KAUPPA

Jenkkakahvoista tiimalasiksi -kirja

Jenkkakahvoista tiimalasiksi on opas ja työkirja pysyvään elämäntapamuuutokseen, itsevarmaan oloon ja terveelliseen syömiseen. Se on viimeinen laihdutusopas, jota tulet koskaan tarvitsemaan.

Kirjan oppien ja tehtävien avulla opit syömään terveellisesti ja kiinteyttävästi ja lisäämään hyvinvointia tukevaa, mukavaa liikuntaa arkeesi. Sinun ei tarvitse sinnitellä itsekurin varassa tai rääkätä itseäsi, vaan opettelet lukiessasi lempeämpää suhtautumista itseesi ja kehoosi.

Kirjasta saat paitsi tietoa, myös konkreettisia tehtäviä, ruokaohjeita ja treenejä.

Ostaessasi kirjan pääset myös suljettuun Sisäpiiriin, jossa syvennät tietämystäsi entisestään. Sisäpiiristä löydät myös kirjan treeniohjeet tulostettavina versioina ja opit liikkeiden tekniikan helposti ohjevideoilta. Saat myös lisää uusia treeniohjeita ja reseptejä, joiden avulla toteutat uusia elämäntapoja helposti ja vaivattomasti. Voit myös katsoa myös kirjassa tekstimuodossa olevia haastatteluja videolta. Sisäpiiri on maksuton alusta netissä, johon saat kirjautumisohjeet kirjan ostaessasi.

34,90 €

Lisää ostoskoriin

Hintaan lisätään toimituskulut 2,50 €.

Kun teet ennakkotilauksen nyt, kirja toimitetaan sinulle marraskuussa 2019. Kirjalla on 100 % tyytyväisyystakuu.

Kirjalla on 14 päivän 100 % tyytyväisyystakuu.

Jos et ole tyytyväinen kirjan sisältöihin, maksan sinulle kirjan hinnan takaisin. Ilmoita asiasta minulle laittamalla tilinumerosi ja palautan rahat sinne.

Näitä oppeja ja ohjeita kirja konkreettisesti tarjoaa

  • Ravintovalmennus

    Terveellinen ruokavalio on elämäntapamuutoksen avainasia. Kirjassa kerro sinulle, miten muokkaat ruokavaliotasi siten, että syöt monipuolisesti, terveellisesti ja kiinteyttävästi. Sinun ei ole pakko syödä rahkaa, raejuustoa, salaattia tai muuta stereotyyppistä laihdutusruokaa, ellet sitten pidä niistä. Opetan sinua muokkaamaan tavallisesta kotiruoasta kiinteyttävää ja sellaista, ettei sinun tarvitse sinnitellä nälässä tai itsekurin varassa.

  • Liikuntavalmennus kuntosalille ja kotiin

    Kirjassa saat ohjeet, miten treenaat kotona ja salilla siten, että rasva palaa ja kehosi muokkautuu mieluisaan suuntaan. Lihaskuntotreeni edistää ja tukee painonhallintaa: kehosi muokkautuu timmimpään kuntoon ja lihaksikkaampi kroppa kuluttaa myös levossa enemmän. Opit myös suunnittelemaan treenit siten, että ne sopivat kalenteriisi ja tuntuvat mielekkäiltä. Saat helpot ja selkeät lihaskuntotreenien ohjeet kuntosalille ja kotiin.

  • Mentaalivalmennus, jonka avulla löydät motivaation

    Koska pelkkä lukeminen ei tuo pysyviä tuloksia, saat matkasi varrelle monenlaisia ajattelutehtäviä. Näiden tehtävien avulla opit sisäistämään, miksi haluat muuttaa elämäntapojasi. Löydät pysyvän ja vahvan motivaation, kun teet muutoksia itseäsi varten.

  • Ohjeet uneen: opit, miksi lepo on tärkeä osa elämäntapamuutosta

    Kirjan avulla opit ymmärtämään, miksi vähäinen uni tai huonolaatuinen lepo voivat haitata kiinteytymistä ja painonhallintaa. Uni vaikuttaa kaikkiin valintoihin elämässäsi, myös niihin jotka koskevat vaikkapa ruokaa ja liikuntaa. Saat kirjasta tehtäviä ja tietoa, joiden avulla parannat unenlaatua ja vauhditat näin elämäntapamuutostasi.

  • Itsemyötätunto-harjoitteet

    Monilla meistä on tapana soimata itseämme huonoista valinnoista, joita olemme tehneet menneisyydessä tai joita teemme nyt. Kirjan avulla opit suhtautumaan itseesi lempeämmin, armollisemmin ja myötätuntoisemmin. Itsemyötätunto on tärkeä osa projektia, sillä pelkästään terveelliset elämäntavat ja muuttunut keho eivät riitä rakentamaan sinulle vahvaa itsevarmuutta.

  • Huippuasiantuntijoiden haastattelut

    Asiantuntijoiden haastattelussa perehdyt mm. motivaatioon ja painonhallinnan mentaalipuoleen psykologi-psykoterapeutti Anna Riihimäen kanssa ja säästöliekki-ilmiöön lääkäri Vilho Aholan opastuksella. Psykologi Katarina Meskanen johdattaa sinut tunnesyömisen saloihin. Haastattelut ovat katsottavissa myös videomuodossa, kun rekisteröidyt digitaaliseen Sisäpiiriin. Saat ohjeet rekisteröitymiseen kirjan mukana.

  • Sisäpiiristä lisää treeniohjeita, reseptejä ja tietoa

    Kun ostat kirjan, saat maksutta pääsyn kattavaan, digitaaliseen Sisäpiiriin. Sisäpiiristä saat kaikki kirjan treeniohjeet tulostettavina, kuvallisina ohjeina sekä ohjevideoina. Saat myös lisää uusia treeniohjeita, reseptejä sekä tehtäviä ja lisätietoa, joiden avulla onnistut elämäntapamuutoksessa pysyvästi. Sisäpiirissä voit katsoa kirjastakin löytyvien asiantuntijoiden haastattelut videomuodossa.

  • Konkreettiset ohjeet ja käytännön tehtävät

    Jenkkakahvoista tiimalasiksi on opaskirjasi pysyvään elämäntapamuutokseen. Kirjasta saat paitsi runsaasti tietoa, myös monenlaisia tehtäviä, ruoka- ja treeniohjeita, joilla viet teorian käytäntöön helposti ja vaivattomasti. Haluan, että saat pysyviä ja näkyviä tuloksia. Siksi kirjan ja ilmaisen Sisäpiirin avulla teet muuttuvista elämäntavoista hiljalleen rutiininomaisia. Kiinteyttävästä syömisestä ja terveellisistä elämäntavoista tulee sinulle uusi normaali, pysyvä osa arkeasi. Saat kirjasta askelmerkit tähän muutokseen.

Vaaka ei ole enää tärkein mittarini tässä projektissa. Seuraan kehossa tapahtuvia muutoksia innolla, tunnen että hyvinvointini on lisääntynyt. Jaksan paremmin arjessa ja liikunnastakin on hyvää vauhtia muodostumassa rutiini.

Jos tunnistat itsesi seuraavista asioista, kirja on suunniteltu juuri sinulle

  • Olet jo usein "aloittanut" laihduttamisen, mutta innostus ja motivaatio ovat loppuneet lyhyeen.
  • Kehoosi on kertynyt ylimääräisiä senttejä ja haluaisit viimein tehdä asialle jotain.
  • Haluat tehdä pysyvän elämäntapamuutoksen, etkä halua pikadieettien tai tiukkojen kuurien aiheuttamia haittoja hyvinvoinnillesi.
  • Sinulla on selkeitä tavoitteita painonhallinnan suhteen, mutta et ole vielä päässyt tuumasta toimeen.
  • Vaatekaappiisi on kerääntynyt pieneksi jääneitä vaatteita, joihin olisi ihana taas mahtua.
  • Haluat tuntea olosi itsevarmaksi lempivaatteissasi ja oppia hyväksymään kehosi juuri sellaisena kuin se on.
  • Harrastat kohtuullisesti liikuntaa ja ehkä syötkin melko terveellisesti, mutta senttejä tuntuu silti kerääntyvän vyötärölle.
  • Et ole harrastanut liikuntaa aikoihin ja nyt haluaisit liikunnallisemman elämän ja vahvemman kehon.
  • Haluat tietää, miten myös ajattelumallit tukevat painonhallintaa.
  • Olet valmis ottamaan vastuun omasta terveydestäsi ja paremmista elämäntavoista ja panostamaan niihin ilman, että sinun tarvitsee rääkätä itseäsi.

Tekemisessä on vihdoin tasapaino. Jos treeniin tai järkevään syömiseen tulee taukoa sairastelun tai ylitöiden vuoksi, ei maailmaloppu uhkaa eikä saadut tulokset tunnu valuvan heti hukkaan, vaan sitten taas jatketaan normaalisti, kun helpottaa.

Näitä teemoja kirja käsittelee

  • Miten noudatat terveellistä ja kiinteyttävää ruokavaliota helposti ja herkullisesti (ja nautit uusista resepteistä)?
  • Miten treenaat siten, että rasva palaa ja treeni muokkaa kehosi muotoja?
  • Miten hyödynnät psykologiaa ja mentaaliharjoituksia onnistuneessa elämäntapamuutoksessa?
  • Miksi uni voi torpata painonpudotushaaveet ja miten varmistat, että lepo tukee tavoitteitasi?
  • Miten suhtaudut itseesi lempeämmin tässä ja nyt, ei "sitten kun" – ja miksi se on tärkeää?
  • Kuinka opit kohtuullisen herkuttelun taidon ja opettelet herkuista ja ruoasta nauttimista ilman morkkista?
  • Kauanko elämäntapamuutoksessa kestää ja miksi tämä ei ole vauhti- vaan kestävyyslaji?
  • Hyödynnä digitaalista Sisäpiiriä, josta saat lisää uusia treeniohjeita, reseptejä, videohaastatteluita ja paljon muuta
  • Mitä ovat ne konkreettiset ohjeet ja käytännön tehtävät elämäntapamuutokseen: millä askelmerkeillä onnistut pysyvästi?

Tilaa kirja ennakkoon ja saat sen ensimmäisten joukossa marraskuussa.

34,90 €

Lisää ostoskoriin

Hintaan lisätään toimituskulut 2,50 €.

Tilaa kirja ennakkotilauksena! Kun teet ennakkotilauksen nyt, kirja toimitetaan sinulle marraskuussa 2019. Kirjalla on 100 % tyytyväisyystakuu, joten voit tilata sen ilman riskiä

Miksi uskallan luvata sinullekin tuloksia? Olen valmentanut tuhansia asiakkaita kursseillani. Näin he kertovat kokemuksistaan:

Kurssi auttoi oivaltamaan oikeanlaisen päivittäisen ruokarytmin ja erityisesti ruokamäärät. Hienoa ettei tarvinnut juurikaan punnita tarkkoja määriä ja muutenkin ohjelma ei ollut tiukkapipoista. Oma painoni tippui muutaman kilon eli sen minkä olin itselleni asettanutkin. Liikuntämääräkin lisääntyi sopivasti syksyllä alkaneen tutun jumpan myötä.

Irma

Uskomattoman hyvä kurssi. Opin syömään vihanneksia, smoothieita ja jätin
pois kinkut sekä vaihdoin rasvaiset kovat juustot raejuustoon. 89 kg laski
85,5 kiloon ja 112 cm vyötäröltä kutistui 107 cm:iin.

Marjut

Se, miten kuvailisin Jenkkakahvoista tiimalasiksi –valmennusta, on avain elämäntapamuutokseen. Oon saanu muutettua Maikin opeilla mun elämäntapoja niin paljon paremmaksi kuin ne ennen oli. Muutokset ovat olleet pysyviä ja valmennuksen opit ovat auttaneet pitkään (noin 1,5 vuotta) valmennuksen jälkeen.

Olen ollut koko elämäni hukassa ruokailun kanssa, enkä ole erityisemmin pitänyt liikunnasta. Joskus ratkaisu ongelmiini oli jokin kuukauden pikadieetti, ja kuten arvata saattaa, tiputetut kilot tulivat lisäkilojen kanssa takaisin.

Nyt olen löytänyt liikkumisen ilon. Syöminen ei ole enää streessaavaa, vaan osaan syödä hyvin ilman herkkulakkoja tai kalorien laskemisia. Kuvat auttavat ymmärtämään, kuinka paljon muutosta on tapahtunut. On hienoa huomata muutoksia ulkonäössä.

Kaikista hienointa on kuitenkin tämä muutos pääni sisällä. Suhtautuminen ruokaan, liikuntaan, uneen ja ennen kaikkea itseeni on muuttunut kaikista eniten. Fiilis omasta hyvinvoinnista ja kropasta on nykyään tärkeämpää kuin se vaa’an numero.

Anette

Hei Maikki, ja kiitos kurssista! Siitä jäi tosi kiva mieli. Opin yhtä lailla olemaan itselleni armollisempi, mutta samalla kiinnittämään huomioni siihen, että minä ja hyvinvointini ovat tärkeitä ja minulla on oikeus satsata niihin. Elän pikkulapsiarkea ja teen mielenkiintoista, mutta haastavaa työtä. Ennen kurssia podin huonoa omatuntoa siitä, että en ehtinyt liikkua tarpeeksi. Nyt, kurssisi ansiosta, toistan itselleni tätä mantraa: olen ihana, teen monia terveyteeni liittyviä valintoja jo nyt tosi oikein, liikkuminen auttaa minua, ja 15 minuuttiakin (per kerta) kuntoilua riittää. Minun ei tarvitse pyrkiä maksimisuoritukseen aina ja kaikessa. Kiitos!

JK