fbpx

Eläimellinen liikkuvuus- ja kehonhallintajumppa

Tässäpä eläimellinen liikkuvuus- ja kehonhallintajumppa päivää piristämään:

1. Mittarimato: Tepsuttele hallituin keskivartaloin lankkuun ja siitä suorin jaloin käsien lähelle.

2. Karhukävely: Asetu kulmanojaan, nosta häntäluu taivaaseen, suorista polvia ja paina pää käsien väliin. Löntystele suorin jaloin eteenpäin kantapäät mahdollisimman lähellä maata.

3. Liskomöngerrys: Tuo vastakkaiset raajat eteen, toinen jalka taakse. Kurota kädellä ylös ja taakse, ja sen jälkeen jalan ohi sivulle. Astu eteen ja toista toiselle puolelle.

4. Apinalaukka: Tuo kyykyssä raajat salmiakkikuvioon. Aloita askellus takakädellä. Älä mieti liikaa, anna vaan mennä! Takapuolta nostamalla saat helpotettua liikettä.

Liiku joka elukkana muutaman metrin pätkä. Tee viisi kierrosta.

Takaan, että liikkuvuutesi paranee ja aivot saa pähkäillä mihin mikäkin raaja kuuluu. Keho ja mieli kiittää! 🐒

Nämä kirjoitukset saattavat kiinnostaa sinua:

Treenivinkit

3 x vinkki miten saat treenistä tuloksia

Itselle mieluisalla tavalla treenaaminen on mahtava tapa piristää mieltä ja vahvistaa kehoa. Hyvän mielen lisäksi moni liikkuja luultavasti toivoo saavansa treenaamisesta myös näkyviä tuloksia. Mutta