4 x näin löydät treenimotivaation kotona (myös poikkeusolosuhteissa)

Kuulutko siihen porukkaan, joka nauttii ryhmäliikunnasta, jooga- tai tanssitunneista, tai muusta ohjatusta liikunnasta? Tykkäätkö mennä salille tekemään treenin, mutta kun salille ei pääse, treenaaminen kotona tuntuu hieman nihkeältä ajatukselta? Kotona ei

Näin poltat rasvaa lihaskuntotreenillä

Tekisikö mieli keventyä hieman ja pohdit millainen on hyvä rasvanpolttotreeni? Käsitys aerobisen treenin ylivoimaisuudesta rasvanpolttotreeninä elää vahvana, vaikka vastusharjoittelu oikein tehtynä voi tuoda vaikuttavampia tuloksia. Aerobisen treenin aikana voi kuluttaa paljon,
by Marita

5 x näin kuntopallo kiinteyttää

Oletko jo kokeillut kunto- eli voimapalloa? Kuntopallo on kestävä, muutaman kilon painoinen pallo, jolla voi tehdä niin lihaskunto- kuin sykkeennostotreeniäkin. Myös kehonhuolto- ja liikkuvuusharjoituksissa kuntopallo on mainio apuri!  Kuntopallolla voi treenata
by Marita

Palautuminen: 5x vinkit

Palautumisesta puhutaan paljon, mutta mitä palautuminen oikeastaan on? Pitääkö välttää kaikkea stressiä, tai vaikeuttaako kova treeni palautumista? Maikin mukaan palautumisella tarkoitetaan kuormituksen ja rauhoittumisen tasapainottelua. Olisi hyvä etsiä sopivaa tasapainoa hyvän
by Marita

Neljän liikkeen käsitreeni kahvakuulalla

Kiinteämmän kropan tavoittelussa pääpilareita ovat oikeanlainen ravitsemus, liikunta sekä riittävä lepo. Käsivarsiin tehoaa neljän liikkeen kahvakuulatreeni. Kiinteytyminen! Jo kyseisen sanan näkeminen herättää mielenkiinnon ja ajatuksia kehon muokkaamisesta. Kiinteä ja vahva kroppa
by Maikki Marjaniemi