fbpx

Näin aktivoit pakarat ennen treeniä

Näin aktivoit pakarat ennen treeniä

Tällä kertaa näytän liikkeen, jolla pakarat saa aktivoitua kaikkein tehokkaimmin ennen itse treeniliikkeitä. Samaan syssyyn tulee opeteltua keskivartalon hallintaa yhden jalan liikkeissä.

Tuloksena saat vahvat pakarat ja hyvinvoivan selän.

Puhdasta voittoa siis!

Takapotku kuminauhalla:

  • Kiepauta kuminauha penkin jalan ympäri ja toinen pää jalkapohjaan. Nojaa penkkiin.
  • Pidä keskivartalo jännitettynä ja paikallaan: selkä EI notkistu yliojennukseen EIKÄ lantio kierry sivulle.
  • Työnnä jalkaa kantäpää edellä yläviistoon, ja haeskele kulmaa, jossa saat pakaran parhaiten töihin. 90° voi toimia tehokkaimmin.

Ja sitten vaan kyykkyjen ja lannesaranaliikkeiden kimppuun! Johan alkaa takalisto saada muotoa ja voimaa.

Nämä kirjoitukset saattavat kiinnostaa sinua:

Treenivinkit

3 x vinkki miten saat treenistä tuloksia

Itselle mieluisalla tavalla treenaaminen on mahtava tapa piristää mieltä ja vahvistaa kehoa. Hyvän mielen lisäksi moni liikkuja luultavasti toivoo saavansa treenaamisesta myös näkyviä tuloksia. Mutta