Kuinka liikkua ja pitää huolta hyvinvoinnista yli 50-vuotiaana?

Vaihdevuosien aikana, sekä niiden jälkeenkin naisen mielessä pyörii erilaisia kysymyksiä ja kehossa tuntuu kummallisia tuntemuksia. Lihasmassa alkaa vähentyä, jotkut kamppailevat aineenvaihdunnan kanssa ja painonhallinta tuottaa päänvaivaa.Unenlaatu on heikkoa, keskittymiskyky ja

Näin pudotat painoa ilman liikuntaa

Ajatteletko, että painonpudotus on hankalaa, koska se vaatii tiukkaa ruokavaliota ja ankaraa treeniä monta kertaa viikossa? Olet onnellisesti väärässä!Liikunta vaikuttaa painonpudotukseen vain noin 20 % ja huomattavasti tärkeämpi rooli onkin
by Marita
Kuminauhajumppa tuo tehoa kotitreeniin

Tehokas koko kropan kuminauhajumppa

Löytyykö kotoa vastuskuminauha, mutta et oikein tiedä, mitä sillä voisi tehdä? Kokeile helppoa kuuden liikkeen tehotreeniä!Vastuskuminauha on mainio hankinta kotitreenaajalle, sillä sen avulla pystyy tekemään monipuolisesti erilaisia treenejä vaikka omassa
by Marita

Painopeitto avuksi parempaan uneen

Tämä postaus on toteutettu kaupallisessa yhteistyössä Nordic Flow'n kanssa.Oletko koskaan kuullut painopeitosta? Unella on valtavan suuri merkitys hyvinvoinnille, ja myös elämäntapamuutosta tehtäessä uni kannattaa laittaa ensimmäisenä kuntoon. Jos uni on
by Marita
Kuminauhajumppa ja maastaveto

4 liikkeen kuminauhajumppa: pakarat kiittää

Onko kuminauhajumppa jo tuttua?Vastuskuminauha on monipuolinen väline, ja kuminauhajumppa sopii loistavasti myös jalkatreeniin. Vastuskuminauha on mainio hankinta kotitreenaajalle, sillä sen avulla onnistuu monenlainen kuminauhajumppa: kaapit eivät täyty välineistä, mutta treenistä
by Marita