KAUPPA

Vahva nainen: Rasvanpoltto osa 2

Haluatko jatkaa kiinteytymistä, rasvanpolttoa ja lihaskunnon parantamista? Treenaa kohti uusia tavoitteita helpolla, nousujohteisella saliohjelmalla!

Huom! Tämä on jatkovalmennus Vahva nainen: Rasvanpoltto -salitreenien osallistujille. Jos et ole vielä ryhmässä, klikkaa tästä ja tule ensin mukaan osaan 1.

67 €

Lisää ostoskoriin

Haluatko ostaa osat 1 ja 2 pakettina vieläkin edullisempaan hintaan? Saat Vahva nainen: Rasvanpoltto -treeniohjelma kaikki osat pakettihintaan ja säästät 17 € hinnassa!

Lisää paketti ostoskoriin (osat 1-2)

Valmennuksella on 14 päivän 100 % tyytyväisyystakuu.

Jos et ole tyytyväinen valmennuksen sisältöihin, maksan sinulle kaikki rahasi takaisin. Ilmoita asiasta minulle laittamalla tilinumerosi ja palautan rahat sinne.

Jos et jostain syystä halua käydä valmennusta loppuun, se on minulle täysin ok ja kunnioitan päätöstäsi.

Saat kaiken tämän valmennuksen aikana:

  • 8 viikon vaihtuvan, tehokkaan treeniohjelman.

  • Ensimmäiset 4 viikkoa vuorotellaan kahta eri treeniä ja sitten seuraaville 4 viikolle vaihdetaan uudet treenit.

  • Treenaa vain 2-3 kertaa viikossa, koko kroppa kerralla: tehostat lihaskunnon paranemista ja rasvanpolttoa.

  • Tulostettavat, kirjalliset ohjeet sekä selkeät ohjevideot kaikista treeniliikkeistä.

Jatkotreenit tulevat samalle valmennusalustalle kuin ensimmäisenkin osan treenit. Jos ostat ohjelman samalla sähköpostiosoitteella, päivittyvät vanhat tunnuksesi siten, että pääset niillä myös jatkotreeneihin.

Miksi saliohjelma kannattaa vaihtaa?

Jotta kehitys jatkuisi tehokkaasti ja vauhdikkaasti, saliohjelma kannattaa vaihtaa 4-5 viikon välein. Tämä johtuu siitä, että kroppa ja lihakset tottuvat treeniliikkeisiin ja kehitys hidastuu.

Jos halaut siis muokata kehoasi kiinteämmäksi ja jatkaa näkyvien tulosten saamista, kannattaa lähteä mukaan tähän kuntosaliohjelmaan.

Saat uudet, tehokkaat ja selkeät ohjeet kuntosaliharjoitteluun. Ohjeet soveltuvat sinun aikatauluusi ja kuntotasoosi.

Jos haluat siis tehostaa kuntosalitreeniäsi siten, että saat aikaan konkreettisia tuloksia, tämä on sinulle. Tuttuun tapaan treenit ovat tehokkaita, mutta tiiviitä, joten et joudu käyttämään kaikkea vapaa-aikaasi salilla.