Nopea hotellitreeni käsipainoilla

Tässä nopea hotellitreeni, johon tarvitset vain käsipainot ja perusliikemalleja!

Matkustellessa treenirutiineista voi olla houkuttelevaa luistaa, koska hotellin sali on ruuhkainen/vieras/könönen. Nyt voit heivata nuo tekosyyt, koska tähän nopeaan treeniin tarvitset vain käsipainot ja perusliikemalleja.

Treeni menee näin:

A1 Maljakyykky 3 x 10, tempo 3010, tauko 30s

A2 Kulmasoutu 3 x 10, tempo 3010, tauko 60s

B1 Rom. maastaveto 3 x 10, tempo 3010, tauko 30s

B2 Pystypunnerrus 3 x 10, tempo 3010, tauko 60s

Homma toimii näin: Tee liikkeet A1 ja A2 vuorotellen, kunnes molempia on tehty kolme sarjaa, 10 toistoa kerrallaan. Vuorottelet siis ala- ja ylävartaloliikkeitä. Kun A-liikkeet on tehty, tee samoin B1- ja B2-liikkeet vuorotellen.

Tempo 3010 tarkoittaa, että liiku alas 3 sekuntia, älä pidä taukoa, nouse ylös tai nosta painot 1 sekunnissa äläkä pidä ylhäälläkään taukoa. Jarruttelet siis aina alaspäin.

Vaikka sinulla olisi vain vähän aikaa treenille, varaa ainakin 5 minuuttia lämmittelylle. Testaa ainakin kaikki neljä liikettä läpi pienillä painoilla, ennen kuin hyökkäät isojen painojen kimppuun.

Näillä neljällä liikkeellä saat treenattua kaikki tärkeimmät liikemallit ja rasitat suurimpia lihasryhmiä. Kyykky, lannesarana, työntö ja veto ovat joka voimatreenin perusta. Tuloksena lihaskunto kasvaa, rasva palaa, liikkuvuus paranee ja olo mainioituu.

Pidä hauskaa!

Superale 3.-9.8.!

SUPERALE on syksyn suurin ale, jolloin kaikki kurssit ja e-kirjat ovat puoleen hintaan. Lisäksi kirjat ja treenivälineet saa alehinnoin!

Saat alennuksen koodilla: SUPER

Päivää
Tuntia
Minuuttia
Sekuntia

Nämä kirjoitukset saattavat kiinnostaa sinua:

Proteiinirahka sopii satunnaiseen käyttöön
Hyvinvointi

Proteiinirahka ja -patukka: haittaa vai hyötyä?

Proteiinirahka, proteiinipatukka, proteiinivanukas… Kaupoissa riittää erittäin runsaasti valinnanvaraa erilaisiin proteiinituotteisiin. Onko maustettu proteiinirahka tai -patukka terveellinen vaihtoehto välipalaksi? Entä sopivatko ne säännölliseen käyttöön? Lue tästä