Heippa, tervetuloa usein kysyttyjen kysymyksien sivulle. Tältä sivulta löydät ohjeita käyttäjätunnuksiin ja kirjautumiseen, maksutapoihin ja tilauksiin liittyen.


Jos etsimääsi vastausta ei löydy tältä sivulta tai haluat kysyä jotain tilauksestasi, ota yhteyttä asiakaspalveluun:

  • Soita asiakaspalveluun +358 40 0283941 (Puhelinpalvelu auki maanantaisin ja torstaisin klo. 13-15 välisenä aikana)
  • Lähetä sähköpostia osoitteeseen anette@maikkimarjaniemi.fi

Tai

  • Kysy chatissa

Vastaamme viestiisi mahdollisimman pian!


KÄYTTÄJÄTUNNUKSET JA KIRJAUTUMINEN

Tilasin kurssin tai valmennuksen. Tunnukset eivät tulleet perille, mitä teen?

Oston jälkeen kannattaa tarkistaa tunnusten varalta myös roskaposti ja muut mahdolliset kansiot. Jos tunnuksia ei löydy mistään kansioista, otathan yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla osoitteeseen anette@maikkimarjaniemi.fi , verkkosivun chatilla tai Facebook-sivun kautta. Laitathan yhteydenotossasi myös sähköpostiosoitteen, jota käytit tilaamiseen.

Olen jo aiemmin ollut mukana jollakin kurssilla ja nyt tilasin uuden. Tunnukset eivät tulleet perille, mitä teen?

Jos olet ollut jo aiemmin mukana jollakin kurssilla, uuden kurssisi pitäisi automaattisesti rekisteröityä samoille tunnuksille. Tarvittaessa tunnukset voi pyytää uudelleen asiakaspalvelusta osoitteesta anette@maikkimarjaniemi.fi tai voit itse vaihtaa salasanasi näillä ohjeilla.

Ostin uuden kurssin, eikä se näy vanhoilla tunnuksillani. Mitä teen?

Laita asiasta viestiä asiakaspalveluun sähköpostilla osoitteeseen anette@maikkimarjaniemi.fi tai verkkosivun chattiin oman sähköpostisi kera, niin korjataan asia.

Kurssi on alkanut, mutta en saa kurssiin liittyviä viestejä, mikä mahtaa olla vikana?

Kurssiviestien perille tulemisen voi varmistaa lisäämällä Maikin sähköpostiosoitteen (maikki@maikkimarjaniemi.fi) sallittujen osoitteiden listalle. Jos kurssiaiheisia viestejä ei tule, ota yhteyttä asiakaspalveluun laittamalla sähköpostia anette@maikkimarjaniemi.fi tai viestiä nettisivun chatin kautta.

Ostin kurssin, miten pääsen katsomaan materiaaleja?


SALASANAN PALAUTTAMINEN

Miten voin palauttaa unohtuneen tai kadonneen salasanan?

Tarvittaessa tunnukset voi pyytää uudelleen asiakaspalvelusta osoitteesta anette@maikkimarjaniemi.fi tai voit itse vaihtaa salasanasi näillä ohjeilla.


MAKSUTAVAT

Miten maksan Edenredillä?

Edenredillä maksu ei tapahdu kassan kautta. Tässä ohjeet sillä maksamiseen:

Kirjaudu MyEdenred-sovellukseen tai osoitteessa www.myedenred.fi ja paina “Luo mobiilimaksu”. Naputtele sovellukseen “maikkimarjaniemi.fi” ja luo maksutapahtuma haluamasi kurssin hinnalla.

Maksamisen lähetä sähköpostia osoitteeseen anette@maikkimarjaniemi.fi ja kerro, minkä kurssin maksoit, niin asiakaspalvelusta lisätään tilauksesi järjestelmään. Sinun ei siis tarvitse tehdä kassan kautta mitään, vaan asiakaspalvelusta hoidetaan kaikki muu maksusi jälkeen. Jos maksutavasta herää jotain kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluun esimerkiksi verkkosivun chatissa tai sähköpostitse anette@maikkimarjaniemi.fi

Miten maksan paperisilla liikuntaseteleillä?

Meille käyvät Smartumin, Tyky+:n sekä Edenredin liikuntasetelit. Jos haluat maksaa jollakin näistä, olethan yhteydessä asiakaspalveluun sähköpostilla osoitteeseen anette@maikkimarjaniemi.fi tai verkkosivun chatissa (muista jättää sähköpostiosoitteesi).

Miten maksan ePassilla?

Maksu ePassilla onnistuu valitsemalla sen maksutavaksi kassan kautta. Sivu ohjaa sinut automaattisesti eteenpäin tunnistautumaan ePassin sivuille tilauksen lähettämisen jälkeen.

Miten maksan Smartum-saldolla?

Maksu Smartum-Saldolla onnistuu valitsemalla sen maksutavaksi kassan kautta. Sivu ohjaa sinut automaattisesti eteenpäin tunnistautumaan Smartumin sivuille tilauksen lähettämisen jälkeen.

Miten maksan Eazybreakilla?

Maksu Eazybreakila onnistuu valitsemalla sen maksutavaksi kassan kautta. Sivu ohjaa sinut automaattisesti eteenpäin tunnistautumaan Eazybreakin sivuille tilauksen lähettämisen jälkeen.

Haluan maksaa kahdella maksutavalla, mitä teen?

Jos haluat maksaa osan kurssin maksusta esimerkiksi Eazybreakilla ja osan verkkopankin kautta, ota yhteyttä asiakaspalveluun joko sähköpostilla osoitteeseen anette@maikkimarjaniemi.fi tai verkkosivun chatissa sähköpostisi kera.


TILAUKSET

Sain maksumuistutuksen, vaikka olen jo maksanut kurssin ja saanut tilausvahvistuksen. Mistä on kyse?

Olet mahdollisesti klikannut tuotteen ostoskoriin testimielessä ja sitten palannut hieman myöhemmin suorittamaan maksun. Automaattinen järjestelmä ei huomaa tätä, vaan lähettää automaattisesti muistutusviestin, vaikka asiakas olisi suorittanut maksun jollain toisella kerralla. Voit siis jättää viestin huomiotta, kaikki on kunnossa.

Haluan peruuttaa tilaukseni. Miten toimin?

Kurssin voi peruuttaa 14 vuorokauden tyytyväisyystakuun aikana laittamalla sähköpostia asiakaspalveluun osoitteeseen anette@maikkimarjaniemi.fi tai verkkosivun chattiin oman sähköpostin kera.