KAUPPA

Palauttavat venyttelyt

Haluatko saada lisää vetreyttä ja keveyttä kehoon yksinkertaisilla venytyksillä ja kehonhuoltoliikkeillä?

Kurssi on jaettu neljään helppoon osioon, joiden perusteella löydät ohjeet sekä harjoitukset: venyttely, kehonhuolto, vinkit töihin ja liikkuvuusharjoitukset.

Lisäksi saat kehonhuoltoon liittyviä luentoja, joissa käsitellään mm. kehonhuoltoa, jumeja, liikkumisen laatua, kipuja ja vaikka mitä mielenkiintoista!

97 €

Lisää ostoskoriin

Valmennuksella on 14 päivän 100 % tyytyväisyystakuu.

Jos et ole tyytyväinen valmennuksen sisältöihin, maksan sinulle kaikki rahasi takaisin. Ilmoita asiasta minulle laittamalla tilinumerosi ja palautan rahat sinne.

Jos et jostain syystä halua käydä valmennusta loppuun, se on minulle täysin ok ja kunnioitan päätöstäsi.

Saat kaiken tämän valmennuksen aikana:

  • Kurssi on jaettu neljään helppoon osioon, joiden perusteella löydät ohjeet sekä harjoitukset: venyttely, kehonhuolto, vinkit töihin ja liikkuvuusharjoitukset.
  • Lisäksi saat kehonhuoltoon liittyviä luentoja, joissa käsitellään mm. kehonhuoltoa, jumeja, liikkumisen laatua, kipua ja vaikka mitä mielenkiintoista!
  • Saat myös 6 kpl kehonhuoltojumppia, jotka ovat kestoltaan 8-25 minuuttia. Voit laittaa jumpan päälle, seurata sitä näytöltä tai televisiosta ja jumpata Karin ja minun tahdissa.
  • Saat ohjeet, joilla huollat istumatyössä jumiutuneita lihaksia, parannat ryhtiä ja vapautat hengityksesi.
  • Saat kehonhuoltoharjoituksia, joilla parannat koko kehon liikkuvuutta.
  • Lisäsimme myös kurssille muutamia helppoja ja nopeita kehonhuoltovinkkejä, jotka voit lähettää kavereille.
  • 100 % tyytyväisyystakuu ensimmäisen 14 päivän ajan: jos olet tyytymätön pakettiin, saat kaikki rahasi takaisin. Haluan, että saat tuloksia etkä haaskaa aikaasi.
  • Kaiken lisäksi saat pitää materiaalit loppuelämäsi, joten voit hyödyntää niitä aina kun tarve tulee.
  • Lopputuloksena kurssin käytyäsi olet notkeampi, virkeämpi ja osaat palautua nopeammin niin työpäivästä kuin liikuntasuorituksista.

Jos tunnistat itsesi seuraavista asioista, valmennus on suunniteltu juuri sinulle:

  • Kuntoilijoille helpottamaan palautumista.
  • Rapakuntoisille sohvaperunoille, jotka haluavat aloittaa liikkumisen hyvin matalalla kynnyksellä.
  • Urheilijoille, jotka haluavat tukea lajilleen ja taatusti toimivaa ja palauttavaa kehonhuoltoa.
  • Toimistotyöläisille, jotka haluavat ehkäistä istumisen jumittavaa vaikutusta tai esimerkiksi hiirikyynärpäätä.
  • Stressaantuneille, jotka haluavat rauhoittavaa ja arjen kuormituksesta palauttavaa liikettä.
  • Jäykille rautakangille, jotka haluavat lisää liikkuvuutta ja vapaamman olon kehossaan.
  • Heille, jotka haluavat ehkäistä kehon kiputiloja täsmäliikkeillä.
  • Juoksijoille, jotka haluavat ennaltaehkäistä juoksijoiden vaivoja, kuten juoksijan polvea, tai akillesjännekipuja.
  • Huonoryhtisille, joilla kehon kireydet vääntävät kehoa epäluonnolliseen asentoon (esim. kireät lonkankoukistajat).
  • Niska–hartiajumittajille.

Tällaisia teemoja käsittelemme:

  • Miten stressi vaikuttaa elimistöön.
  • Onko treeni hyvä stressinlievityskeino.
  • Mitä kaikkea kehonhuolto on ja miksi se on tärkeää.
  • Miksi on tärkeää pyrkiä nivelten täyteen liikerataan esimerkiksi kyykyssä.
  • Mitä tehdä, jos tuntee kipua liikkeitä tehdessä.
  • Pitäisikö koko ajan pystyä olemaan hyvässä ryhdissä.
  • Onko hyvä idea vetää vatsaa sisään ja pyrkiä kauniimpaan asentoon.
  • Miten korkokenkien käyttö vaikuttaa kehoon.
  • Mistä treenin jälkeinen jumi tai kipu johtuu, ja mistä se kertoo.
  • Miten välilevyn pullistumaan, polven nivelrikkoon tai muuhun pitäisi suhtautua, jos ei ole kipuja.
  • Mitä voisimme oppia kissoilta.

97 €

Lisää ostoskoriin

Kommentteja valmennuksessa olleilta asiakkailtani:

"Kurssista hain apua istumatyöstä koituvaan niska-hartia seudun jumiin. Jumit alkoivat vähän vertyä, ja ehdin työpaikka-venyttelystä tehdä ihan rutiinin itselleni jo! Päänsäryt on vähä helpottaneet, todennäköisesti juurikin kehon liikkuvuuden ansiosta, joita venyttelyt ovat mahdollistaneet.

Parasta antia juurikin ne istumatyöläiselle suunnatut vinkit. Ne on helppo ja nopea toteuttaa."

Suvi

"Hain kurssilta apua alaselän ongelmiin, välilevyn madaltuminen aiheuttaa jännitystiloja sekä istumatyö tuo jumeja iskiakseen. Kurssin venyttelyt ja liikkuvuusharjoitteet helpottivat tukkoista oloa alaselässä. Varsinkin juoksulenkkien jälkeen liikkuvuusharjoitteet auttoivat palautumaan lenkistä.

Olen harrastanut ryhmäliikuntaa jumpaten ja venytellen jo parikymmentä vuotta, mutta tämän kurssin anti toi aivan uusia hyviä niksejä ja liikkeitä!"

Tiina

"Noin viikon jälkeen:

Aloittaessa kurssin olin parantelemassa itseäni selkäkivusta. Pää ei kallistunut vasempaan ollenkaan. Olen nyt vajaan viikon harjoitellut. Vieläkin jumittaa pikkasen vasemmalle kallistaessa, mutta se ei tuota enää hirveää kipua. Liikkuvuus selkeästi lisääntynyt.

Kolmen viikon jälkeen:

Pari viikkoa sitten jotain olikin jo tapahtunut, mutta nyt tilanne on vieläkin parempi. En ole kärsinyt päänsäryistä enää ollenkaan. Minkäänlaisia puutumisia ei ole ollut puoleentoista viikkoon.

Tykkäsin haastattelu-osiosta. Erityisesti siitä, kuinka asiat selitettiin niin, että kuka vain ymmärtää.

Suosittelisin ihan kaikille. Ehkä erityisesti niska/hartia- ja selkävaivoista kärsiville."

Noora

"On tullut huollettua kehoa ja venyteltyä huomattavasti enemmän kuin koskaan aiemmin. Etenkin nuo lonkankoukistajat ovat paremmassa kunnossa kuin koskaan, koska kurssilla oli superhelppoja venytyksiä niille ja niitä tulee tehtyä tosi paljon. Töissä on myös tullut tehtyä taukojumppaa."

Marja-Liisa