fbpx

Täysi dippi

Punttipirkot ja -petet nyt kuulolle! Seuraa voimailutiedotus.

Jos haluat dippailla tuloksia, tee dippi täydellä liikeradalla. Silloin hauis ja kyynärvarsi koskettavat toisiaan. 

Iso liikerata –> isot tulokset 

Venytys lihakselle liikkeen alaasennossa –> suurempi lihasaktivaatio –> suuremmat gainssit.

Jos liikkuvuus ei vielä riitä tähän, lisää treeniohjelmaasi alaviistopenkkipunnerrusta käsipainoilla, neutraalilla otteella ja parin sekunnin paussilla ala-asennossa. Käsipainoilla saat pitkän liikeradan, ja paussi pohjalla tuo kaivattua liikkuvuutta lisäpainovenytyksenä. Suosittelen lisäämään olkapäälle ulkokiertoliikkeitä samaan ohjelmaan. Muutaman viikon treenin jälkeen täysi dippi onnistunee huomattavasti helpommin ja turvallisemmin. 

Tulos: muodokkaat ojentajat ja maine salin badasseimpänä dippailijana. 

Nämä kirjoitukset saattavat kiinnostaa sinua:

Treenivinkit

3 x vinkki miten saat treenistä tuloksia

Itselle mieluisalla tavalla treenaaminen on mahtava tapa piristää mieltä ja vahvistaa kehoa. Hyvän mielen lisäksi moni liikkuja luultavasti toivoo saavansa treenaamisesta myös näkyviä tuloksia. Mutta