KAUPPA

Treenipäiväkirja kotiin ja salille

Seuraa treenin edistymistä, aloita haasteita ja näet konkreettiset tulokset.

Treenipäiväkirjan avulla seuraat kehitystäsi, mikä kasvattaa motivaatiota entisestään. Näet yhdellä vilkaisulla, miten olet kehittynyt viikkojen edetessä. Päiväkirjasivuja riittää noin vuoden treenien seuraamiseen.

24,90 €

34,90 €

Lisää ostoskoriin

Valmennuksella on 14 päivän 100 % tyytyväisyystakuu.

Jos et ole tyytyväinen valmennuksen sisältöihin, maksan sinulle kaikki rahasi takaisin. Ilmoita asiasta minulle laittamalla tilinumerosi ja palautan rahat sinne.

Jos et jostain syystä halua käydä valmennusta loppuun, se on minulle täysin ok ja kunnioitan päätöstäsi.

Treenipäiväkirjan avulla seuraat kehitystäsi, mikä kasvattaa motivaatiota entisestään. Näet yhdellä vilkaisulla, miten olet kehittynyt viikkojen edetessä.

  • Treenipäiväkirja vuodeksi

    Päiväkirjasivuja riittää noin vuoden treenien seuraamiseen. Voit kirjata ylös myös fiiliksiä treenistä ja analysoida omaa edistymistä.

  • Treenihaasteita

    Lihaskuntotreenin ohella kirja haastaa sinut testaamaan uusia lajeja ja ohjelmia. Haasta itsesi lenkille tai aamujumppaan!

  • Saliohjelma ja verryttelyharjoitus

    Saat kirjassa ohjeet koko kropan salitreeniin, ja lisäksi voit lämmitellä ja huoltaa kehoa yksinkertaisen ohjeen avulla.


Ennakkotilaa kirja nyt itselle tai lahjaksi: saat sen viimeistään marraskuussa uunituoreena painosta.

Ennakkotilaajana SÄÄSTÄT 28 % hinnassa ja tarjoan postikulut ilmaiseksi!


Kenelle Treenipäiväkirja sopii:

  • Treenaat kuntosalilla

    Haluat seurata kehittymistä salitreenissä ja merkata ylös kunkin treenin liikkeet, painot, toistot ja sarjat. Voit kirjata ylös myös fiiliksiäsi treenistä.

  • Teet lihaskuntotreeniä kotona

    Teet lihaskuntotreeniä kotona ja haluat seurata toistomääriä, painoja tai esimerkiksi käyttämiäsi välineitä tai painoja. Haluat kotitreenin olevan nousujohteista.

  • Haluat rytmittää liikunnan järkevästi

    Päiväkirjan pitämisen lisäksi haluat suunnitella muunkin liikunnan järkeväksi kokonaisuudeksi siten, että levolle ja palautumiselle jää tarpeeksi aikaa. Haluat, että liikunta tuo energiaa elämääsi eikä kuormita sinua liikaa.

Mitä kirja konkreettisesti sisältää?


Treenipäiväkirja ja träkkerit

  • Treenipäiväkirja noin vuodeksi

  • Kalenteri, jonka avulla voit suunnitella kuukauden treenit (sivuja vuodeksi)

  • Träkkeri koko vuoden treenien seurantaan


Treeniohjeet ja harjoitukset

  • Dynaaminen lämmittelyharjoitus (sopii sekä kotiin että salille)

  • Koko kropan tehokas kuntosalitreeni

  • Treenihaasteita, joilla saat lisäpuhtia lihaskuntoharjoittelun rinnalle


Työkaluja motivaation ja seurannan tueksi

  • Tehtäviä treeniohjelmien ja fiilisten analysointiin

  • Motivaatioharjoitus

  • Lihaskuntoharjoittelun perusteet


Ruokavaliovinkit ja ohje kirjan käyttöön

  • Ruokavalioesimerkit eri aktiivisuustasoille

  • Päivän reseptit kahdelle eri kulutustasolle

  • Selkeät ohjeet treenipäiväkirjan käyttöön sali- ja kotitreenissä

Millaiseen treeniin kirja soveltuu?

  • Voit käyttää kirjaa minkä tahansa ohjelman kanssa, mutta erityisen hyvin se soveltuu luomiini Vahva nainen -saliohjelmiin ja Vahva kotona -treeniohjelmiin.
  • Kirjassa on yksi koko kropan lihaskuntoa treenaava saliohjelma, jonka avulla pääset mainiosti alkuun.
  • Voit hyödyntää päiväkirjaa myös kotona tehtävän lihaskuntotreenin seuraamiseen.
  • Sopii myös aloittelijalle, koska kirja opettaa sinulle lihaskuntoharjoittelun perusteet.
  • Opit suunnitelmallisuutta ja nousujohteisuutta: kirjan avulla et jumppaile ”sitä sun tätä”.

Treenipäiväkirja ohjaa fiksusti suunniteltuun lihaskuntotreenaamiseen

  • Päiväkirja on suunniteltu siten, että se ohjaa sinua tekemään samankaltaista treeniä tarpeeksi pitkään. Silloin keho oppii paremmaksi juuri valituissa liikkeissä ja kehitystä tapahtuu.

  • Kirja ohjaa sinua vaihtamaan treeniohjelmaa viimeistään 8 treenikerran jälkeen: siirryt seuraavaan ohjelmaan, jotta keho saa uusia ärsykkeitä ja kehitys ei junnaa paikallaan.


24,90 €

34,90 €

Lisää ostoskoriin