KAUPPA

Kevenny keittiössä: 5 viikon ruokahaaste

Tee ryhtiliike ja ala syömään terveellisemmin: lopputuloksena tunnet olosi itsevarmemmaksi lempivaatteissasi!

Sinusta saattaa tuntua siltä, että turvaudut jatkuvasti pika- tai roskaruokaan. Tai ehkä ruokavaliosi on ollut jo jonkin aikaa melko yksipuolinen ja nyt haluaisi lisätä aterioihin terveellisiä kasviksia.

Jos kaipaat selkeitä neuvoja ja ”lukujärjestystä”, joiden avulla viilaat ruokavaliota parempaan suuntaan ja poltat rasvaa, tämä valmennus on tehty sinulle.

Karista kiloja ilman nälkäkuuria ja kitudieettiä: noudata ruokavaliota 5 viikkoa tai pidempäänkin! Materiaalit ovat laillistetun ravitsemusterapeutin laatimat, joten voit olla varma niiden turvallisuudesta ja terveellisyydestä.

Pääset tekemään varsinaisen ruoanlaiton ryhtiliikkeen: lopputuloksena vyötärö kapenee, lempivaatteesi istuvat paremmin päälläsi ja olosi tuntuu kevyeltä ja hyvältä.

99 €

Lisää ostoskoriin

Valmennuksella on 14 päivän 100 % tyytyväisyystakuu.

Jos et ole tyytyväinen valmennuksen sisältöihin, maksan sinulle kaikki rahasi takaisin. Ilmoita asiasta minulle laittamalla tilinumerosi ja palautan rahat sinne.

Jos et jostain syystä halua käydä valmennusta loppuun, se on minulle täysin ok ja kunnioitan päätöstäsi.

Saat kaiken tämän valmennuksen aikana:

  • Ruokaohjeet jokaiselle päivän aterialle

    Saat selkeän ateriataulukon, jonka avulla koostat ateriasi terveellisesti niin kotona kuin buffetissakin. Ohjeet ovat helppoja noudattaa, joten sinun ei tarvitse laskea grammoja tai kaloreita, vaan ruokavalion koostaminen sujuu vaivattomasti. Valmennus kestää 5 viikkoa, mutta voit jatkaa ruokavaliota sen jälkeenkin.

  • Laaja reseptipankki

    Voit käyttää ravitsemusterapeutin suunnittelemia herkullisia reseptejä sellaisenaan tai muokata niitä omiin mieltymyksiin tai vaikkapa allergioihin sopivasti. Saat uusia ideoita terveelliseen syömiseen – ja nämä reseptit muuten sopivat koko perheelle!

  • Kannustava ryhmä ja sosiaalinen tuki

    Pääset mukaan kannustavaan, suljettuun Facebook-ryhmään, jossa saat vertaistukea, voit kysyä vinkkejä tai hehkuttaa suosikkireseptiäsi.

Jos tunnistat itsesi seuraavista asioista, valmennus on suunniteltu juuri sinulle:

  • Haluat tehdä ryhtiliikkeen ruokavalion suhteen.
  • Haluat polttaa rasvaa ja pudottaa painoa terveellisesti.
  • Haluat helpotusta painonhallintaan, mutta et halua sortua epäterveellisiin kitudieetteihin.
  • Et halua syödä pahanmakuisia pussikeittoja tai tylsiä laihdutusruokia, vaan haluat nauttia ruoasta.
  • Sinulla on kokemusta painon jojoilusta tai painonpudotuksesi on jumiutunut ja haluat asiaan ratkaisun.
  • Haluat tuntea olosi kevyemmäksi, hoikemmaksi ja energiseksi.
  • Haluat tuntea olosi itsevarmaksi lempivaatteissasi tai vaikkapa bikineissä.
  • Haluat selkeän, ravitsevan ja monipuolisen ruokavalion, johon mahtuu myös sopivasti herkkuja.

Millainen valmennuksen ruokavalio on?

  • Selkeä ateriataulukko

    Selkeät ohjeet, joiden avulla valitset jokaiselle ateriallesi riittävästi proteiineja, hiilihydraatteja, kasviksia, kuituja ja terveellisiä rasvoja. Valmennus kestää 5 viikkoa, mutta voit jatkaa ruokavaliota sen jälkeenkin.

  • Vireystilaa tukeva ateriarytmi

    Valmennuksen ohjeilla koostat ruokavaliosi siten, että vireystilasi pysyy hyvänä koko päivän ajan, parannat unenlaatua etkä koe tarvetta napostella herkkuja iltaisin.

  • Sovella omaan ruokavalioosi

    Ruokaohjeet on helppo soveltaa omiin mieltymyksiin, allergioihin tai erikoisruokavalioon sopivaksi. Valitse selkeästä taulukosta sinulle sopivat raaka-aineet.

  • Eroon painon jojoilusta ja jumituksesta

    Jos painollasi on tapana jumittaa paikallaan tai jojoilla edestakaisin, hyödyt valmennuksen tietopankin ohjeista. Kerron, miten vältät jojoilun ja jumit.


Ruokavalio on täysin muunneltavissa ja sovellettavissa siten, että et syö mitään, mistä et pidä.

Jos et pidä rahkasta tai raejuustosta, olet kasvisyöjä tai allerginen pähkinöille, ei hätää – katsot vain selkeästä taulukosta, miten korvaat sinulle sopimattomat raaka-aineet.

Valmennus kestää 5 viikkoa, mutta voit jatkaa ruokavaliota sen jälkeenkin.

  • 4-5 ateriaa päivässä.
  • Ruokavalio koostuu laadukkaista proteiineista, hyvistä rasvoista, kasviksista, marjoista ja hedelmistä.
  • Sinun ei tarvitse käyttää ruokavaakaa tai laskea kaloreita – helppo, arkeesi sopiva ruokaohjelma.
  • Ei ihmeellisiä ravintolisiä: pärjäät mainiosti tavallisilla, tutuilla raaka-aineilla.

Valmennuksessa opit rytmittämään ateriat oikein ja säätämään hiilihydraattien, rasvojen ja proteiinin määrää sopivaksi, jotta paino putoaa ja rasva palaa.

99 €

Lisää ostoskoriin

Kommentteja valmennuksessa olleilta asiakkailtani:


Parasta valmennuksessa olivat tulokset. Selkeillä ohjeilla ja kattavalla paketilla on päässyt kohti haluttua päämäärää.

Tyytyväinen kurssilainen