KAUPPA

Vahva raskaana: Kolmas kolmannes

Haluatko pysyä hyvässä kunnossa, välttää ylimääräiset raskauskilot ja tehdä kehostasi vahvemman raskauden aikana? Tämän treenipaketin avulla treenaat turvallisesti ja tehokkaasti raskauden kolmannella kolmanneksella.

Treenien avulla parannat hyvinvointia ja tulet vahvemmaksi. Tämä treenipaketti on sinulle paras valinta, jos haluat tehostaa lihaskuntotreeniä ja saada aikaan tuloksia, pitäen kuitenkin samalla huolta sekä omasta että vauvan turvallisuudesta ja hyvinvoinnista.

Saat treeniohjeita sekä salille että kotiin, jotta voit treenata monipuolisesti ja räätälöidä treeniohjelman sinulle sopivaksi. Sinun ei ole siis pakko mennä salille ellet halua, vaan voit tehdä kaikki treenit myös kotona kehonpainon ja jumppakuminauhan avulla.

Tämä treenikokonaisuus on jatkoa Vahva raskaana: Toinen kolmannes -treeneille, mutta voit aivan hyvin hypätä mukaan treenaamaan myös nyt. Treenit soveltuvat myös aloittelijalle, kunhan aloittaa maltilla.

99 €

Lisää ostoskoriin

Valmennuksella on 14 päivän 100 % tyytyväisyystakuu.

Jos et ole tyytyväinen valmennuksen sisältöihin, maksan sinulle kaikki rahasi takaisin. Ilmoita asiasta minulle laittamalla tilinumerosi ja palautan rahat sinne.

Jos et jostain syystä halua käydä valmennusta loppuun, se on minulle täysin ok ja kunnioitan päätöstäsi.

Saat kaiken tämän valmennuksen aikana:

  • Neljä erilaista lihaskuntotreeniä, jotka vahvistavat koko kehoa turvallisesti. Ohjelmia tehdään kahta vuorotellen noin 5-6 viikon ajan.
  • Ohjeet sekä kuntosalin välineistölle että kotiin kehonpainolla ja jumppakuminauhoilla tehtäväksi.
  • Kirjalliset, kuvalliset ja video-ohjeet treenien liikkeistä.
  • Lämmittely- ja kehonhuolto-ohjeet, jotka valmistelevat kehoa synnytystäkin varten.
  • Ohjeet omannäköisesi liikuntakalenterin suunnitteluun ja laatimiseen.
  • Vinkkejä terveelliseen ja monipuoliseen raskausajan ruokavalioon.
  • Pääsyn kannustavaan Facebook-ryhmään.

Jos tunnistat itsesi seuraavista asioista, valmennus on suunniteltu juuri sinulle:

  • Olet raskaana nyt tai pian kolmannella kolmanneksella ja haluat ylläpitää lihaskuntoasi.
  • Haluat ehkäistä ylimääräisten raskauskilojen kertymisen ja olla parhaassa mahdollisessa kunnossa.
  • Haluat varmistua treenin turvallisuudesta.
  • Haluat pitää voimatasoja ja kuntoasi yllä turvallisesti ja tehokkaasti.
  • Et ole varma, millaista treeniä raskaana olisi hyvä tehdä ja mitä liikkeitä tulisi vältellä.
  • Haluat ehkäistä kolotuksia ja selkävaivoja.
  • Haluat valmistaustua synnytykseen pysymällä hyvässä kunnossa.
  • Haluat parantaa sokeriaineenvaihduntaa ja ehkäistä raskausajan diabeteksen riskiä (tai jos sinulla on todettu raskausajan diabetes, haluat vähentää insuliinin tarvetta).
  • Haluat lisää virtaa ja puhtia arjen askareisiin – myös lapsen syntymän jälkeen.
  • Haluat parantaa mielialaa ja ehkäistä masennusta, ahdistusta ja stressiä.
  • Haluat ehkäistä turvotusta, suonikohjuja ja ummetusta.
  • Haluat liikkumisella vaikuttaa positiivisesti myös vauvaan.

Näihin tilanteisiin valmennus on oiva ratkaisu:

  • Haluat ehkäistä ylimääräisten raskauskilojen kertymisen ja kunnon heikkenemisen raskauden aikana.
  • Haluat vauvan synnyttyä olla parhaassa mahdollisessa kunnossa.
  • Haluat pitää yllä ja parantaa toimintakykyäsi raskauden aikana ja vauvan synnyttyä.
  • Haluat tukea nivelten hyvinvointia, parantaa kehon kannattelua ja vähentää selkävaivoja, kun painopiste muuttuu raskauden edetessä.
  • Haluat parantaa sokeriaineenvaihduntaasi ja pienentää raskausajan diabeteksen riskiä.
  • Haluat lievittää treenillä stressiä ja parantaa unenlaatua ja siten vaikuttaa sekä itsesi että vauvan hyvinvointiin.
  • Haluat olla hyvässä kunnossa vauvan synnyttyä ja saada lisää puhtia ja voimaa äitinä olemisen haasteisiin.
  • Et ole varma, miten sinun olisi hyvä treenata raskauden aikana ja kaipaat selkeitä treeniohjeita.

99 €

Lisää ostoskoriin

Kysyin Instagramissa seuraajiltani, mikä heitä motivoi treenaamaan raskaana:

Olen treenannut monta vuotta ja nyt 3 viimeisintä raskautta myös raskaustreenejä. Suurin motivaatio on ehdottomasti se että jumpan ansioista on vähemmän selkä- ym. kipuja. Oikeastaan kroppa vaatii jotakin jumppaa. Toki myös kokonaisvaltainen parempi olo palkitsee, kun veri kiertää ja jumit hellittää.

Olen treenannut ja on kannattanut! Alaselkäkivut pysyvät poissa, olo muutenkin vetreämpi. Koen että myös vähentää turvotusta. Mieli pysyy kaikinpuolin virkeänä.

Liikunnasta saatava energia ja hyvä olo motivoi! Ihmiselle joka on tottunut rasittavaan liikuntaan ja jos liikunta jää pois päiväjärjestyksestä, niin ero omassa olemuksessa on ihan valtava. Kunpa kaikki hoksais miten tärkeää liikunta on mielenterveydelle.

Fyysinen ja henkinen hyvinvointi. Synnytyksen jälkeen palautuminen on ollut helppoa.

Se, että palautuu ja palautui synnytyksestä nopeampaa.

Koin, että oma hyvinvointini heijastui ihmisen alkuun.