Ostoskori

Ostoskorissa ei ole tuotteita.

Keskikroppa kuntoon

4 viikon nousujohteista treeniohjelmaa seuraamalla treenaat vahvat vatsalihakset kotona – aina syvistä vatsalihaksista pinnallisiin sixpack-lihaksiin.

Treenaa sisäinen korsetti ja ryhti kuntoon, niin lihakset nostavat ja kannattelevat kehoasi, mikä estää vatsaa pullottamasta.

Saat selkeitä tuloksia tekemällä vain kolme 15 minuutin ohjattua treeniä viikossa 4 viikon ajan.

💎 Rajaton käyttöoikeus

99.00

Koodipiilo löydetty!

Alekoodi:

AWFK3GP7

Alennus: 45 %

Koodipiilon aikana voit löytää verkkokaupasta vaihtuvia alekoodeja kursseille ja treenivälineille.

Kampanja päättyy 24.7.

Huom! Alennusta ei voi käyttää muiden alennuskoodien kanssa, eikä se koske tarjoustuotteita. Alekoodi koskee sitä tuotetta jonka sivulta koodi löytyy.

Keskikroppa kuntoon

– treenaa vahva ja sporttinen keskivartalo

Keskikroppa kuntoon – treenaa vahva ja sporttinen keskivartalo

Näin treeniohjelma etenee:

Viikko 1

Ensimmäisellä viikolla aktivoidaan syviä keskivartalon lihaksia. Hengitysharjoituksella opitaan käyttämään keskivartalon lihaksia oikein ja yhteistyössä toistensa kanssa. Hiljalleen lisätään vahvistavan treenin määrää.

Näissä treeneissä ei tule hiki, joten ne onnistuvat vaikka työpäivän lomassa taukoliikuntana.

Viikko 2

Toisella viikolla jatketaan keskivartalon haastamista uusilla teholiikkeillä. Nyt kun osaat aktivoida syvätkin keskivartalon lihakset kunnolla, tuntuvat tututkin vatsaliikkeet huomattavasti tehokkaammilta.

Viikko 3

Kolmannella viikolla haastetaan keskikropan lihaksia uudenlaisissa asennoissa ja eri liikesuunnilla. Opit esimerkiksi, miten lankku saadaan oikeasti tuntumaan vatsassa eikä esimerkiksi selässä tai reisissä.

Viikko 4

Viimeisellä viikolla huomaat, miten keskivartalosi voima ja hallinta on jo selvästi parantunut, ja jaksat tehdä nopeita ja vaativia liikkeitä. Keskivartaloa haastetaan ja kehitetään myös koko vartalon liikkeillä, joissa vatsan tuki on tärkeässä roolissa.

Kurssin päätyttyä et jää tyhjän päälle, vaan saat ohjeet kuinka voit treenata ja kehittyä jatkossakin.

Asiakaspalaute

Mitä asiakkaat sanovat treeneistä?

Tanja Keskikroppa kuntoon copy

“Haluaisin antaa palautetta Keskikroppa kuntoon -treeneistä. 

Ohjelma alkoi sopivan rennosti ja haastoi loppua myöten. Treenit ovat sopivan pitkiä, ei liian pitkiä. Huomasin eron vatsan alueella (kiinteytyi ja pieneni) jo toisella viikolla. 

Teen ohjelman jo toista kertaa, nyt joulun jälkeen. Suosittelen jokaiselle, joka haluaa timmimmän keskikropan!”

– Tanja

Saija kuva

“Runsaasta liikuntataustastani huolimatta olin raskauden ja sektio-synnytyksen jälkeen vatsalihasteni kanssa hukassa.

Olin menettänyt keskivartaloni hallinnan, sektion tuomat rajoitukset häiritsivät, enkä tiennyt miten päästä turvalliseen alkuun taas liikunnan pariin.

Olin saanut ohjeistukseksi välttää sitä sun tätä ja aloittaa treenaamisen syvien vatsalihasten harjoittelulla ja lihaskorsetin vahvistamisella ennen kuin saisin tehdä muuta – minulla vain ei ollut aavistustakaan miten tämä tapahtuu. 

Maikin Keskikroppa kuntoon mainos osui eteeni sattumalta, ja se oli huvittavankin puhutteleva kysyessään onko tiukka vatsa muuttunut löysäksi lölleröksi. 

Äitiysfysioterapiakäynti oli takana ja vatsalihaserkaumaa ei ollut, joten koin tämän olevan täsmälleen sitä mitä tarvitsen – keskivartalon vahvistusta aloittaen syvästä lihaskorsetista.

Vastoin odotuksia pystyinkin osallistumaan lopulta kaikkiin sen liikkeisiin, kun vain tein ne varoen, tunnustellen ja huolellisesti ohjeiden mukaan. 

Paras anti itselleni oli syvien vatsalihasten konkreettinen löytäminen ja niiden aktivoinnin oppiminen. Sain paljon uusia liikkeitä syvien lihasten treenaamiseen. Vanhojenkin kohdalla syttyili lamppuja, miten ne olisi ihan oikeaoppisesti pitänyt jo ennenkin tehdä.

Jumppaaminen videoiden mukana oli helppoa. Osa treeniliikkeistä vaati keskittymistä ja useiden osasten hallintaa, mutta Maikilla on verbaalinen taito antaa videollakin varsin ymmärrettäviä ohjeita. Sain toivomaani uskallusta lähteä treenaamaan muutakin, kun tunnen vatsalihasteni olevan taas mukana menossa, ja osaan nyt tarvittaessa tietoisestikin ne liikkeisiin osallistaa.”

– Saija

merjakeskikroppa1 copy

“Aloitin koska selkäni tuntui väsyvän ihan päivittäsessä elämässä sekä myöskin työssä eikä vatsalihaksissakaan kehumista ollut.

Nyt selkä tuntuu kannattelevan kehoa paremmin ja vatsalihaksiakin alkaa löytymään.

Ohjeistus oli helppoa eikä mikään tuntunut ylivoimaisen vaikealta. Yllätys oli miten pienellä muutaman minuutin panostuksella ja oikeilla liikkeillä saa jo heti paljon hyvää aikaan.

Suosittelen lämpimästi kaikille, joilla keskivartalon lihaksisto kateissa.”

– Merja

Usein kysytyt kysymykset

Treenejä tehdäksesi tarvitset vain oman kehosi ja mukavat vaatteet. Jumppamatto tuo toki lisämukavuutta, mutta voit tehdä lattialiikkeet myös vaikkapa pyyhkeen tai pehmeän maton päällä. Sinun ei siis tarvitse ostaa mitään kuntoiluvälineitä.

Ei kuulu. Paketti keskittyy puhtaasti treeniin.

Treenit ovat netissä helppokäyttöisellä valmennusalustalla, johon saat omat käyttäjätunnukset. Saat myös omaan sähköpostiisi vinkkejä ja muistutuksia treeneihin liittyen. Treenit ovat helppoina “jumppaa mukana” -ohjeina, eli laitat vain videon pyörimään ja treenaat niiden tahdissa.

Niin kauan kuin haluat! Pääsysi valmennusalustalle ei eräänny, joten voit käyttää näitä treenejä halutessasi vaikka vuosia. Itse ohjelma kestää neljä viikkoa ja suosittelen, että etenet ohjelman mukana. Sen jälkeen voit kuitenkin palata tekemään lemppareitasi kerta toisensa jälkeen, niin kauan kuin haluat.

Tämä kurssi ei ole raskaana oleville. Jos olet pari kuukautta sitten synnyttänyt, on tämä ohjelma kokonaisuudessaan liian rankka.

Suosittelen varaamaan ajan äitiysfysioterapeutille, jotta saat ajankohtaisen arvion kehosi tilanteesta ja juuri sinulle sopivia treenisuosituksia.

Jos synnytyksestä on jo kulunut jokunen kuukausi ja olet toipunut hyvin, voit aloittaa tämän ohjelman keskittyen keskivartalon syvien lihasten aktivointiin ja hallintaharjoitteisiin; jätä rutistukset ja lankut pois ohjelmasta (nämä ovat kaikkein rankimpia liikkeitä synnytyksestä palautujalle ja voivat haitata palautumista, jos niitä tehdään liian aikaisin).

Voit ottaa rutistukset ja lankut mukaan myöhemmin, kun olet vahvistanut keskivartaloa.

Huomaa, ettei tämä ohjelma ole kuitenkaan suunniteltu synnytyksestä palautumiseen.

Osassa treeneistä ollaan ranteiden päällä tai polvien varassa, joten on sinulla saattaa olla vaikeuksia tehdä kyseisiä liikkeitä.

Voit kysyä neuvoa myös omalta fysioterapeutiltasi, jos olet epävarma, millainen treeni sinulle sopii.

Tämä treeniohjelma sopii jo jonkin verran liikuntataustaa omaavalle ihmiselle, vaikka himoliikkuja ei missään nimessä tarvitsekaan olla.

Treeneissä kuitenkin ohjeistetaan, että voit tehdä liikkeitä vähemmän aikaa kuin Sohvi videolla – siten saat kevennettyä treeniä kuntotasoosi sopivaksi.

Jos sinulla on vatsalihasten erkaumaa, on tämä ohjelma kokonaisuudessaan liian rankka.

Suosittelen varaamaan ajan äitiysfysioterapeutille, jotta saat ajankohtaisen arvion kehosi tilanteesta ja juuri sinulle sopivia treenisuosituksia.

Rankimmat treeniliikkeet, kuten rutistukset, istumaannousut ja etunojalankku voivat pahentaa erkaumaa.

Kannattaa pyytää omalta fysioterapeutilta tai osteopaatilta juuri sinulle sopiva harjoitusohjelma.

Tämä ohjelma on tarkoitettu perusterveille kuntoilijoille; ei kivun hoitoon.

Sopivat ja jos on jokin liike mikä ei sovikaan itselle, niin saa tarpeen mukaan kysyä ohjaajalta vaihtoehdon.

"Keskikroppa on löytynyt ja olen pystynyt siirtämään keskikehon hallinnan arjen askareisiin."

Maksa helposti

Liikuntaetu, lasku, osamaksu, verkkopankki, lompakkopalvelut ja mobiilimaksu!

Riskittömät tilaukset

Saat AINA 100%
tyytyväisyystakuun 14 päiväksi
kaikille tilauksille!

Vastauksia yleisiin kysymyksiin

Usein kysytyt kysymykset

Maksaminen

Kyllä voit! Voit maksaa Smartum, Edenred, Epassi ja Tyky-seteleiden avulla.

Kirjoihin ja e-kirjoihin etusetelit eivät käy maksuvälineeksi.

Voit maksaa tilauksen osissa valitsemalla laskutuspalveluista: Alisa Lasku, Alisa Yrityslasku, OP Lasku. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin.

Voit maksaa tilauksen 30 päivän päästä, kun valitset maksutavaksi Jousto-palvelun tai laskun. Laskun maksupäivä riippuu palvelusta.

Maksut välittää suomalainen Visma Pay.

Meille käyvät verkkopankit ja maksukortit sekä lompakkopalvelut: MobilePay, Pivo, Siirto ja Masterpass.

Voit maksaa myös liikuntaeduilla: Smartum, Edenred, ePassi ja Tyky-setelit. Voit maksaa sähköisillä tai paperisilla eduilla.

Kurssimateriaali

Kurssimateriaalit ovat lähtökohtaisesti aina sähköisessä muodossa videoina, tekstinä ja pdf-tiedostoina

Saat tunnukset meidän kurssialustallemme, josta löydät kaikki materiaalit.

Tunnukset luodaan kassalla oston yhteydessä.

Takuu

Kyllä! Sinulla on 14 päivän tyytyväisyystakuu. Voit sinä aikana kokeilla kurssia ja katsoa sopiiko se sinulle.

Jos et pidä siitä niin voit pyytää rahasi takaisin tänä aikana ja palautamme ne täysimääräisenä.

Liikuntaetuja emme voi hyvittää rahaksi, koska laki estää niiden vaihtamisen rahaksi. Voimme vaihtaa tilaamasi kurssin toiseen.

Palauttaminen on helppoa. 

Lähetät meille sähköpostia, soitat tai otat yhteyttä chatin kautta ja kerrot haluavasi palauttaa tilaamasi kurssin. 

Sitten palautamme rahasi. Palautukset tapahtuvat turvallisesti maksunvälittäjämme Visma Pay:n kautta.

Keskikroppa kuntoon

4 viikon nousujohteista treeniohjelmaa seuraamalla treenaat vahvat vatsalihakset kotona – aina syvistä vatsalihaksista pinnallisiin sixpack-lihaksiin.

Treenaa sisäinen korsetti ja ryhti kuntoon, niin lihakset nostavat ja kannattelevat kehoasi, mikä estää vatsaa pullottamasta.

Saat selkeitä tuloksia tekemällä vain kolme 15 minuutin ohjattua treeniä viikossa 4 viikon ajan.

💎 Rajaton käyttöoikeus

99.00

0
    0
    Ostoskori
    Ostoskori on tyhjäPalaa kauppaan

    Lämpenee, lämpenee! Koodipiilo on aivan lähellä!