Onko sinulla haussa kiinteyttävä ja vahvistava koko kehon treeni? Jos haluat muokata kehoa, vahvistaa lihaksiasi ja edistää rasvanpolttoa, tee voimaharjoittelua ainakin pari kertaa viikossa. Tästä saat viidellä liikkeellä koko kehon treenin!

Kuntosaliohjelma naiselle: 2-jakoinen ei ole välttämättä paras

Monesti kuntosalilla noudatetaan kaksijakoista kuntosaliohjelmaa, jossa treenataan esimerkiksi yhtenä päivänä jalkoja ja alakroppaa ja toisena päivänä yläkroppaa.

Jos et ehdi käydä salilla montaa kertaa viikossa, tämä ei välttämättä ole paras tapa treenata, vaan ratkaisuksi kannattaa ottaa koko kehon treeni kerralla.

Koko kroppa kannattaa treenata kerralla, sillä siten lihasryhmät saavat tarpeeksi usein kuormitusta, jotta kehittyminen on mahdollista. Jos käyt kuntosalilla vaikkapa kaksi kertaa viikossa, käyttämällä koko kehon treeniä 2-jakoisen kuntosaliohjelman sijaan, kuormitat samoja lihaksia kahdesti viikossa yhden sijaan. Usein kehitystäkin tulee tällöin nopeammin.

Lenkkeily, kehonhuolto ja muut liikkumiset sopivat hyvin täydentämään liikuntakalenteria.


Katso videolta aloittelijalle sopiva ohjelma:

Koko kehon treeni salilla – koko kroppa kiittää

Koko kehon treeni salilla kuormittaa suurimpia lihasryhmiä pääliikemalleilla ja lopuksi haastetaan keskivartaloa staattisella pidolla. Koko kroppa saadaan hyvin treenattua, kun ohjelmassa on mukana jokin kyykkyversio, jokin polvenkoukistus tai lannesarana sekä ylävartalolle työntö ja veto.

Ohjelma parantaa liikkuvuutta ja kehittää suurten lihasten lisäksi pieniä tukilihaksia. Mahdolliset puolierot vähenevät yhden raajan liikkeiden ja käsipainojen käytön myötä.

Voit tehdä tämän koko kehon treenin treenin 1–3 kertaa viikossa. Opettele ensin liikemallit hyvin ja ala sitten haastaa itseäsi lisäämällä painoja liikkeisiin. Tavoitteena on valita painot niin, että jaksat tehdä viimeiset toistot juuri ja juuri hyvällä tekniikalla. Kannattaa ottaa taitava valmentaja mukaan ohjaamaan, jos olet aloittelija ja haluat varmistaa turvalliset tekniikat ja saada hyviä tuloksia.

Tulostettavat, kuvalliset ohjeet voit ladata tästä.

Lisää lihasaktivaatiota

Jos et käy salilla kovin ruuhkaisaan aikaan, voit vuorotella askelkyykkyä ja polvenkoukistusta keskenään, samoin penkkipunnerrusta ja alataljaa. Näin lihasaktivaatio paranee, kun treenaat vuorotellen vastavaikuttajalihaksia eli etureisiä ja takareisiä, rintaa ja selkää.

Vaihtelua kuntosaliohjelmaan

Ikuisesti tätä ohjelmaa ei kannata tehdä, sillä keho ja mieli kyllästyvät siihen eikä kehitystä enää juuri tule 6–8 viikon jälkeen.

Kun käytät koko kehon kuntosaliohjelmaa, muista myös venytellä ja tehdä kehonhuoltoa

Sitten vain uutta ohjelmaa kehiin! Siihen voisit ottaa mukaan ainakin syväkyykyn, selänojennuksen, pystypunnerruksen ja ylätaljavedon. Koko kehon treeni parantaa lihaskuntoa kohisten ja saat varmasti tuloksia!

Vahva nainen: Rasvanpoltto -treeneillä poltat rasvaa ja kiinteydyt salilla

Vaikka treenin tavoitteena olisi tehokas rasvanpoltto ja kiinteytyminen, treenaamisen täytyy olla myös turvallista ja hyvin suunniteltua. Ammattilaisen laatimalla ohjelmalla treenaat tehokkaasti ja nousujohteisesti niin, että saat oikeasti tuloksia!

Moni pohtii, voiko samaan aikaan sekä polttaa rasvaa että säilyttää supertärkeän lihasmassan. Rasvanpolttotreeni on onneksi mahdollista siten, että rasva palaa ja silti lihasmassa säilyy. Aloittelijalla lihasmassa voi jopa kasvaa samalla kun rasva palaa. Jos on edistynyt ja kiinteä jo valmiiksi, kannattaa painottaa joko rasvanpolttoa tai lihasmassan lisäystä.

Vahva nainen: Rasvanpoltto -treeneissä treenataan kahdesti tai kolmesti viikossa. Tämä on realistinen tavallisen naisen treenimäärä salilla. Yksi treenikerta viikossa ylläpitää lihaskuntoa, 2–3 kertaa viikossa kehittää sitä.

Salilla ei siis todellakaan tarvitse asua! Näin ehdit myös keskittyä muihin harrastuksiisi, etkä ole koko ajan hieman kipeänä treenistä.

Yksi koko kehon treeni viikossa ylläpitää lihaskuntoa, 2–3 kertaa viikossa kehittää sitä

Rasvanpoltto-treeniohjelma sopiii jo jonkin aikaa salilla käyneille naisille. Ohjelma sopii loistavasti myös silloin, jos jumppa ja ryhmäliikunta on sinulle tuttua, mutta saliharjoittelu on tuntunut vieraalta.

Kun tulet mukaan salitreeneihin nyt, säästät 55 € hinnassa! Toimi nopeasti, sillä tarjous päättyy sunnuntaina 22.3. Valmennuksella on 100% tyytyväisyystakuu, joten voit testata sitä 14 päivän ajan ilman riskiä. Jos et ole tyytyväinen, saat rahasi takaisin.

>> Klikkaa ja lue lisää Vahva nainen: Rasvanpoltto -ohjelmasta

Miten Vahva nainen -sarjan rasvanpolttotreeni eroaa tavallisesta koko kehon treenistä?

Rasvanpolttotreeni ja lihasmassan kasvattaminen tehdään toki paljolti samalla voima-alueella, mutta rasvanpolttotreenissä pidetään useammin palautusajat epätäydellisinä, mikä edistää rasvanpolttoefektiä.

Myös liikkeiden järjestys mietitään tavoitteen mukaan: Rasvanpoltossa tehdään esimerkiksi vuorotellen ylä- ja alakroppaa vuorosarjoissa, jotta aineenvaihdunta kiihtyy. Lihasmassapainotuksessa vuorotellaan sen sijaan vastavaikuttajalihaksia, jotta saadaan parempi lihasaktivaatio.

Myös liikevalinnoissa on hieman eroa: lihaskuntotreeneissä huomioidaan enemmän tukilihaksia ja rakennetasapainoa, kun taas rasvanpolttotreeni keskittyy suuriin pääliikkeisiin, joilla saadaan aineenvaihdunta kunnolla pöhisemään korkealla.

Tule mukaan kampanjahinnalla Vahva nainen: Rasvanpoltto -treeneihin

Vahva nainen: Rasvanpoltto on kuntosalivalmennus, jonka avulla kiinteydyt ja poltat tehokkaasti kehostasi haitallista rasvaa. Helpon, mutta tehokkaan treenin avulla muokkaat kehoasi vahvemmaksi ja kiinteämmäksi ja parannat lihaskuntoasi treenaamalla vain 2-3 kertaa viikossa.

Treeniohjelman lisäksi saat tietoiskuja mm. palautumisesta ja motivaatiosta sekä ruokavaliosta, joka tukee rasvanpolttoa ja tuloksien saamista salilla.

Kun tulet mukaan salitreeneihin nyt, säästät 55 € hinnassa! Toimi nopeasti, sillä kampanja päättyy jo sunnuntaina 22.3. Klikkaa alla olevaa linkkiä ja tule mukaan heti, ettet menetä tätä alennusta.

>> Klikkaa ja lue lisää Vahva nainen: Rasvanpoltto -kuntosaliohjelmasta

Valmennus pitää sisällään myös ohjeita kiinteyttävään ja rasvaa polttavaan ruokavalioon. Saat vinkkejä ruokavalion koostamiseen ja tasapainon löytämiseen ruokailussa. Ruokaosion on suunnitellut tiimimme laillistettu ravitsemusterapeutti Sanni Massinen.

Tunnistatko itsesi näistä? Jos tunnistat, valmennus on tehty sinulle:

  • Haluat polttaa rasvaa salilla
  • Haluat kiinteytyä
  • Vyötäröllesi on päässyt kertymään ylimääräisiä senttejä ja olet motivoitunut tekemään asialle jotain
  • Kaipaat tietoa ruokavalion vaikutuksesta rasvanpolttoon
  • Et halua viettää kaikkea vapaa-aikaasi salilla: haluat tuloksia treenaamalla 2-3 kertaa viikossa
  • Haluat näkyviä, konkreettisia tuloksia, hyödyntäen ammattilaisen suunnittemaa rasvanpolttotreeniä

Valmennukseen on osallistunut jo yli 1250 upeaa naista! Olen saanut heiltä todella mahtavaa palautetta ja siksi olen vakuuttunut, että sinäkin saat näkyviä tuloksia osallistumalla näihin treeneihin. Sinun ei kuitenkaan tarvitse vain uskoa minua, vaan voit päättää itse! Valmennuksella on 100% tyytyväisyystakuu, joten voit testata sitä rauhassa 14 päivän ajan. Jos et ole tyytyväinen, saat rahasi takaisin!

>> Klikkaa ja tule mukaan salitreeneihin

Nähdään valmennuksessa!


Leave a Reply

Your email address will not be published.