fbpx

Nopea hotellitreeni käsipainoilla

Tässä nopea hotellitreeni, johon tarvitset vain käsipainot ja perusliikemalleja!

Matkustellessa treenirutiineista voi olla houkuttelevaa luistaa, koska hotellin sali on ruuhkainen/vieras/könönen. Nyt voit heivata nuo tekosyyt, koska tähän nopeaan treeniin tarvitset vain käsipainot ja perusliikemalleja.

Treeni menee näin:

A1 Maljakyykky 3 x 10, tempo 3010, tauko 30s

A2 Kulmasoutu 3 x 10, tempo 3010, tauko 60s

B1 Rom. maastaveto 3 x 10, tempo 3010, tauko 30s

B2 Pystypunnerrus 3 x 10, tempo 3010, tauko 60s

Homma toimii näin: Tee liikkeet A1 ja A2 vuorotellen, kunnes molempia on tehty kolme sarjaa, 10 toistoa kerrallaan. Vuorottelet siis ala- ja ylävartaloliikkeitä. Kun A-liikkeet on tehty, tee samoin B1- ja B2-liikkeet vuorotellen.

Tempo 3010 tarkoittaa, että liiku alas 3 sekuntia, älä pidä taukoa, nouse ylös tai nosta painot 1 sekunnissa äläkä pidä ylhäälläkään taukoa. Jarruttelet siis aina alaspäin.

Vaikka sinulla olisi vain vähän aikaa treenille, varaa ainakin 5 minuuttia lämmittelylle. Testaa ainakin kaikki neljä liikettä läpi pienillä painoilla, ennen kuin hyökkäät isojen painojen kimppuun.

Näillä neljällä liikkeellä saat treenattua kaikki tärkeimmät liikemallit ja rasitat suurimpia lihasryhmiä. Kyykky, lannesarana, työntö ja veto ovat joka voimatreenin perusta. Tuloksena lihaskunto kasvaa, rasva palaa, liikkuvuus paranee ja olo mainioituu.

Pidä hauskaa!

Nämä kirjoitukset saattavat kiinnostaa sinua:

Treenivinkit

3 x vinkki miten saat treenistä tuloksia

Itselle mieluisalla tavalla treenaaminen on mahtava tapa piristää mieltä ja vahvistaa kehoa. Hyvän mielen lisäksi moni liikkuja luultavasti toivoo saavansa treenaamisesta myös näkyviä tuloksia. Mutta