fbpx

Ostoskori

Ei tuotteita ostoskorissa.

Treenipäiväkirja

Treenipäiväkirja varmistaa, että treenit tulevat tehtyä ja näet konkreettiset tulokset helposti.

Koe kuinka treenikertojen ja -tuloksien kirjaaminen auttaa ylläpitämään motivaatiota – kirjaan mahtuu vuoden treenit.

Löydät treenipäiväkirjasta lisäksi valmiin salitreenin, lämmittelyohjeet sekä vinkit ruokavalion hiomiseen.

16.90

4 syytä miksi treenipäiväkirja tekee treenaamisesta tuloksekkaampaa!

Tämä Treenipäiväkirja auttaa sinua suunnittelemaan treenit ja pitämään huolta, että ne oikeasti tulevat tehdyksi.

Harjoitusohjelma voi olla hyvä, mutta jos sitä ei seuraa, niin se ei toimi.

Siksi treenikalenteri, jossa voi itse laittaa treenit etukäteen paperille, on tärkeä.

Kirja ohjaa sinua vaihtamaan treeniohjelmaa viimeistään 8 treenikerran jälkeen.

Sen jälkeen on tärkeää siirtyä seuraavaan ohjelmaan, jotta keho saa uusia ärsykkeitä ja kehitys ei pysähdy.

Päiväkirja on suunniteltu siten, että voit seurata helposti toisto -ja painomääriä.

Sillä tavalla tiedät, mistä jatkat seuraavalla treenikerralla ja varmistat, että treenit kehittävät sinua.

Näet helposti jos määrät pysyvät pitkään paikallaan, jolloin on aika vaihtaa ohjelmaa.

Osa treenaamiseen ilosta on tulokset ja on helpompaa nauttia niistä, kun ne näkee selkeästi.

Treenipäiväkirjan avulla voit helposti seurata niin treenimääriä kuin nousevia toisto- tai painomääriä, tai vaikka pudotettuja kiloja tai kadotettuja senttejä.

Siksi Treenipäiväkirja antaa lisämotivaatiota treenaamiseen, kun oman tekemisen jäljen näkee selkeästi paperilla.

Maikki kertoo, miksi tämä treenipäivä luotiin

Jos tunnistat itsesi seuraavista asioista, Treenipäiväkirja on suunniteltu juuri sinulle:

Mitä asiakkaat sanovat Treenipäiväkirjasta

“Olen käynyt salilla epäsäännöllisen säännöllisesti jo vuosia, mutta en ollut koskaan aikaisemmin pitänyt minkäänlaista kirjaa treeneistä.

Salille meneminen on ollut vähän sellaista pakkopullaa, sillä vereni vetää enemmän lenkkipolulle tai jumppaan. Välillä olen käyttänyt erilaisia Maikin saliohjelmia ja välillä tehnyt oman mieleni mukaan.

Lihaskuntotreeni on kuitenkin tärkeää etenkin kaikille yli kolmekymppisille. Se on kerta kaikkiaan “pakollinen paha”, jos haluaa pitää itsensä kunnossa ja saada puhtia niin arkeen kuin muihin liikuntalajeihinkin. Kaikista helpoiten ja tehokkaimmin homma hoituu kuntosalilla.

Treenipäiväkirjan pitäminen on tehnyt salireissuista paljon mielekkäämpiä ja innostavampia, sillä kirjasta näkee heti yhdellä vilkauksella mitä liikkeitä pitää tehdä ja millaisia painoja pitää käyttää.

On hauskaa ja motivoivaa, kun jo lyhyessä ajassa näkee omien voimiensa kasvavan, olipa lähtötaso mikä tahansa. Myös itse tekeminen salilla on muuttunut hauskemmaksi, kun on selkeä ohjelma ja ohjeet tekemiseen ja palautusajat voi käyttää treenipäiväkirjan täyttöön.

Kannattaa kokeilla, olitpa sitten salikonkari, liikunnan vasta-alkaja tai aerobisten lajien vankkumaton ystävä!”
– Marita

Tämän kaiken saat Treenipäiväkirjassa

Treenipäiväkirjan avulla voit seurata treenejä vuoden ajan.

Kalenterin avulla voit myös suunnitella joka kuukaudelle treeniaikataulun.

Lisäksi kirjassa on selkeät ohjeet treenipäiväkirjan käyttöön sali- ja kotitreenissä.

Löydät päiväkirjasta haasteita, joiden avulla voit testata uusia lajeja ja ohjelmia. Haasta itsesi lenkille tai aamujumppaan!

Kirjasta löydät dynaamisen lämmittelyharjoituksen, joka sopii kotiin ja salille. Tällä tavalla pidät huolta, että keho on valmis treeniin.

Saat treenaajan ruokavalioesimerkit eri aktiivisuustasoille, joista voit saada uusia ideoita omaan ruokavalioon. Mukana myös päivän reseptit kahdelle eri kulutustasolle. 

Lisäksi saat valmiiksi suunnitellun kuntosalitreenin, jolla treenaat tehokkaasti koko kroppaa. 

Reilu peli – jos et tykkää, saat rahasi takaisin. 100 % tyytyväisyystakuu.

Uskomme treenipäiväkirjaan täysin, joten annamme sinulle 100 % tyytyväisyystakuun. Haluamme, että saat tuloksia etkä hukkaa arvokasta aikaasi. 

Siksi voit kokeilla treenipäiväkirjaa 14 päivän ajan ilman riskiä. Jos sinusta tuntuukin siltä, ettei se sovi sinulle, ilmoita asiasta asiakapalveluumme ja palautamme rahasi. 

Maksa helposti

Liikuntaetu, lasku, osamaksu, verkkopankki, lompakkopalvelut ja mobiilimaksu!

Riskittömät tilaukset

Saat AINA 100%
tyytyväisyystakuun
kaikille tilauksille!

Vastauksia yleisiin kysymyksiin

Usein kysytyt kysymykset

Maksaminen

Kyllä voit! Voit maksaa Smartum, Edenred, Epassi, Eazybreak ja Tyky-seteleiden avulla.

Kirjoihin ja e-kirjoihin etusetelit eivät käy maksuvälineeksi.

Voit maksaa tilauksen osissa valitsemalla laskutuspalveluista Jousto -tai Fellow-palvelun. Kumpikin palvelu tarjoaa osamaksun vaihtoehdoksi.

Voit maksaa tilauksen 30 päivän päästä, kun valitset maksutavaksi Jousto-palvelun. 

Maksut välittää suomalainen Visma Pay.

Meille käyvät verkkopankit ja maksukortit sekä lompakkopalvelut: MobilePay, Pivo, Siirto ja Masterpass.

Voit maksaa myös liikuntaeduilla: Smartum, Edenred, Eazybreak, ePassi ja Tyky-setelit. Voit maksaa sähköisillä tai paperisilla eduilla.

Kurssimateriaali

Kurssimateriaalit ovat lähtökohtaisesti aina sähköisessä muodossa videoina, tekstinä ja pdf-tiedostoina

Saat tunnukset meidän kurssialustallemme, josta löydät kaikki materiaalit.

Saat tunnukset heti tilauksen jälkeen. Tunnukset tulevat sähköpostiisi. 

Jos tunnuksia ei näy niin tarkista roskapostisi. 

Jos tunnukset eivät ole saapuneet 30 minuutin sisällä niin lähetä viestiä ja tarkistamme tilanteen.

Takuu

Kyllä! Sinulla on 14 päivän tyytyväisyystakuu. Voit sinä aikana kokeilla kurssia ja katsoa sopiiko se sinulle.

Jos et pidä siitä niin voit pyytää rahasi takaisin tänä aikana ja palautamme ne täysimääräisenä.

Liikuntaetuja emme voi hyvittää rahaksi, koska laki estää niiden vaihtamisen rahaksi. Voimme vaihtaa tilaamasi kurssin toiseen.

Palauttaminen on helppoa. 

Lähetät meille sähköpostia, soitat tai otat yhteyttä chatin kautta ja kerrot haluavasi palauttaa tilaamasi kurssin. 

Sitten palautamme rahasi. Palautukset tapahtuvat turvallisesti maksunvälittäjämme Visma Pay:n kautta.

Treenipäiväkirja

Treenipäiväkirja varmistaa, että treenit tulevat tehtyä ja näet konkreettiset tulokset helposti.

Koe kuinka treenikertojen ja -tuloksien kirjaaminen auttaa ylläpitämään motivaatiota – kirjaan mahtuu vuoden treenit.

Löydät treenipäiväkirjasta lisäksi valmiin salitreenin, lämmittelyohjeet sekä vinkit ruokavalion hiomiseen.

16.90

Varastossa

0
    0
    Ostoskori
    Ostoskori on tyhjäPalaa kauppaan