KAUPPA

30 päivän FODMAP-ruokasuunnitelma

Jos tavoitteenasi on omaksua terveellinen ateriarytmi ja kiinteyttävä tapa syödä, voit ottaa vastaan tämän 30 päivän ruokahaasteen ja luoda arkeesi vahvan pohjan virkeyttä tuoville ruokailutavoille.

FODMAP on yleisnimitys hiilihydraattiryhmille, jotka eivät pilkkoudu kunnolla paksusuolessa ja fermentoituvat paksusuolessa. Sivutuotteena syntyy mm. suolistokaasuja, jotka aiheuttavat turvotusta ja vatsakipuja ja voivat olla myös merkki ärtyvän suolen oireyhtymästä. Hoitoon käytetään FODMAP-ruokavaliota, jossa rajoitetaan fermentoituvien hiilihydraattien määriä.

97 €

Lisää ostoskoriin

Valmennuksella on 14 päivän 100 % tyytyväisyystakuu.

Jos et ole tyytyväinen valmennuksen sisältöihin, maksan sinulle kaikki rahasi takaisin. Ilmoita asiasta minulle laittamalla tilinumerosi ja palautan rahat sinne.

Jos et jostain syystä halua käydä valmennusta loppuun, se on minulle täysin ok ja kunnioitan päätöstäsi.

Saat kaiken tämän valmennuksen aikana

  • Tarkat ruokasuunnitelmat kahdella eri energiamäärällä (enemmän liikkuvat tarvitsevat enemmän energiaa ruuasta)
  • 30 päivän ruokailut valmiiksi suunniteltuna
  • Ohjeet vaihteluun ja suunnitelman soveltamiseen hieman eri ruoka-aineilla
  • Tehtäviä, joiden avulla opit soveltamaan fiksun ruokailun periaatteita, etkä ole ohjelappusten orja loppuikääsi
  • Joka viikko kannustavan videon, jossa kerrotaan sen viikon ruokailuista ja sovellustavoista
  • Lopputuloksena terveellisemmät ruokailutavat, joiden avulla kiinteydyt
  • 100 % tyytyväisyystakuun ensimmäisen 14 päivän ajan: jos olet tyytymätön pakettiin, saat kaikki rahasi takaisin. Haluan, että saat tuloksia etkä haaskaa aikaasi.
  • Materiaalit jäävät sinulle loppuelämäksesi

Bonus!

Bonusmateriaalina saat kurssilla tietoa siitä, miten stressinhallinta vaikuttaa suoliston hyvinvointiin ja miten voit yksinkertaisilla hengitys- ja kehonhuoltoharjoituksella saat apua myös vatsan ongelmiin. Osteopaatin ohjeilla saat nopeaa helpotusta stressin helpotukseen ja vatsan oireisiin.

Jos tunnistat itsesi seuraavista asioista, valmennus on suunniteltu juuri sinulle

  • Haluat helpon ja herkullisen ruokasuunnitelman, jossa kulutukseesi sopiva energiamäärä on laskettu valmiiksi.
  • Olet kyllästynyt salaatteihin, raejuustoon, kuivaan broileriin ja muuhun stereotyyppiseen laihdutusruokaan.
  • Haluat säännöllisen ateriarytmin, mutta siinä pysyminen tuntuu vaikealta.
  • Työpäivän jälkeen energiasi ei riitä enää kunnolla omiin mukaviin juttuihin.
  • Haluat oppia valmistamaan ruokaa enemmän kerralla, jottei joka nälkään tarvitse alkaa kokkaamaan.
  • Tahdot oppia kohtuullisen herkuttelun taidon.
  • Et halua kantaa eväitä kaikkialle minne menet.
  • Haluat valmiit ostoslistat kauppaan.
  • Haluat lisää ideoita terveelliseen syömiseen.

Tällaisia teemoja käsittelemme

  • Miten löydät pysyvän motivaation ruokavaliomuutokseen
  • Miten voit toteuttaa ruokavaliomuutosta itsellesi sopivaan tahtiin
  • Miten voit syödä sellaisia ruokia kuin haluat – terveellisesti
  • Miten voit herkutella kohtuullisesti pilaamatta kiinteytymisprosessia
  • Miten laatia ostoslista ja hoitaa kauppareissut vähällä vaivalla
  • Miten kokkaat terveellisen ruuan 10 minuutissa
  • Miten teet fiksusta ruokailusta yhtä helppoa kuin pyörällä ajon

97 €

Lisää ostoskoriin

Kommentteja 30 päivän FODMAP-ruokasuunnitelmasta:

Lähtötilanne oli se, että olen pitkään hallinnut säännöllisen ruokailurytmin, mutta en niiden sisältöä. Toisinaan syön terveellisesti ja toisinaan unohdan kasvikset suht minimiin.

Kurssin avulla olen alkanut hahmottamaan pikku hiljaa kuinka paljon tulisi syödä sitä ”oikeaa ruokaa”. Paras anti oli mielenkiintoiset ruuat, tarkat ohjeet sekä kauppalistat! Tuorepuurosta on tullut lempparini.

Suosittelen kurssia kaikille, jotka haluavat saada ruokavalionsa kuntoon. Itseäni kurssi ainakin auttoi havainnollistamaan, miten pysyn kylläisenä. Kiitos myös siitä, että otitte huomioon meidät fodmap-ruokavaliota noudattavat.

Janette

[Hain kurssilta apua...] Liian yksipuoliseen ja rajoittuneeseen ruokavalioon (oikein herkkä vatsa, tiukat fodmap rajoitteet käytössä jo monta vuotta, sortunut syömään vain ns täysin turvallisia ruokia), huonoihin välipaloihin ja illan (suklaan)ahmintanälkään.

Olen saanut ison kasan uusia ideoita aamu- ja välipaloiksi, ruokarepertuaari on laajentumaan päin ja rehuja tulee syötyä huomattavasti enemmän. Olo on keveämpi ja virkeämpi jo nyt kahden viikon jälkeen.

Suosittelen kurssia ruokavalion monipuolistamiseen, ruokarytmin ja annoskokojen kanssa taisteleville sekä suklaanmussuttajille. Pysyy suklaansyönti aisoissa kun syö pitkin päivää fiksusti.

 

Nainen, 31v.

Mun lähtötilanteenihan oli sellainen, että olen taistellut IBS:n  kanssa jo useamman vuoden (liki 10v) ja viime vuosi oli todella haasteellinen. Kärsin myös stressi vatsasta ja viime vuosi oli myös henkisesti tosi raskas. Työelämässä sattui monia muutoksia ja muuta.

Viime keväänä kokeilin ensimmäistä kertaa FODMAP-ruokavaliota ja löysin siitä apua, mutta oma jaksaminen ja mielikuvitus loppui kesken, jotta olisin saanut ruokavaliosta tarpeeksi monipuolisen. Nyt kun kuulin/löysin tämän Maikin ruokavalion juuri tähän FODMAP juttuun olin enemmän kuin mielissäni.

Ja tämä kurssi on jo ensimmäisellä viikolla ylittänyt kaikki odotukset. Mahtava bonus oli huomata se, että tämä on kokonainen ja kokonaisvaltainen kurssi eikä pelkästään ruoat mitä syöt  milloinkin. Viikon jälkeen jo vatsa on ollut paljon parempana ja olen saanut stressin pois syömisestä.

On ollut ihanan helppoa vain syödä ohjeen mukaan, kun ei ole tarvinut sen enempää miettiä mitähän sitä nyt söisi ja kuinka paljon. En voi sanoin kuvailla miten helpottunut olen. Tää aikaisempi syöminen on ollut tuskaa ja ahdistusta ja nyt se  on pois. Innolla odotan seuraavaa viikkoa.

Sanna