Kiinteämmän kropan tavoittelussa pääpilareita ovat oikeanlainen ravitsemus, liikunta sekä riittävä lepo. Käsivarsiin tehoaa neljän liikkeen kahvakuulatreeni.

Kiinteytyminen! Jo kyseisen sanan näkeminen herättää mielenkiinnon ja ajatuksia kehon muokkaamisesta. Kiinteä ja vahva kroppa on luultavasti monen tavoitteena, vaikka kiinteytyminen saattaa ehkä tarkoittaa joillekin jotain muuta kuin toiselle. Mitä se kiinteytyminen oikeasti siis on ja mitä se vaatii?

Kehon kiinteyttäminen on rasvanpolttoa: kehonkoostumusta pyritään muokkaamaan niin, että kehon rasvamassa vähenee samalla ylläpitäen tai lisäten lihasmassaa.

Kiinteämmän kropan tavoittelussa pääpilareita ovat oikeanlainen ravitsemus, liikunta sekä riittävä lepo. Kaikkein tärkein ja ratkaisevin tekijä näistä rasvanpoltossa on ravitsemus, sillä 70–80 prosenttia rasvanpolttotuloksista tehdään ruokavaliolla. Kova tai runsaskaan treeni ei auta, jos syöminen on retuperällä. Kiinteytymisprojektissa pitääkin keskittyä syömään fiksusti ja sopivasti: ei liikaa eikä myöskään liian vähän.

Riittävä proteiinin saanti säästää lihaskudosta

Yleensäkin ravinnon tulisi olla laadukasta: hyvälaatuisia hiilihydraatteja, proteiineja ja rasvoja oikeissa suhteissa, runsaasti kasviksia, vihanneksia ja marjoja sekä riittävä vedenjuonti ja säännöllinen ateriarytmi. Annoskokoja voit soveltaa tämän ohjeen pohjalta.

Rasvanpoltossa kokonaisenergiamäärän tulisi olla kulutusta pienempi, muttei myöskään liika niukistelu ole terveydelle edullista. Merkittävää on myös syödä riittävästi proteiinia, sillä rasvaa poltettaessa riittävä proteiinin saanti säästää lihaskudosta ja kun lisäksi treenataan salilla tai kotona lihaskuntoa, kiinteydyt tehokkaammin.

Jos haluat treenata salilla, polttaa rasvaa ja kiinteytyä, olen tehnyt sinulle tavoitteeseen täydellisesti sopivan kuntosaliohjelman. Vahva nainen: Rasvanpoltto on 8 viikon kuntosalivalmennus, jonkaa avulla treenaat kroppaa kiinteämmäksi, parannat lihaskuntoa ja näet konkreettisia tuloksia rasvanpoltossa.

Pääset rasvanpoltto-kuntosalivalmennukseen nyt 50 € alennuksella: toimi heti, ettet menetä alennusta!

>> Klikkaa tästä ja tule mukaan Vahva nainen: Rasvanpoltto -kuntosalitreeneihin 50 euron alennuksella

Uni edistää rasvanpolttoa enemmän kuin uskotkaan

Rasvanpolttoa tukee myös oikeanlainen liikunta, jossa pääpaino on lihaskuntoharjoittelussa. Aerobinen treeni kuluttaa paljon, mutta saattaa myös altistaa lihasmassan menetykselle, sillä energiaa ei välttämättä oteta vain kehon rasvavarastoista vaan myös lihaksia voidaan purkaa. Jos yhdistätkin kestävyysliikuntaharrastukseesi pari tehokasta salitreeniä viikossa, edistät kiinteytymistä siten, että rasvamassasi vähenee ja lihaskuntosi paranee.

Aineenvaihdunnan ja rasvanpolton kannalta erittäin tärkeä elementti on myös uni! Se säätelee nälän- ja kylläisyydentunnetta, edistää tai hidastaa rasvanpolttoa sekä lihasmassan rakentamista. Arvosta siis untasi ja raivaa sille aikaa mahdollisuuksien mukaan, niin edistät rasvanpolttoasi enemmän kuin uskotkaan!

Treenaa käsivarsia kotona kahvakuulalla

Koska treenaamisessa merkittävää rasvanpolton kannalta on lihaskuntoharjoittelu, suunnittelin käsivarsille suunnatun lihaskuntotreenin kotona tehtäväksi! Kyseessä on helppo ja tehokas neljän liikkeen kahvakuulatreeni. Katso alla olevalta videolta ohjeet liikkeisiin.

Muista myös treenata kroppaa kokonaisvaltaisesti, jotta saat monipuolista liikuntaa etkä rasita liikaa tiettyjä lihaksia suhteessa muihin.

Kahvakuulatreeni käsille:

Tämä treeni koostuu neljästä eri liikkeestä. Jokaisen liikkeen kuvauksesta löydät toistomäärät. Treeni tehdään kuntopiirin tavoin: tee liikkeet peräkkäin pitäen välissä 30 sekunnin tauot. Kierrä liikkeitä yhteensä kolme kierrosta. Kierrosten välissä voit pitää tarvittaessa hieman pidemmän tauon.

1. Pään ympäri kiertäminen kuulalla

Seiso tukevasti ja tuo kuula rinnan eteen ja lähde kiertämään kuulalla pään ympäri. Vaihda kiertosuuntaa aina tuodessasi kuulan takaisin eteen.

Pidä keskivartalo tiukkana, äläkä jännitä hartioitasi korviin. Suorita liikettä rauhallisesti omaan tahtiin. Tee yhteensä noin 10–15 toistoa.

2. Ranskalainen punnerrus

Ota tukeva seisoma-asento, tuo kädet ylös ja lähde laskemaan kuulaa hallitusti alas pään taakse. Pyri pitämään olkavarret suoraan kohti kattoa. Vie kuulaa pään takana niin alas kuin mahdollista. Työnnä sieltä kuula takaisin ylös. Vältä jännittämästä hartioita korviin ja pidä keskivartalo hyvin aktivoituna. Tee noin 10–15 toistoa.

Ota tukeva seisoma-asento, tuo kädet ylös ja lähde laskemaan kuulaa hallitusti alas pään taakse. Pyri pitämään olkavarret suoraan kohti kattoa. Vie kuulaa pään takana niin alas kuin mahdollista. Työnnä sieltä kuula takaisin ylös. Vältä jännittämästä hartioita korviin ja pidä keskivartalo hyvin aktivoituna. Tee noin 10–15 toistoa.

Asetu selinmakuulle, ja nosta kuula joko yhdellä tai molemmilla käsillä kohti kattoa. Lähde sieltä laskemaan kuulaa alas hallitusti ja työnnä sieltä kuula takaisin ylös.

3. Hauiskääntö

Seiso lantiota leveämmässä haarassa ja ota kuula molempiin käsiin sarviotteella. Pidä olkavarret lähellä kylkiä, ja lähde nostamaan kuulaa rinnan lähelle. Palauta kuula takaisin alas jarruttaen. Tee noin 10–15 toistoa.

4. Pystypunnerrus

Seiso tukevassa haarassa, ota kuula toiseen käteen ja nosta se ylös sivullesi. Vedä lapaa hieman taakse ja alas, ja työnnä sieltä käsi suoraksi ylös. Tuo kuula takaisin alas jarruttaen. Jos käyttämäsi kuula on sinulle liian kevyt, saat lisätehokkuutta pitäen kuulaa ylösalaisin.

Tee noin 10–15 toistoa per käsi.

Mukavaa treeniä!

Vahva nainen: Rasvanpoltto on kiinteytyjän kuntosaliohjelma

Haluaisitko tavoitella hyvää kuntoa, treenata lihaskuntoa paremmaksi, kiinteytyä ja polttaa rasvaa? Vahva nainen: Rasvanpoltto on 8 viikon kuntosaliohjelma, jonka avulla saat näkyviä, konkreettisia tuloksia.

Jos tunnistat itsesi joistain seuraavista asioista, tämä treenipaketti on tehty sinulle:

  • Haluat treenata salilla siten, että lihasvoima kasvaa ja poltat samalla rasvaa.
  • Haluat kiinteytyä ja löytää uudenlaisia, imartelevia kehon muotoja.
  • Vyötärölle on päässyt kertymään ylimääräisiä senttejä ja olet motivoitunut tekemään asialle jotain.
  • Kaipaat tietoa ruokavalion vaikutuksesta rasvanpolttoon sekä selkeitä esimerkkejä ja reseptejä kiinteyttävään ruokavalioon.
  • Et halua viettää kaikkea vapaa-aikaasi salilla ja treeneissä: haluat tuloksia treenaamalla 2-3 kertaa viikossa.
  • Olet jo ehkä käynyt salilla jonkin verran, mutta kaipaat treenaamiseen rakennetta ja selkeyttä
  • Haluat treenata tehokkaasti ja nousujohteisesti.
  • Et halua rääkätä itseäsi, vaan haluat tuloksia mukavalla treenillä.

Saat supersuositun rasvanpoltto-saliohjelman nyt 50 € alennuksella! Toimi heti, ettet menetä alennusta. Valmennuksella on 100% tyytyväisyystakuu, joten voit testata ensin, soveltuuko se sinulle. Jos et ole tyytyväinen, saat rahasi takaisin.

>> Klikkaa tästä ja tule mukaan rasvanpoltto-kuntosalitreeneihin

“Olen treenannut Maikin saliohjelmilla kohta kaksi vuotta, eikä ole kertaakaan kyllästyttänyt! Parasta on ollut se, että treenit ovat aina sopivasti erilaisia, mikä pitää liikuntainnon yllä ja haastaa kroppaa. Ohjeet ja videot ovat selkeitä, ja voin luottaa siihen, että liikkeet ovat aina turvallisia. Maikin treenejä voi suositella niin aloitteleville kuin vähän kokeneemmille treenaajille!”

-Nainen, 32v.

Valmennuksessa on mukana jo yli 1400 tyytyväistä treenaajaa ja se on saanut mahtavaa, positiivista palautetta! Kun tulet mukaan valmennukseen, pääset sisään myös aktiiviseen ja kannustavaan Facebook-ryhmään, jossa voit kysyä vinkkejä tai jakaa treenifiiliksiä muiden treenaajien kanssa.

Valmennuksella on 100% tyytyväisyystakuu 14 päivän ajan: jos et ole tyytyväinen tai treenit eivät sovellu sinulle, saat rahasi takaisin. Voit siis lähteä mukaan täysin ilman riskiä.

“4 viikkoa takana, 3 treeniä viikossa. Onko muita jotka ovat tämän ohjelman avulla pysyneet ruodussa vaikka ei yhtään huvittaisi? Mä oon ollut ennen tätä kova siirtelemään treenejä, olen jättänyt menemättä satunnaisesti kun ei huvita, ja lopulta lopettanut taas uudestaan kun kiinnostus on pikkuhiljaa hävinnyt.
Nyt ei oo jäänyt yhtäkään treeniä välistä eikä niitä ole siirrelty. Liikkeet on helppoja tehdä oikein ja treenin jälkeen on aina fiilis, että kroppa on ollut kunnolla töissä.
Kiitti Maikki <3″

-Sara

Vahva nainen: Rasvanpoltto on tehty sinulle, joka haluat tuntea olosi itsevarmemmaksi, polttaa rasvaa ja muokata kehoasi kiinteämmäksi. Tule mukaan nyt ja säästät 50 € hinnassa!

>> Klikkaa ja tule mukaan treeneihin 50 € alennuksella – ale päättyy pian!


Leave a Reply

Your email address will not be published.