Onko kuminauhajumppa jo tuttua?

Vastuskuminauha on monipuolinen väline, ja kuminauhajumppa sopii loistavasti myös jalkatreeniin. Vastuskuminauha on mainio hankinta kotitreenaajalle, sillä sen avulla onnistuu monenlainen kuminauhajumppa: kaapit eivät täyty välineistä, mutta treenistä saa todella monipuolista.

Vastuskuminauhalla voit treenata koko kehoa monipuolisesti vaikkapa omassa olohuoneessa. Sen avulla voit treenata lihaskuntoasi, huoltaa kehoasi ja myös harjoittaa liikkuvuuttasi. Kuminauhajumppa on turvallista ja nivelystävällistä.

Kuminauhajumppa sopii myös jalka- ja pakaratreeniin

Kuminauhajumppa tuo tehoa kotitreeniin

Kuminauhalla saat tehtyä kotona myös mainion jalkatreenin! Tämä neljän liikkeen kuminauhajumppa tuo tehokkaasti tuntumaa pepulle ja reisille. Tee liikkeitä kuntopiirimäisesti putkeen kolmen kierroksen ajan. Tee jokaista liikettä 8–12 toistoa.

Katso alla olevalta videolta neljän liikkeen kuminauhajumppa reisille ja pepulle.

Kuminauhajumppa reisille ja pepulle: katso video ja lue treeniohjeet

4 liikkeen kuminauhatreeni reisille ja pepulle

Vastuskuminauha on mainio hankinta kotitreenaajalle, ja sen kanssa pystyykin treenaamaan kehoa monipuolisesti ihan omassa olohuoneessa.Kuminauhalla saat tehtyä kotona myös mainion jalkatreenin! Tällä 4 liikkeen kuminauhatreenillä teet tehokkaasti tuntumaa pepulle ja reisille. Tee liikkeitä kuntopiirimäisesti putkeen kolmen kierroksen ajan. Tee jokaista liikettä 8–12 toistoa.1. Leveä kyykky + kyykky takaviistoonAseta kuminauha jalkojen ympärille polvien yläpuolelle. Aseta jalat leveään haaraan, aktivoi keskivartalo, käännä jalkaterät hieman ulospäin ja lähde kyykkäämään sitkeästi alas. Polvet ja varpaat osoittavat samaan suuntaan. Palaa ylös ja astu toisella jalalla taakse ristiin ja tee kyykky takaviistoon. Palaa taas ylös, kyykkää välissä molemmilla jaloilla ja kyykkää sitten toisella jalalla takaviistoon.2. Maastaveto / yhden jalan maastavetoAseta kuminauha jalkaterien alle ja ota käsillä siitä kiinni niin, että tunnet sopivan vastuksen. Seiso hyvässä ryhdissä, ota lapatuki ja lähde viemään takapuolta taaksepäin pitäen selän suorana. Polvet ovat aavistuksen koukussa. Kun tunnet takareidessä venytyksen, työnnä pakaroiden voimalla lantio takaisin eteen ja nosta ylävartalo samaan aikaan. Lisähaastetta halutessasi tee liike yhdellä jalalla.3. TakapotkupumppailuAsetu nelinkontin, kuminauha nilkoissa. Suorista toinen jalka, ja lähde “potkaisemaan” suoralla jalalla ylöspäin pakaralla puristaen. Pumppaa 3 kertaa ylhäällä ja palauta hallitusti alas. Huomioi, ettet notkista selkää liikaa.4. Reiden loitonnus nilkat yhdessäAsetu kylkimakuulle. Pujota kuminauha reisien ympärille polvien ylle. Pidä jalkaterät yhdessä ja nosta yläjalan polvea ylöspäin, jarruttele rauhassa alas. Keskity tekemään työ vain pakaralla ja pidä muu vartalo aivan paikoillaan. Toista molemmille jaloille.Tee tämä treeni kolme kertaa viikossa saadaksesi parhaimmat tulokset. 🧡 Haluatko lisää tehokkaita kuminauhatreenejä kotiin? Tule mukaan Nopeat kuminauhatreenit -kurssille: https://www.maikkimarjaniemi.fi/nopeat-kuminauhatreenit/Juuri nyt saat kurssin ennakkotilaajan erikoishintaan: säästät 50 % hinnassa, kun klikkaat mukaan kampanjasivun kautta: https://www.maikkimarjaniemi.fi/nopeat-kuminauhatreenit/Kurssilla liikunnanohjaaja Sohvi ohjaa mukavia treenejä, joiden myötä kroppa vahvistuu ja vetreytyy, kunto kasvaa ja rasvakin palaa.Liikkeet ovat helppoja ja nopeita oppia, joten treeniohjelma soveltuu mainiosti myös liikunnan aloittamiseen. Ensimmäiset materiaalit avataan 12.5.

Julkaissut Maikki Marjaniemi PT Tiistaina 28. huhtikuuta 2020

1. Leveä kyykky + kyykky takaviistoon

Aseta kuminauha jalkojen ympärille polvien yläpuolelle. Aseta jalat leveään haaraan, aktivoi keskivartalo, käännä jalkaterät hieman ulospäin ja lähde kyykkäämään sitkeästi alas. Polvet ja varpaat osoittavat samaan suuntaan. Palaa ylös ja astu toisella jalalla taakse ristiin ja tee kyykky takaviistoon. Palaa taas ylös, kyykkää välissä molemmilla jaloilla ja kyykkää sitten toisella jalalla takaviistoon.

2. Maastaveto / yhden jalan maastaveto

Aseta kuminauha jalkaterien alle ja ota käsillä siitä kiinni niin, että tunnet sopivan vastuksen. Seiso hyvässä ryhdissä, ota lapatuki ja lähde viemään takapuolta taaksepäin pitäen selän suorana. Polvet ovat aavistuksen koukussa. Kun tunnet takareidessä venytyksen, työnnä pakaroiden voimalla lantio takaisin eteen ja nosta ylävartalo samaan aikaan. Lisähaastetta halutessasi tee liike yhdellä jalalla.

Kuminauhajumppa ja maastaveto

3. Takapotkupumppailu

Asetu nelinkontin, kuminauha nilkoissa. Suorista toinen jalka, ja lähde “potkaisemaan” suoralla jalalla ylöspäin pakaralla puristaen. Pumppaa 3 kertaa ylhäällä ja palauta hallitusti alas. Huomioi, ettet notkista selkää liikaa.

4. Reiden loitonnus nilkat yhdessä

Asetu kylkimakuulle. Pujota kuminauha reisien ympärille polvien ylle. Pidä jalkaterät yhdessä ja nosta yläjalan polvea ylöspäin, jarruttele rauhassa alas. Keskity tekemään työ vain pakaralla ja pidä muu vartalo aivan paikoillaan. Toista molemmille jaloille.

Tee tämä treeni kolme kertaa viikossa saadaksesi parhaimmat tulokset. Tehokasta kuminauhatreeniä!

Kuminauhajumppa tuo tehoa kotitreeniin: tutustu kurssiin alehinnalla

Haluatko treenata lihas- ja kestävyyskuntoa, liikkuvuutta ja nähdä treenin positiiviset tulokset kehossa? Jos haluat tehdä helppoa ja tehokasta kotitreeniä, kuminauhajumppa on todella hyvä vaihtoehto.

Tiesitkö, että tiimimme liikunnanohjaaja Sohvi on aivan erityisen liekeissä valikoimaamme tulleesta Nopeat kuminauhatreenit -kurssista?

Tiimillämme on oma chat, jossa keskustelemme valmennuksista. Tässä muutama ihana kommentti, jotka Sohvi lähetti tiimimme chattiin työstäessään kurssia:

“Oon ihan in lööv noihin kuminauhakurssin flow-treeneihin!”

“Oispa jo tuo kurssi valamis! Tulee taas tosi kiva kurssi.”

“Hankkikaa jo valmiiksi kumppareita, koska uskon, että haluutte jumppailla näitä juttuja!”

Helppo kuminauhajumppa

Voit siis olla varma, että Nopeat kuminauhatreenit -kurssi on tehty antaumuksella, huolella ja rakkaudella – unohtamatta tietenkään sitä, että treenistä pitää todella saada tuloksia.

Haluan antaa blogin lukijoille alennuksen kurssista. Siksi pääset mukaan nyt 50 % alennuksella, kun syötät kassalla kuponkikoodin: KUMINAUHA50

>> Klikkaa tästä ja pääset Nopeat kuminauhatreenit -valmennukseen nyt 50 % alennuksella, kun käytät kuponkikoodia KUMINAUHA50

Nopeat kuminauhatreenit -valmennus sopii sinulle, jos tunnistat itsesi joistain seuraavista asioista:

  • Haluat tehdä tehokasta treeniä sekä nähdä ja tuntea tulokset kehossasi.
  • Et halua opetella monimutkaisia liikkeitä ja treenimuotoja, vaan haluat tuloksia helpoilla treeniliikkeillä.
  • Et halua kotisi täyttyvän monista erilaisista kotijumppavälineistä, vaan haluat välineiden mahtuvan pieneen tilaan.
  • Haluat tukea painonhallintaa ja polttaa kehostasi ylimääräistä, haitallista rasvaa.
  • Haluat tulla parempaan kuntoon ja tuntea olosi energisemmäksi arjessa ilman, että joudut tehdä epämukavaa rääkkitreeniä.

Valmennuksessa saat 15 erilaista kuminauhajumppaa: lihaskuntotreeniä, sykkeennostoharjoittelua, reisi-peppu-vatsa -jumppia, liikkuvuutta parantavia flow-harjoituksia ja kehonhuoltoharjoituksia. 

Pääset mukaan Nopeat kuminauhatreenit -valmennukseen nyt 50 % alennuksella, kun käytät kuponkikoodia: KUMINAUHA50

Valmennuksella on 100 % tyytyväisyystakuu. Voit siis testata sitä rauhassa 14 päivän ajan ja jos treenit eivät sovellu sinulle, palautan rahasi takaisin.

Pääset Nopeat kuminauhatreenit -valmennukseen nyt 50 % alennuksella, kun käytät koodia KUMINAUHA50

Nappaa treenit 50 % alennuksella, syötä kassalla alekoodi: KUMINAUHA50

Haluatko, että tehokas ja helppo kuminauhajumppa on osa arkirutiiniasi? Ale päättyy pian, joten toimi nopeasti!


Leave a Reply

Your email address will not be published.