fbpx
päivää
tuntia
minuuttia
sekuntia

Kaikki kotitreenit ja liikuntavälineet nyt -40% alennuksella koodilla: kotitreeni40

Simppeli kehonhuoltovinkki pakaroita treenaavalle

Jos olet tehnyt viime aikoina pakaratreenejä, niin saatat olla kehonhuollon tarpeessa.

Jos takaketjusi kiristää, pakaroilla on hankaluuksia saada muotoa tai jos alaselkä tai lonkka kipuilee*, kokeile tätä venytystä.Tämä on helposti yksi lemppareistani, koska se venyttää koko lihasketjua yksittäisen lihaksen sijaan.

Näin se käy:

  • Istu toisella kankulla noin lantionkorkuiselle penkille niin että toinen reisi jää suoraksi lattiaa kohti. Ruokapöytä toimii tähän tosi hyvin.
  • Pidä penkillä oleva jalka melko suorana. Polvi saa olla pehmeänä.
  • Kurota vastakkaisella kädellä 45° kulmassa alas. Voit ensin käväistä tunnustelemassa venytystä ennen kuin uppoudut sinne kunnolla.
  • Hengitä rauhallisesti ja rentouta tietoisesti kireitä paikkoja. Pistävää kipua ei saa tuntua.

Toistaamalla tämän venytyksen molemmille puolille niin usein kuin muistat muutaman päivän ajan teet takaketjustasi liikkuvamman. Treenikin menee paremmin perille, kun liikelaajuudet on kunnossa. 👊

*Jos lääkärisi on kieltänyt selän pyöristämisen ja kiertämisen yhtä aikaa tai jos selkäsi kipeytyy venytyksen jälkeen, jätä tämä venytys väliin.

Nämä kirjoitukset saattavat kiinnostaa sinua:

Elämäntapamuutos

Näin saat puoli kiloa kasviksia helposti

Tuntuuko haastavalta saada syötyä päivittäin vähintään puoli kiloa kasviksia? Salaatin tekeminen tuntuu ehkä vaivalloiselta ja makumaailma yksitoikkoiselta. Eikä salaattia jaksa mitenkään syödä puolta kiloa päivän

Elämäntapamuutos

Mitä huomioida, kun valitset nettivalmennuksen

Nettivalmennuksia on tarjolla paljon ja uusia syntyy kuin sieniä sateella. Olet varmasti törmännyt useisiin erilaisiin kursseihin, joilla luvataan terveellisempää elämää, kiinteämpää vatsaa, vahvempaa kehoa tai

{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}