin aikaa viisi minuuttia tai jopa tunteja – aivan oman valintasi mukaan.

Valmentaja, asiantuntijat ja yhteisö

Valmennuksen aikana minä, Maikki, olen mukana ohjaamassa sinua koko kurssin ajan. Voit kysyä valmennuksen suljetussa Facebook-ryhmässä mitä vain kurssiin liittyvää. Samalla saat ryhmästä tsemppikavereita ja vertaistukea.  

Mukana luennoimassa:

  • Unilääkäri–dosentti Henri Tuomilehto kertoo unen laadun parantamisesta ja miten se vaikuttaa terveyteen ja painonhallintaan. 
  • Psykoterapeutti Anna Riihimäki pitää luentosarjan painonhallinnan psyykkisestä puolesta ja tehtävillään ohjaa poistamaan onnistumisen esteet. 
  • Myös paljon muita huippuasiantuntijoita mukana!

Tällaisia tuloksia muut ovat saaneet ohjelman käytyään:

Aloitin tämän kurssin 9 kg sitten. Eli tällä hetkellä vaaka näyttää tuon verran vähemmän. 

Mentaalipuoli antoi itselleni uutta ajateltavaa. Samoin unen merkitys. 

Tytär otti kuvat alussa, kuten ehdotit. Nyt kun kuvat otettiin samoissa vaatteissa ja tilanteessa, itse huomaan eron. 

Minä siis lopetin laihduttamisen kun aloitin tämän kurssin. Luulen että stressi laihdutuksesta teki vaikeaa mutta kun jätin laihdutuksen pois ja siirryin pieniin muutoksiin, vaakalukema lähti itsestään pienenemään

Kurssia suosittelisin siksi, että tuo henkinen ajattelu pitäisi saada yhtä lailla ojennukseen 😊 kuin mitä fyysistä kuntoa parannetaan. Ajattelumallin muutos teki itselleni paljon, juuri se, että kuka sitä dieettiä jaksaa lopun elämää. Kiitos!

– Mari

Syksyn aikana multa on lähtenyt 12 kg.

Olen erittäin onnellinen kun lähdin mukaan tähän. Aluksi ajattelin ”mun on saatava joku projekti, että selviän”, mutta nykyään en pidä tätä mitenkään projektina vaan tää elämäntyyli on alkanut muodostumaan normaaliksi arjeksi.

Ennen en miettinyt yhtään mitä syön. Jokaisen päivän pelastus oli iltainen herkutteluhetki, joka koostui suklaasta, kekseistä ja sipseistä. Aamiainen oli harvinaista.

Nykyään mun iltainen herkuttelu on vaihtunut nautinnolliseen aamupalaan. Suhteeni ruokaan on paljon parempi kuin aikaisemmin. Ennen mä oikeesti käytin aikaani miettien, mistä pääsisin helpoiten, missä ei olisi ylämäkiä niin kauheesti… Liikunta oli niin vastenmielistä eikä tuottanut yhtään hyvää oloa.

Nykyään mä välillä jopa tahdon ottaa muutaman juoksuaskeleen ylämäessä. Käyn vesijumpassa kerran viikossa ja välillä kävelyllä. Musta on tullut tosi kokeilunhaluinen liikunnan suhteen. Ennen olen ollut dieeteillä ja jos olen ”repsahtanut” yhteenkään herkkuun niin olen haudannut koko dieetin siihen.

Ihanaa kun ei tarvitse olla dieetillä! En muista edes koska olisin ollut näin onnellinen, mitä nyt olen!

– Annukka

Se, miten kuvailisin Jenkkakahvoista tiimalasiksi, on avain elämäntapamuutokseen.

Oon saanu muutettua Maikin opeilla mun elämäntapoja niin paljon paremmaksi kuin ne ennen oli.

Muutokset ovat olleet pysyviä ja opit ovat auttaneet pitkään (noin 1,5 vuotta) osallistumisen jälkeen.

Olen ollut koko elämäni hukassa ruokailun kanssa, enkä ole erityisemmin pitänyt liikunnasta. Joskus ratkaisu ongelmiini oli jokin kuukauden pikadieetti, ja kuten arvata saattaa, tiputetut kilot tulivat lisäkilojen kanssa takaisin.

Nyt olen löytänyt liikkumisen ilon. Syöminen ei ole enää streessaavaa, vaan osaan syödä hyvin ilman herkkulakkoja tai kalorien laskemisia. Kuvat auttavat ymmärtämään, kuinka paljon muutosta on tapahtunut.

On hienoa huomata muutoksia ulkonäössä. Kaikista hienointa on kuitenkin tämä muutos pääni sisällä. Suhtautuminen ruokaan, liikuntaan, uneen ja ennen kaikkea itseeni on muuttunut kaikista eniten.

Fiilis omasta hyvinvoinnista ja kropasta on nykyään tärkeämpää kuin se vaa’an numero.

– Anette

Maksa helposti

Liikuntaetu, lasku, osamaksu, verkkopankki, lompakkopalvelut ja mobiilimaksu!

Riskittömät tilaukset

Saat AINA 100%
tyytyväisyystakuun
kaikille tilauksille!

Vastauksia yleisiin kysymyksiin

Usein kysytyt kysymykset

Maksaminen

Kyllä voit! Voit maksaa Smartum, Edenred, Epassi, Eazybreak ja Tyky-seteleiden avulla.

Kirjoihin ja e-kirjoihin etusetelit eivät käy maksuvälineeksi.

Voit maksaa tilauksen osissa valitsemalla laskutuspalveluista Jousto -tai Fellow-palvelun. Kumpikin palvelu tarjoaa osamaksun vaihtoehdoksi.

Voit maksaa tilauksen 30 päivän päästä, kun valitset maksutavaksi Jousto-palvelun. 

Maksut välittää suomalainen Visma Pay.

Meille käyvät verkkopankit ja maksukortit sekä lompakkopalvelut: MobilePay, Pivo, Siirto ja Masterpass.

Voit maksaa myös liikuntaeduilla: Smartum, Edenred, Eazybreak, ePassi ja Tyky-setelit. Voit maksaa sähköisillä tai paperisilla eduilla.

Kurssimateriaali

Kurssimateriaalit ovat lähtökohtaisesti aina sähköisessä muodossa videoina, tekstinä ja pdf-tiedostoina

Saat tunnukset meidän kurssialustallemme, josta löydät kaikki materiaalit.

Saat tunnukset heti tilauksen jälkeen. Tunnukset tulevat sähköpostiisi. 

Jos tunnuksia ei näy niin tarkista roskapostisi. 

Jos tunnukset eivät ole saapuneet 30 minuutin sisällä niin lähetä viestiä ja tarkistamme tilanteen.

Takuu

Kyllä! Sinulla on 14 päivän tyytyväisyystakuu. Voit sinä aikana kokeilla kurssia ja katsoa sopiiko se sinulle.

Jos et pidä siitä niin voit pyytää rahasi takaisin tänä aikana ja palautamme ne täysimääräisenä.

Liikuntaetuja emme voi hyvittää rahaksi, koska laki estää niiden vaihtamisen rahaksi. Voimme vaihtaa tilaamasi kurssin toiseen.

Palauttaminen on helppoa. 

Lähetät meille sähköpostia, soitat tai otat yhteyttä chatin kautta ja kerrot haluavasi palauttaa tilaamasi kurssin. 

Sitten palautamme rahasi. Palautukset tapahtuvat turvallisesti maksunvälittäjämme Visma Pay:n kautta.

Jenkkakahvoista tiimalasiksi - verkkovalmennus

Oletko kyllästynyt palaamaan ruotuun ja repsahtamaan morkkisherkutteluun kerta toisensa jälkeen? Olisiko viimein aika oppia ymmärtämään itseäsi, jotta voisit olla tyytyväinen itseesi ja vartaloosi?

Seuraava valmennus alkaa 25.8. ja se kestää 8 viikkoa. Materiaalit ovat nähtävissä vielä neljä kuukautta valmennuksen päättymisen jälkeen.

149.00

0
    0
    Ostoskori
    Ostoskori on tyhjäPalaa kauppaan