fbpx

Black Friday -superale on käynnissä ja saat valikoidut kurssit ja tuotteet jopa -70% alennuksella

päivää
tuntia
minuuttia
sekuntia

Parhaat treenimuodot kesällä

Kesä on täällä! Pitkän ja pimeän talven jälkeen moni janoaa niin paljon ulkoilmaa kuin vain mahdollista.

Sisätiloissa tapahtuva treeni voi tuntua hieman tylsältä ja etenkin kauniina säällä esimerkiksi kuntosalilla illan viettäminen voi tuntua arvokkaan kesäillan tuhlaamiselta.

Kesällä on hauska muuttaa treenirutiineja ja viedä treenit ulos!

Parhaita treenimuotoja kesällä ovat sellaiset treenit, joita voi voi tehdä missä vain ja milloin vain.

Ulkoilmassa treenaaminen tuo uusia ulottuvuuksia hyvinvoinnin edistämiseen, kun ulkoilma virkistää ja miellyttävä maisema rauhoittaa mieltä.

Kesällä ja etenkin lomalla on helpommin mahdollista päästä pois tutuista ympäristöistä ja virkistää vaihtelulla omaa oloa.

Jos haluat kokeilla jotain uutta treenitapaa, joka soveltuu niin sisälle kuin uloskin, tsekkaa nämä kolme mainiota kesätreenivaihtoehtoa:

10 minuutin aamujumpat

Jos sinun on vaikea löytää aikaa ja motivaatiota pitkille treenisessioille, tämä treenipaketti on tehty sinulle!

10 minuutin aamujumpat sopivat nimestään huolimatta jokaiseen päivään ja vuorokauden aikaan. Saat lyhyitä treenejä, jotka onnistuvat ilman välineitä missä vain.

10 minuutin aamujumpat sopivat niin sisälle kuin uloskin

Nämä treenit ovat lempeitä ja sopivat hyvin kaikenkuntoisille. Jumpissa harjoitetaan niin lihaskuntoa, sykkeennostoa kuin liikkuvuuttakin, mutta aina pehmeällä tavalla.

Aamujumpat ovat ihana kesätreeni etenkin vapaapäivän tai lomapäivän aloitukseen.

Nopeat lihaskuntotreenit

Nopeat lihaskuntotreenit -toivekurssi sisältää erilaisia lyhyitä, video-ohjattuja lihaskuntotreenejä. 

Treenit kestävät joko 10, 20 tai 30 minuuttia ja suositus on, että treenaat 2–3 kertaa viikossa. Kaikki on mietitty sinulle valmiiksi: laitat vain videon pyörimään ja jumppaat mukana.

Yhdistä lyhyt lihaskuntotreeni esimerkiksi lenkkiin tai uimareissuun ja huolehdit kunnostasi monipuolisesti.

Toki voit tehdä lenkin tai muun liikuntasuorituksen erillisenäkin päivänä, tai voit keskittyä vain näihin jumppiin. Et tarvitse välineitä näihin treeneihin.

Kiinteä core

Viisi viikkoa kestävää Kiinteä core -treeniohjelmaa seuraamalla kiinteytät tehokkaasti keskivartaloa, poltat kohdistetusti rasvaa ja vahvistat corea. Asiakkaamme Anne huomasi, että liukukiekot ovat yllättävän tehokkaat:

“En ole näistä jumppatrendeistä ikinä välittänyt mutta nämä liukukiekot kyllä jotenkin yksinkertaisuudessaan nerokas idea.

Maikin kehonhuolto! Ai että liukukiekoilla sai ihan uutta ulottuvuutta liikkuvuuteen. Mulla siis ongelmana jumissa olevat lavat ja muutenkin yläselkä.

Miten maltan antaa noiden kiekkojen odottaa lauantaihin, mikä on mun seuraava treenipäivä? :D”
-Tyytyväinen treenaaja Anne

Kokeile täysin uudenlaista tapaa treenata keskivartaloa liukukiekkojen avulla ilman turhauttavia vatsarutistusten toistoja!

Kiinteä core Sohvi
Kiinteä core -treeneissä treenaat erityisesti keskivartaloa hauskasti ja tehokkaasti

Vain kolme treeniä viikossa riittää tuomaan tuloksia, jotka tunnet ja näet kehossasi.

Treeneissä käytetyt liukukiekot kulkevat helposti ja kevyesti mukana vaikka reissussa. Kiekot luistavat parhaiten lattialla, terassilla tai matolla, joten nurmikko ei ole paras alusta näihin treeneihin.

Nämä kirjoitukset saattavat kiinnostaa sinua:

Elämäntapamuutos

Vältä nämä yleisimmät virheet painonpudotuksessa

Haluaisitko pudottaa painoa, mutta olet sekaisin erilaisten ohjeiden viidakossa? Mitkä painonpudotuskeinot ovat oikeasti toimivia ja terveellisiä? Ei mikään ihme, jos asiassa menee sekaisin, sillä dieettejä