Tehokiinteytys kuukaudessa alkaa pian!

päivää
tuntia
minuuttia
sekuntia

Näin saat pyöröpepun kotikonstein – 4 liikkeen tehotreeni antaa pakaroihin voimaa ja muotoa

Takapuolen treenaamista varten ei aina tarvitse lähteä huhkimaan salin syövereihin. Havitteletko pyöreää, vahvaa ja sporttista peppua?

Pakaroiden treenaaminen on nykypäivänä suosittua, ja monet kaipaavatkin peppuun lisää muotoa ja vahvuutta. Takapuolen treenaamista varten ei aina tarvitse lähteä huhkimaan salin syövereihin, vaan helpon pepputreenin pystyy tekemään myös kotikonstein!




Katso  videolta ohjeet tehokkaaseen pepputreeniin, jonka pystyt tekemään omassa olohuoneessasi.

>> Treenin ohjeet voit ladata tiedostona tästä. <<


Vaikka takapuolen treenaamisesta seuraakin monille mieluisia esteettisiä hyötyjä pepun pyöristyessä, on vahvojen pakaroiden tavoittelemisessa myös monia merkittäviä terveyteen vaikuttavia hyötyjä.

Vahvat pakaralihakset toimivat tärkeässä roolissa hyvän ryhdin tukemisessa. Terässä olevat pakarat auttavat pitämään lantiotasi oikeassa asennossa, millä on vaikutusta selän ja ryhdin hyvinvointiin.

Vankat lihakset pepussa auttavat selkääsi myös nostaessa. Mikäli pakaralihakset eivät ole tarpeeksi vahvat, saatat nostaessasi satuttaa selkäsi herkemmin, sillä selkälihaksesi joutuvat työskentelemään pakarankin edestä.

Pakaralihasten hyvä kunto auttaa sinua työntövoimaa tarvitsevissa toiminnoissa, kuten esimerkiksi seisomaan nousemisessa, portaiden nousemisessa tai vaikkapa salilla kyykkäämisessä. Pepun vahvat lihakset tuovat myös lisää voimaa muuhun treenaamiseen, eli voimakkaan pepun kanssa saat lisää hyötyä muistakin treenimuodoista.

Pakaralihasten harjoitus on tärkeää fyysisesti passiiviselle

Jos et harjoita tarpeeksi pakaralihaksiasi, ne pääsevät heikkenemään ja altistat itsesi helpommin erilaisille lihasten kireyksille ja kivuille.

Heikkojen lihasten myötä pepun ympärillä olevat lihakset, kuten lonkankoukistajat ja selän lihakset joutuvat työskentelemään enemmän, mikä aiheuttaa kyseenomaisten lihasten kireytymistä ja selkäkipuja.

Jos olet istumatyöläinen tai vietät päiväsi useasti fyysisesti passiivisesti, etenkin sinun on tärkeää muistaa harjoittaa pakaralihaksiasi välttääksesi lihasten vankkuuden hiipumisen.

Muista siis pitää huolta peppusi tarmokkuudesta! Yllä olevalta videolta näet ohjeet tehokkaaseen pepputreeniin, jonka pystyt tekemään omassa olohuoneessasi.

Vaikka treeni onkin pepulle kohdistettu, lisäsin ohjelmaan pari ekstraliikettä, joiden avulla saat kokonaisvaltaisemman treenin aikaiseksi.

Ilmainen 10 päivän kotitreenihaaste

Onko liikunta jäänyt pitkäksi aikaa ja aloittaminen tuntuu vaikealta?

Tällaisia tuloksia saat, kun lähdet mukaan 10 päivän kotitreenihaasteeseen:

Paina nappia ja lähetän ensimmäisen 15 minuutin treenin sähköpostiisi heti.

Nämä kirjoitukset saattavat kiinnostaa sinua:

Proteiinirahka sopii satunnaiseen käyttöön
Ruokavinkit

Proteiinirahka ja -patukka: haittaa vai hyötyä?

Proteiinirahka, proteiinipatukka, proteiinivanukas… Kaupoissa riittää erittäin runsaasti valinnanvaraa erilaisiin proteiinituotteisiin. Onko maustettu proteiinirahka tai -patukka terveellinen vaihtoehto välipalaksi? Entä sopivatko ne säännölliseen käyttöön? Lue tästä

Hienoa!

Jätä sähköpostisi, paina nappia ja lähetän -40 % kupongin sinulle

Liittymällä uutiskirjeemme tilaajaksi, saat ensimmäisen ostoksesi edullisemmin

Uutiskirjeen tilaamalla sallit maikkimarjaniemi.fi:n lähettää sinulle viestejä ja vahvistat lukeneesi ja hyväksyvän tietosuojaselosteen.

40 % ALE (1)

Haluatko 40 % alennuksen ensimmäiseen ostokseesi?

Kiitos!

Tarkista sähköpostisi ja löydät alekoodin sieltä.

Jos viestiä ei jostain syystä löydy, tarkista myös roskapostisi.