fbpx

Ostoskori

Ei tuotteita ostoskorissa.

Keskikroppa kuntoon

4 viikon nousujohteista treeniohjelmaa seuraamalla treenaat vahvat vatsalihakset kotona – aina syvistä vatsalihaksista pinnallisiin sixpack-lihaksiin.

Treenaa sisäinen korsetti ja ryhti kuntoon, niin lihakset nostavat ja kannattelevat kehoasi, mikä estää vatsaa pullottamasta.

Saat selkeitä tuloksia tekemällä vain kolme 15 minuutin ohjattua treeniä viikossa 4 viikon ajan.

99.00

Keskikroppa kuntoon

– treenaa vahva ja sporttinen keskivartalo

Keskikroppa kuntoon

– treenaa vahva ja sporttinen keskivartalo

4 viikon nousujohteista treeniohjelmaa seuraamalla treenaat vahvat vatsalihakset kotona – aina syvistä vatsalihaksista pinnallisiin sixpack-lihaksiin.

Treenaa sisäinen korsetti ja ryhti kuntoon, niin lihakset nostavat ja kannattelevat kehoasi, mikä estää vatsaa pullottamasta.

Saat selkeitä tuloksia tekemällä vain kolme 15 minuutin ohjattua treeniä viikossa 4 viikon ajan.

3 syytä miksi tarvitset vahvan keskivartalon

1. Vahva keskivartalo estää vatsaa pullottamasta edessä

Poikittainen​​ vatsalihas​ ​(syvät vatsalihakset) kattaa​ ​hyvin​ ​ison​ ​osan​ ​keskivartaloa​ ​sisäisen​​ korsetin​ ​tavoin. 

Kun​ ​keskivartalon aktivointi toimii hyvin​ ​poikittaista ​​vatsalihasta​ ​myöten,​ ​lihakset​ ​nostavat​ ​ja kannattelevat​ ​kehoa,​​ eikä​ ​vatsa​ ​pullota ja röllötä edessä.​ 

​Vahva keskivartalo vaikuttaa siis myös ulkonäköön tuomalla ryhdikkäämmän ja solakamman olemuksen.

2. Tarvitset kaikkeen tekemiseen keskivartaloa

Mitä yhteistä on kenkien sitomisella, tiskikoneen tyhjentämisellä ja kasvojen pesemisellä? 

Kaikki ovat hyvin tavallisia arjen toimia, joissa tarvitaan keskivartalon lihaksia. 

Tätä ei välttämättä huomaa, ennen kuin tavallisesta ja yksinkertaisesta liikkeestä tulee hankalaa tai epämääräiset kolotukset hiipivät kehoon.

Vahva keskivartalo tekee siis tavallisista arjen toiminnoista helpompia ja sujuvampia, sillä keskivartalo on osallisena kaikessa liiikkeessä.

Vahvan keskivartalon merkitys korostuu niin fyysistä työtä kuin myös passiivista toimistotyötä tekevillä: jos keskivartalo on heikko, ryhti valahtaa helposti lysyyn niin istuessa kuin seistessäkin. 

Lysähtänyt asento kuormittaa kehoa ja voi aiheuttaa kolotuksia.

3. Saat parempia tuloksia kaikissa liikuntalajeissa

Vahvat keskikropan lihakset parantavat suoritusta muissa lajeissa, kuten esimerkiksi juoksussa, ryhmäliikunnassa, golfissa, tenniksessä tai ratsastaessa.

Poikkeuksetta kaikissa lajeissa vahva keskivartaloa auttaa liikkeissä ja asennoissa ja tekee liikkumisesta taloudellisempaa ja turvallisempaa.

Vahvasta keskivartalosta on siis hyötyä aivan jokaiselle, mutta vahvaa keskikroppaa ei saa pelkillä vatsarutistuksilla. 

Pinnalliset vatsalihakset voivat niillä olla kunnossa, mutta syvä monipuolinen ja aktivaatio puuttuu. 

On tärkeää tehdä liikettä eri suuntiin ja tehdä myös liikettä vastustavia harjoituksia. 

Nämä kaikki seikat huomioidaan Keskikroppa kuntoon -treeneissä!

Treenit ovat lyhyitä ja video-ohjattua, jolloin sinun tulee varmasti tehtyä ne säännöllisesti.

Tämä valmennus sopii sinulle, joka…

Haluat vahvemman ja solakamman keskivartalon

Haluat ettei vatsa enää pullota ja röllötä, vaan keskikroppa kannattelee kehoa hyvin

Haluat treenata helposti kotona seuraamalla valmista ohjelmaa – ilman suurta vaivannäköä

Haluat saada parempia tuloksia ja helpompaa liikkumista lempilajissasi 

Teet vain kolme 15 minuutin treeniä viikossa, joten tämä treeniohjelma sopii kiireiseen arkeen.

Tässä treeniohjelmassa:

Huomaat, että koko keskikroppasi on vahvistunut lantiopohjasta palleaan, selästä vatsaan ja syviin korsettilihaksiin

Koko sisäinen korsettisi on paremmassa kunnossa ja vahvan keskivartalon ansiosta vatsasi on litteämpi

Keskivartalosi voima ja hallinta on selvästi parantunut ja jaksat tehdä nopeampia ja vaativampia liikkeitä kuin ennen

Jaksat ylläpitää parempaa asentoa kävellessä, juostessa tai vaikka istumatyössä

Tunnet siis tulokset kehossasi jo ensimmäisen treenikerran jälkeen ja 4 viikon jälkeen huomaat eron koko keskivartalossasi.

Näin valmennus etenee:

Viikko 1

Ensimmäisellä viikolla aktivoidaan syviä keskivartalon lihaksia. Hengitysharjoituksella opitaan käyttämään keskivartalon lihaksia oikein ja yhteistyössä toistensa kanssa. Hiljalleen lisätään vahvistavan treenin määrää.

Näissä treeneissä ei tule hiki, joten ne onnistuvat vaikka työpäivän lomassa taukoliikuntana.

Viikko 2

Toisella viikolla jatketaan keskivartalon haastamista uusilla teholiikkeillä. Nyt kun osaat aktivoida syvätkin keskivartalon lihakset kunnolla, tuntuvat tututkin vatsaliikkeet huomattavasti tehokkaammilta.

Viikko 3

Kolmannella viikolla haastetaan keskikropan lihaksia uudenlaisissa asennoissa ja eri liikesuunnilla. Opit esimerkiksi, miten lankku saadaan oikeasti tuntumaan vatsassa eikä esimerkiksi selässä tai reisissä.

Viikko 4

Viimeisellä viikolla huomaat, miten keskivartalosi voima ja hallinta on jo selvästi parantunut, ja jaksat tehdä nopeita ja vaativia liikkeitä. Keskivartaloa haastetaan ja kehitetään myös koko vartalon liikkeillä, joissa vatsan tuki on tärkeässä roolissa.

Kurssin päätyttyä et jää tyhjän päälle, vaan saat ohjeet kuinka voit treenata ja kehittyä jatkossakin.

Mitä asiakkaat sanovat kurssista

“Haluaisin antaa palautetta Keskikroppa kuntoon -kurssista. Kurssi alkoi sopivan rennosti ja haastoi loppua myöten. Treenit ovat sopivan pitkiä, ei liian pitkiä. Huomasin eron vatsan alueella (kiinteytyi ja pieneni) jo toisella viikolla. Teen kurssin jo toista kertaa, nyt joulun jälkeen. Suosittelen jokaiselle, joka haluaa timmimmän keskikropan!”

Tanja

5/5

“Runsaasta liikuntataustastani huolimatta olin raskauden ja sektio-synnytyksen jälkeen vatsalihasteni kanssa hukassa. Olin menettänyt keskivartaloni hallinnan, sektion tuomat rajoitukset häiritsivät, enkä tiennyt miten päästä turvalliseen alkuun taas liikunnan pariin. Olin saanut ohjeistukseksi välttää sitä sun tätä ja aloittaa treenaamisen syvien vatsalihasten harjoittelulla ja lihaskorsetin vahvistamisella ennen kuin saisin tehdä muuta – minulla vain ei ollut aavistustakaan miten tämä tapahtuu. 

Maikin Keskikroppa kuntoon -kurssin mainos osui eteeni sattumalta, ja se oli huvittavankin puhutteleva kysyessään onko tiukka vatsa muuttunut löysäksi lölleröksi. Epäröin liittyä kurssille, koska siinä varoiteltiin ettei se luultavasti sovi pian synnytyksen jälkeen, ja omastani oli aikaa vasta kolmisen kuukautta.

Äitiysfysioterapiakäynti oli kuitenkin takana ja vatsalihaserkaumaa ei ollut, joten koin kurssin olevan täsmälleen sitä mitä tarvitsen – keskivartalon vahvistusta aloittaen syvästä lihaskorsetista. Vastoin odotuksia pystyinkin osallistumaan lopulta kaikkiin sen liikkeisiin, kun vain tein ne varoen, tunnustellen ja huolellisesti ohjeiden mukaan. 

Kurssin paras anti itselleni oli syvien vatsalihasten konkreettinen löytäminen ja niiden aktivoinnin oppiminen. Sain paljon uusia liikkeitä syvien lihasten treenaamiseen. Vanhojenkin kohdalla syttyili lamppuja, miten ne olisi ihan oikeaoppisesti pitänyt jo ennenkin tehdä.

Jumppaaminen videoiden mukana oli helppoa. Osa treeniliikkeistä vaati keskittymistä ja useiden osasten hallintaa, mutta Maikilla on verbaalinen taito antaa videollakin varsin ymmärrettäviä ohjeita. Sain toivomaani uskallusta lähteä treenaamaan muutakin, kun tunnen vatsalihasteni olevan taas mukana menossa, ja osaan nyt tarvittaessa tietoisestikin ne liikkeisiin osallistaa.”

Saija

5/5

“Aloitin kurssin koska selkäni tuntui väsyvän ihan päivittäsessä elämässä sekä myöskin työssä eikä vatsalihaksissakaan kehumista ollut. Nyt selkä tuntuu kannattelevan kehoa paremmin ja vatsalihaksiakin alkaa löytymään. Ohjeistus oli helppoa eikä mikään tuntunut ylivoimaisen vaikealta. Yllätys oli miten pienellä muutaman minuutin panostuksella ja oikeilla liikkeillä saa jo heti paljon hyvää aikaan. Suosittelen lämpimästi kaikille, joilla keskivartalon lihaksisto kateissa.”

Merja

5/5

Maksa helposti

Liikuntaetu, lasku, osamaksu, verkkopankki, lompakkopalvelut ja mobiilimaksu!

Riskittömät tilaukset

Saat AINA 100%
tyytyväisyystakuun
kaikille tilauksille!

Vastauksia yleisiin kysymyksiin

Usein kysytyt kysymykset

Maksaminen

Kyllä voit! Voit maksaa Smartum, Edenred, Epassi, Eazybreak ja Tyky-seteleiden avulla.

Kirjoihin ja e-kirjoihin etusetelit eivät käy maksuvälineeksi.

Voit maksaa tilauksen osissa valitsemalla laskutuspalveluista Jousto -tai Fellow-palvelun. Kumpikin palvelu tarjoaa osamaksun vaihtoehdoksi.

Voit maksaa tilauksen 30 päivän päästä, kun valitset maksutavaksi Jousto-palvelun. 

Maksut välittää suomalainen Visma Pay.

Meille käyvät verkkopankit ja maksukortit sekä lompakkopalvelut: MobilePay, Pivo, Siirto ja Masterpass.

Voit maksaa myös liikuntaeduilla: Smartum, Edenred, Eazybreak, ePassi ja Tyky-setelit. Voit maksaa sähköisillä tai paperisilla eduilla.

Kurssimateriaali

Kurssimateriaalit ovat lähtökohtaisesti aina sähköisessä muodossa videoina, tekstinä ja pdf-tiedostoina

Saat tunnukset meidän kurssialustallemme, josta löydät kaikki materiaalit.

Saat tunnukset heti tilauksen jälkeen. Tunnukset tulevat sähköpostiisi. 

Jos tunnuksia ei näy niin tarkista roskapostisi. 

Jos tunnukset eivät ole saapuneet 30 minuutin sisällä niin lähetä viestiä ja tarkistamme tilanteen.

Takuu

Kyllä! Sinulla on 14 päivän tyytyväisyystakuu. Voit sinä aikana kokeilla kurssia ja katsoa sopiiko se sinulle.

Jos et pidä siitä niin voit pyytää rahasi takaisin tänä aikana ja palautamme ne täysimääräisenä.

Liikuntaetuja emme voi hyvittää rahaksi, koska laki estää niiden vaihtamisen rahaksi. Voimme vaihtaa tilaamasi kurssin toiseen.

Palauttaminen on helppoa. 

Lähetät meille sähköpostia, soitat tai otat yhteyttä chatin kautta ja kerrot haluavasi palauttaa tilaamasi kurssin. 

Sitten palautamme rahasi. Palautukset tapahtuvat turvallisesti maksunvälittäjämme Visma Pay:n kautta.

Keskikroppa kuntoon

4 viikon nousujohteista treeniohjelmaa seuraamalla treenaat vahvat vatsalihakset kotona – aina syvistä vatsalihaksista pinnallisiin sixpack-lihaksiin.

Treenaa sisäinen korsetti ja ryhti kuntoon, niin lihakset nostavat ja kannattelevat kehoasi, mikä estää vatsaa pullottamasta.

Saat selkeitä tuloksia tekemällä vain kolme 15 minuutin ohjattua treeniä viikossa 4 viikon ajan.

99.00

0
    0
    Ostoskori
    Ostoskori on tyhjäPalaa kauppaan