Tuloksia ilman salitreeniä tai rahkaa?

Onko salille lähteminen valtava kynnys?

Mielikuvissa muut treenaajat ovat kaikki tosi rautaisessa kunnossa ja tietävät tasan tarkkaan, mitä tekevät. Ehkä treenielämän mielikuvaan yhdistyy ajatus kuivasta kanaruuasta muovirasiassa ja lukemattomia rahkavälipaloja.

No, oikeasti salilla käy ihan tavallisia ihmisiä, ja tuloksia tuova ruokavalio voi olla todella monipuolinen ja ihan sitä samaa ruokaa kuin mitä muukin perhe syö.

Ymmärrän kuitenkin hyvin salille lähtemisen vaivan ja jännityksen. Siksi Peppupajassa saat koko kehon treeniohjeet sekä kotona että salilla tehtäviin lihaskuntotreeneihin. Kotitreeniin et tarvitse edes muita välineitä kuin kehosi. Kehonpainotreenillä voi saada aikaan jopa parempia tuloksia kuin salilla, sillä treenimahdollisuuksia on useammin ja aloittamisen kynnys matalampi. Kun käytetään tarpeeksi kuormittavia liikeversioita, lihakset kehittyvät ihan samalla tavalla kuin salin laitteissa tai painoilla saatavasta kuormituksesta.

Eräs Peppupaja-osallistujan kommentti:

“Toimii! Asenteet treeniä kohtaan saivat uutta puhtia. Pitkään yksitoikkoista kotitreeniä tehneenä sai uutta puhtia ja oppi käyttämään lisää mielikuvitusta vastusten valinnassa.”

Vielä ehdit mukaan —>>> www.maikkimarjaniemi.fi/peppupaja/

Superale 3.-9.8.!

SUPERALE on syksyn suurin ale, jolloin kaikki kurssit ja e-kirjat ovat puoleen hintaan. Lisäksi kirjat ja treenivälineet saa alehinnoin!

Saat alennuksen koodilla: SUPER

Päivää
Tuntia
Minuuttia
Sekuntia

Nämä kirjoitukset saattavat kiinnostaa sinua:

Proteiinirahka sopii satunnaiseen käyttöön
Hyvinvointi

Proteiinirahka ja -patukka: haittaa vai hyötyä?

Proteiinirahka, proteiinipatukka, proteiinivanukas… Kaupoissa riittää erittäin runsaasti valinnanvaraa erilaisiin proteiinituotteisiin. Onko maustettu proteiinirahka tai -patukka terveellinen vaihtoehto välipalaksi? Entä sopivatko ne säännölliseen käyttöön? Lue tästä