Ostoskori

Ei tuotteita ostoskorissa.

Kevenny keittiössä

Tämä on 5 viikon täysin valmis ja helposti seurattava ruokavalio, jossa on kaikki mietitty sinua varten valmiiksi.

Ohjeita seuraamalla pudotetaan painoa tekemällä muutoksia keittiössä, täysin ilman liikuntaa.

Koe miksi pelkästään tekemällä muutos keittiössä riittää tuomaan tuloksia, jotka tunnet ja näet kehossasi!

Ohjeet jäävät sinulle käyttöön täysin rajattomasti.

99.00

Kevenny keittiössä - ruokavalio kiinteytymiseen

Tämän kaiken Kevenny keittiössä -ruokavalio sisältää

Valmis ja helposti seurattava ateriataulukko

Saat selkeät ohjeet, joiden avulla opit rytmittämään ateriat oikein ja säätämään hiilihydraattien, rasvojen ja proteiinin määrää sopivaksi, jotta paino putoaa ja rasva palaa.

Ohjeet on laatinut laillistettu ravitsemusterapeutti Sanni Massinen, joten suunnitelma on takuulla turvallinen ja tehokas.

Valmennuksessa syödään 4–5 ateriaa päivässä tarpeittesi mukaan. Sinun ei tarvitse käyttää ruokavaakaa tai laskea kaloreita – tämä on helppo, arkeesi sopiva ruokaohjelma. Ruokavalio ei sisällä ravintolisiä, vaan pärjäät mainiosti tavallisilla, tutuilla raaka-aineilla.

Ruokasuunnitelma on täysin muunneltavissa ja sovellettavissa siten, ettei sinun tarvitse syödä mitään, mistä et pidä. Jos et pidä rahkasta tai raejuustosta, olet kasvisyöjä tai allerginen pähkinöille, ei hätää – katsot vain selkeästä taulukosta, miten korvaat sinulle sopimattomat raaka-aineet.

Opit taulukon nopeasti ulkoa, jolloin ruokavalion toteuttamisesta tulee entistä helpompaa ja rennompaa.

Kevenny keittiössä -reseptit

80 herkullista reseptiä

Saat ruokavaliota noudattavan e-reseptikirjan, jonka herkulliset ja terveelliset ruoat maistuvat koko perheelle.

Valitset vain reseptin aamupalalle, lounaalle, välipalalle, päivälliselle ja iltapalalle, niin tuloksia tulee varmasti! Reseptit on valmiiksi laskettu yhdelle hengelle sopivaksi.

Voit myös helposti kokata isomman määrän kerralla monistamalla reseptien ruoka-ainemäärät.

Reseptien avulla huomaat, että painoa pudottava ruokavalio voi olla todella monipuolista, ravitsevaa, herkullista ja vaihtelevaa.

Ei enää mälsän askeettista “laihdutusruokaa”. Näistä resepteistä löydät uudet arjen suosikkisi ja hyödynnät niitä myös painonpudotuksen jälkeen.

Ohjeet toimivaan painonpudotukseen

Jos painollasi on tapana jumittaa paikallaan tai jojoilla edestakaisin, hyödyt valmennuksen tietopankin ohjeista. Miniluennoilla kerrotaan, miten saat tästä valmennuksesta eniten irti ja näkyviä tuloksia.

Tällaisia teemoja käsittelemme:

  • Sopiiko ruokavalio sellaisenaan sinulle ja miten voit tuunata sitä sopimaan erilaisiin elämäntilanteisiin.
  • Mitä nälkä kertoo ruokavalion toimivuudesta.
  • Paljonko hiilihydraatteja syödään, miten ne ajoitetaan ja miten määrää säädetään aktiivisuuden mukaan.
  • Kuinka nopeasti saat tuloksia ja kuinka paljon haluat joustaa ruokavaliossa.
  • Mitä tehdä, jos painonpudotus jumittaa.
  • Miten selätät makeanhimon.
  • Miten vahvistat tahdonvoimaasi.
  • Kuinka kauan voit jatkaa dieettiä.
  • Miten purat dieetin ja siirryt ylläpitovaiheeseen.

Tietopaketin avulla ymmärrät, miksi juuri tämä ruokavalio toimii niin hyvin, miten voit soveltaa sitä itsellesi vielä sopivammaksi, ja lisäksi maltat jatkossa kiertää haitalliset kitudieetit kaukaa.

Kannustava ryhmä ja sosiaalinen tuki

Pääset mukaan kannustavaan, suljettuun Facebook-ryhmään, jossa saat vertaistukea, voit kysyä vinkkejä tai hehkuttaa suosikkireseptiäsi.

Sosiaalinen tuki auttaa muutoksessa tutkitusti, joten muut kaltaisesi keventäjät kannustavat sinua eteenpäin monin tavoin.

Asiakaspalaute

Mitä asiakkaat sanovat?

Kevennykeittiossa_muutoskuva

Kuvan nainen kirjoitti valmennuksen suljettuun Facebook-ryhmään oman tarinansa (jaettu luvalla):

Moro! Mielenkiinnolla seuraan tätä ryhmää vieläkin… Ehkä vähän alumnihengessä ja jonkinlaisena motivaationa muille, tuli nyt mieleen kirjoitella.

Kävin aikanaan Maikin Jenkkakahvoista tiimalasiksi -kurssin, jatkokurssin sekä tämän Kevenny keittiössä -kurssin. Aika hyviä ja oleellisia juttuja oon noita käydessä hiffannut.

Lähtöpaino 2019 tammikuussa oli hieman yli 89 kiloa, ja vuoden aikana suli n. 24 kiloa parhaimmillaan, paino kävi 64,4 kilossa joulukuussa 2019 ja asemoitui sinne 66-71 kg välille (lasken tän itelle luontaiseksi vaihteluksi). Oon 167 cm pitkä.

Painohan ei saisi olla se ainoa mittari, mutta mulla tämä keventäminen näkyi aika konkreettisesti (ja okei, sydänsurut osaltaan vauhditti loppuvuodesta projektia).

Nyt paino pysytellyt alle 69 kilossa, mikä tuntuu itelle aika luontaiselta painolta.

Kävelen, juoksen, punttitreenaan, pelaan korista (toki en nyt korona-aikaan) ja syön terveellisesti, mutta herkkujakin mahtuu viikkoon hyvin, yleensä viikonlopuille, maltillisesti.

Painoon on vaikuttanut viikoittainen aktiivisuus ja ruokamäärät ja mitä treeniä oon painottanut (mut relevanttia painonpudotuksen kannalta oli ehdottomasti tuo ravintopuoleen keskittyminen).

Mun speksit: nyt 30 v., aikaisemmin palloilua divaritasolla, sittemmin aktiivinen kuntosaliharrastaja mutta myös makealle perso tunnesyöjä ja asioista helposti stressaantuva. Aiemmin mega-annokset oli mun juttu…

Mitä kaikkea tapahtui?

Opettelin asioita yksi asia kerrallaan jokseenkin tässä järjestyksessä:

1) Liiallinen rääkkitreenaaminen jäi ja treenasin maltillisesti (ei tarvitse treenata 7 krt viikossa piippuun itseään, ihan 2-4 krt kuntosali- tai ryhmäliikuntaa riitti ja askeltavoite 10 000 /päivä, mikä täyttyykin koiran kansssa jolkotellessa hyvin.)

2) Aloin raivata nukkumiselle tilaa, väh. 7,5h yö (tarviin mielellään yli 8h, mutta tämä periaatemuutos auttoi jo pitkälle). Tuon myötä olikin helpompi keskittyä ruoka-asioihin, kun tätä opettelin ensin.

3) Opettelin syömään 5 krt päivässä. Tämän myötä herkkuhimoja oli hyvin paljon vähemmän.

4) Opettelin ruokalautasmallin.

5) Aloin lisätä kasviksia joka aterialle, ja lopulta tuo puoli kiloa päivässä meni heittämällä rikki joka ikinen päivä. Nyt menee lähemmäs kilo kasviksia päivässä, ja vatsa tottui siihen melko hyvin. Herkkuhimot katosi lähes kokonaan.

En tiedä kuuluuko tää tänne ryhmään varsinaisesti, mutta sanonpa vaan et kärsivällisyys, ruokalautasmalli, normaali ruoka ja KASVIKSET ja hedelmät on ollu avainasioita omassa painonhallinnassa. Ihan normaalia ruokaa vähän paremmilla arkisilla valinnoilla (vähärasvaisuus, punaisen lihan vähentäminen, proteiinin riittävä saanti, kasvikset).

Noista hyvistä ruokavinkeistä pelastus on ollu itelle broilerin jauheliha, uunikana, tomaattimurska, kikhernepasta, peruna, kaikki mahdolliset kasvikset ja hedelmät mitä vaan keksii, keitot, munakkaat, vähärasvaiset tuotteet, sokerittomat mehukeitot, kaneli, kardemumma, proteiinijäätelöt ja -vanukkaat, pähkinät. Noita sekoittelemalla on saanut tosi hyviä aineksia omaan arkeen eikä kalorit kohoa pilviin.

Aika off-topic ehkä muuhun keskusteluun, mutta halusin vaan tuoda esiin kans sitä, et ei kaiken kuulukaan kerrasta aina muuttua, vaan pikkuhiljaa.”

– Osallistuja 30 v.

“Olen nyt noudattanut ohjeita 5 viikkoa ja paino on pudonnut lähes 5 kiloa. Olo on hyvä ja energinen. – – Helpottaa paljon, kun koko perhe tässä mukana, perusruoka samaa, toiset syövät enemmän tai myös pastaa/riisiä lisänä. Aion jatkaa vielä, olen tavoitteestani puolivälissä.”

– Susanna

“Kolme viikkoa ja -2,5 kg. Tämä toimii. 😊 Vyötäröseutu on selvästi kaventunut ja reidetkin tuntuu kiinteämmiltä. Harmi, että en ottanut mittoja ennen ruokavalion aloitusta. Liikuntaa en ole lisännyt. Sen aika tulee jossakin vaiheessa. Täytyy ensin ottaa haltuun syöminen.”

– Mia

“Halusin ryhtiä ruokailuun. Etätöissä lipsahti toisinaan naposteluksi. Olen kurvikas, mutta pieni ja painoltani normaali. Laskennallisesti olin 25-100 kcal miinuksella. Paino ei tippunut, mutta keho tiivistyi. Kasvisten määrä lautasella lisääntyi ja napostelun tarve loppui, mistä olen iloinen.”

– Päivi

“Minusta ihaninta on juurikin hyvä energiataso. Todennäköisesti verensokerini on aikaisemmin heitellyt miten sattuu. Hiilareita, makeaa ja pieniä hetken mielijohteesta napsittuja suupaloja on mennyt aivan liian paljon. Nyt mielikin on tasaisempi, pinna pidempi. Huippua. 😊”

– Mia

“Ennen valmennusta olin syönyt mielestäni terveellisesti yleensä, mutta paino ei tippunut.

Halusin lähteä valmennukseen mukaan, koska halusin tiputtaa kiloja ja oppia syömään paremmin ja kevyemmin.

Kurssiin osallistumisessa mietitytti se, että koska kyllästyn noudattamaan dieettiä, kuten on aiemmin käynyt.

Valmennuksen jälkeen huomasin, että nukun ja jaksan paremmin. Paino tippui kivasti ja aionkin jatkaa samalla opilla vielä eteenpäin.

Ymmärsin aiemmin syöneeni liian vähän. Samaten aiemmin söin aamulla paljon hiilareita ja illalla proteiinit. Nyt syön riittävästi ja tankkaan aamulla enemmän proteiineja ja illalla nautin kaurapuuroni.

Parasta valmennuksessa oli se, että taulukot oli helposti luettavia, monipuolisia ja niiden ansiosta en kyllästynyt koko aikana.

Opin syömään enemmän kasviksia ja käyttämään uusia ruoka-aineita. Reseptivihko oli tosi hyvä!

Suosittelen kurssia niille, jotka haluaa syödä paremmin, pudottaa painoa.”

– Sanja

Usein kysytyt kysymykset

Ruokavalio on suunniteltu paitsi painonhallintaa, myös terveyttä ja hyvinvointia erittäin hyvin tukevaksi.

Jojoilun takana voi olla liian niukkaa energiansaantia ja siitä kertyvää nälkävelkaa tai ruokavalio, joka sisältää liian vähän tärkeitä suojaravintoaineita, eikä siten tyydytä kehon syömisen tarvetta.

Tässä ruokavaliossa ei mennä todella niukalle energiansaannille, sillä haluamme, että ruokavalio säilyy monipuolisena ja mahdollistaa myös arjessa ja liikunnassa jaksamisen yhdessä painonpudotuksen kanssa.

Jos siis olet ollut hyvin niukalla syömisellä, tällä ruokavaliolla voit opetella syömään niin, että ruuan määrä on järkevällä tasolla ja paino silti pitkällä aikavälillä putoaa.

Ennen kaikkea opit hyviä ruokavalioperiaatteita, jotka auttavat sinua myös säilyttämään saamasi tulokset, ilman jojoilun jatkumista.

On kuitenkin hyvä tiedostaa, että jos haluaa pysyviä tuloksia, täytyy tehdä pysyviä muutoksia – usein sekä elintavoissa että ajattelumalleissa.

Tämä ei tarkoita tiukan ruokavalion noudattamista lopun elämää, mutta mikäli aiemmat ruokatottumukset ovat aiheuttaneet jojoilua tai painonnousua, niihin palaaminen tämän jälkeen tarkoittaa usein sitä, että jojoilu jatkuu.

Opetamme sinulle, miten koostat terveellisen ruokavalion helposti ja rennosti ilman kalorien laskemista tai ruokavaakaa.

Saat selkeät ohjeet ruokavalion koostamiseen ja ohjeet ovat helppoja noudattaa.

Tämä ruokavalio on suunniteltu keskivertonaiselle, jonka tavoitteena on polttaa rasvaa ja joka ei juurikaan harrasta liikuntaa. Ohjeissa kuitenkin huomioidaan myös treenaavat naiset.


Ruokavalion mukaan syömällä kilokaloreita kertyy noin 1800, kun mukaan sisällytetään myös välipala. Moni ihmettelee, miten niin suurella energiamäärällä voi laihtua, etenkin jos on aiemmin tottunut näkemään hyvin vähäenergisiä dieettejä. Jos ruokaa vähennetään liikaa, välttämättömien ravintoaineiden sekä proteiinien ja hyvien rasvojen saanti vaarantuu, mikä voi vaikuttaa negatiivisesti aineenvaihduntaan.

Terveellisessä painopudotuksessa on hyvä pitää ruokavalion energiamäärä mahdollisimman korkeana ja silti saada paino tippumaan pitkällä aikavälillä. Näin aineenvaihdunnan madaltuminen minimoituu ja on myös varaa jossain vaiheessa nipistää ruokavaliosta jättämällä välipala pois, jos painonpudotus pysähtyy.

Ruokavalio on kuitenkin hyvin muokattavissa omiin tarpeisiisi. Kurssilla kerromme, miten voit soveltaa ohjeita, jos alat harrastaa enemmän liikuntaa tai jos olet keskivertoa pieni- tai suurikokoisempi.

Valmennuksen ruokaohjeet ovat täysin muunneltavissa oman ruokavaliosi tai mieltymysten mukaan. Resepteistä voit valita sinulle sopivimmat tai soveltaa annettuja ohjeita vastaamaan omaa ruokavaliotasi. Näin saat joustavasti muokattua ruokavaliosta sinulle sopivan ja mieluisan. Sinun ei siis tarvitse syödä mitään mistä et pidä, ja ruokavalio on helppo muokata myös erikoisruokavalioihin tai allergioihin soveltuvaksi.

Valmennukset materiaalit ovat käytössäsi rajattomasti jatkossakin. Ei siis haittaa, jos reissuviikko sattuu valmennuksen ajankohtaan. Voit palata resepteihin reissun jälkeen (tai sen aikana) koska vain, olitpa sitten kotona, mökillä tai reissussa.

Kaikki ruokavalion materiaalit ovat netissä helppokäyttöisellä alustalla. Saat omat tunnukset, joilla pääset kirjautumaan.

Saat joka viikko minulta sähköpostin, jossa kerrotaan lisää teemoista ja ruokaohjeista.

Lisäksi pääset mukaan Kevenny keittiössä Facebook-ryhmään, jossa voit jakaa fiiliksiä ja kysyä neuvoja.

Jos et ole Facebookissa, se ei haittaa, voit silti osallistua normaalisti.

Kyllä, saat pääset heti käsiksi materiaaleihin ja pääsysi niihin ei eräänny.

Yhteinen matkamme ruokavalion kanssa kestää 5 viikkoa, mutta voit jatkaa ruokavaliota sen jälkeenkin.

Yhteinen matkamme ruokavalion kanssa kestää 5 viikkoa, mutta pääsysi materiaaleihin ei eräänny.

Ruokavaliota voi noudattaa periaatteessa niin kauan kuin haluaa.

On kuitenkin tärkeää huomioida, että rasvan palaminen samaa ruokavaliota noudatettaessa lakkaa usein muutamassa kuukaudessa, kun aineenvaihdunta sopeutuu pudonneeseen energiansaantiin.

Siksi painonpudotusta on syytä tauottaa muutaman kuukauden ylläpitojaksolla, jolla syödään kulutuksen verran – ei sen alle.

Dieetin purku ja ylläpitoon siirtyminen ohjeistetaan sinulle materiaaleissa.

Ylläpitojakson jälkeen samaa ruokavaliota voi halutessaan noudattaa jälleen, jos ylipainoa on vielä pudotettavana.

Huom! Ruokavalio on terveyttä ja hyvinvointia tukeva ravinteikas ruokavalio, joka koostuu tavanomaisista ruoka-aineista. Sitä voi siis hyvin noudattaa vaikka loppuelämän, mutta mikäli tavoitteena ei (enää) ole rasvanpoltto, energiamäärää lisätään silloin hieman ja syödään suunnilleen sen verran kuin kulutetaan.

Ruokaohjelman energiamäärä on liian vähäinen raskaana olevalle tai imettävälle äidille, paitsi jos lapsi on jo sen verran iso, että maito ei ole enää pääasiallinen energianlähde lapselle.

Kevenny keittiössä -ruokavalio ei ole kokonaisvaltainen painonhallinnan ratkaisu, sillä mentaalipuolen valmennus, liikunta ja muut elämäntapamuutokselle tärkeät asiat jätetään tällä kompaktilla kurssilla käsittelemättä. 

Kevenny keittiössä on asiakkaiden toiveet huomioiden laadittu yksinkertainen ja tarkka (mutta ei grammantarkka) painonpudotusruokavalio vähän liikkuvalle naiselle, joka haluaa aloittaa elämäntapamuutoksen laittamalla ruokailun ensimmäisenä kuntoon.

Tässä muutamia esimerkkejä reseptikirjan resepteistä: smoothiekulho, omenaletut, kesäkurpitsalasagne oikomalla, mausteiset broilerinjauhelihapihvit, punajuuri-linssimuhennos, vadelma-lakujäätelö, kasvispannari, perunasalaatti, omena-puolukkatuorepuuro.

Resepteissä on siis sekä kasvis- että lihareseptejä ja suurimpaa osaa resepteistä voi muokata oman maun ja ruokatottumusten mukaan: lihareseptejä voi tehdä kasvisversioina sopivaa kasviperäistä proteiininlähdettä käyttäen ja toisinpäin.

"Parasta valmennuksessa oli se, että taulukot oli helposti luettavia, monipuolisia ja niiden ansiosta en kyllästynyt koko aikana."

Maksa helposti

Liikuntaetu, lasku, osamaksu, verkkopankki, lompakkopalvelut ja mobiilimaksu!

Riskittömät tilaukset

Saat AINA 100%
tyytyväisyystakuun 14 päiväksi
kaikille tilauksille!

Vastauksia yleisiin kysymyksiin

Usein kysytyt kysymykset

Maksaminen

Kyllä voit! Voit maksaa Smartum, Edenred, Epassi ja Tyky-seteleiden avulla.

Kirjoihin ja e-kirjoihin etusetelit eivät käy maksuvälineeksi.

Voit maksaa tilauksen osissa valitsemalla laskutuspalveluista: Alisa Lasku, Alisa Yrityslasku, OP Lasku. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin.

Voit maksaa tilauksen 30 päivän päästä, kun valitset maksutavaksi Jousto-palvelun tai laskun. Laskun maksupäivä riippuu palvelusta.

Maksut välittää suomalainen Visma Pay.

Meille käyvät verkkopankit ja maksukortit sekä lompakkopalvelut: MobilePay, Pivo, Siirto ja Masterpass.

Voit maksaa myös liikuntaeduilla: Smartum, Edenred, ePassi ja Tyky-setelit. Voit maksaa sähköisillä tai paperisilla eduilla.

Kurssimateriaali

Kurssimateriaalit ovat lähtökohtaisesti aina sähköisessä muodossa videoina, tekstinä ja pdf-tiedostoina

Saat tunnukset meidän kurssialustallemme, josta löydät kaikki materiaalit.

Tunnukset luodaan kassalla oston yhteydessä.

Takuu

Kyllä! Sinulla on 14 päivän tyytyväisyystakuu. Voit sinä aikana kokeilla kurssia ja katsoa sopiiko se sinulle.

Jos et pidä siitä niin voit pyytää rahasi takaisin tänä aikana ja palautamme ne täysimääräisenä.

Liikuntaetuja emme voi hyvittää rahaksi, koska laki estää niiden vaihtamisen rahaksi. Voimme vaihtaa tilaamasi kurssin toiseen.

Palauttaminen on helppoa. 

Lähetät meille sähköpostia, soitat tai otat yhteyttä chatin kautta ja kerrot haluavasi palauttaa tilaamasi kurssin. 

Sitten palautamme rahasi. Palautukset tapahtuvat turvallisesti maksunvälittäjämme Visma Pay:n kautta.

Kevenny keittiössä

Tämä on 5 viikon täysin valmis ja helposti seurattava ruokavalio, jossa on kaikki mietitty sinua varten valmiiksi.

Ohjeita seuraamalla pudotetaan painoa tekemällä muutoksia keittiössä, täysin ilman liikuntaa.

Koe miksi pelkästään tekemällä muutos keittiössä riittää tuomaan tuloksia, jotka tunnet ja näet kehossasi!

Ohjeet jäävät sinulle käyttöön täysin rajattomasti.

99.00

0
    0
    Ostoskori
    Ostoskori on tyhjäPalaa kauppaan

    Lämpenee, lämpenee! Koodipiilo on aivan lähellä!