fbpx

Istumatyöläisen taukojumppa – helppo jumppa toimistotyötä tekevälle

Onko sulla haussa helppo ja nopea istumatyöläisen taukojumppa? Imeekö näyttö ryhtiä kumaraan mustan aukon lailla?

Se vain hyppäs mun (avonaiseen) suuhun! En ehtinyt vastustella! #pullapäivässäpitääpyllynpyöreänä

Henkilön Maikki Marjaniemi (@maikki.marjaniemi) jakama julkaisu

Ei hätää – ratkaisu on istumatyöläisen taukojumppa! Tässä pika-apu rinnan avaamiseen ja hartioiden eloon herättämiseen. Tämä taukojumppa onnistuu siis parissa minuutissa.

⭐  Mene seisomaan selkä seinää vasten. Liu’uta käsiä seinää pitkin ylös alas yrittäen pitää kyynärpäät kiinni seinässä. Selkä saa aktivointia ja rintakehä liikkuvuutta.

⭐  Mene nurkkaan, nosta kädet seinälle 90° kulmassa ja työnnä rintaa kevyesti nurkkaa kohti. Tunnet venytyksen rinnassa. Jännitä hetken aikaa käsiä seinää vasten ja rentouta jälleen rinta venytykseen.

Toista nämä liikkeet kymmenen kertaa muutaman kerran päivässä, niin huomaat niska-hartiaseutusi voivan paremmin ja aivotyöskentelysi skarppiintuvan.

Tämä istumatyöläisen taukojumppa on helppo tehdä missä tahansa toimistossa. Verenkierto vilkastuu, ryhti paranee ja päivä jatkuu virkeämpänä pienen jumppailun jälkeen.

Katso videolta helppo ja nopea istumatyöläisen taukojumppa:

Nämä kirjoitukset saattavat kiinnostaa sinua:

Treenivinkit

3 x vinkki miten saat treenistä tuloksia

Itselle mieluisalla tavalla treenaaminen on mahtava tapa piristää mieltä ja vahvistaa kehoa. Hyvän mielen lisäksi moni liikkuja luultavasti toivoo saavansa treenaamisesta myös näkyviä tuloksia. Mutta