Äitienpäivä lähestyy! Mitä mukavaa, hyödyllistä ja mahdollisesti aineetonta voisi antaa äitienpäivälahjaksi naiselle, jolla ehkä on jo kaikkea? Sinua todennäköisesti kiinnostaa hyvinvointi, sillä olet lukemassa tätä postausta. Jaan muutaman idean äidin hyvinvointia kohottavaan, aineettomaan lahjaan, joten jatka lukemista, mikäli kaipaat lahjaideoita!

Tuskaileeko äitisi, mummo tai puoliso (tai sinä itse) kiireen kanssa, eikä meinaa löytää aikaa liikkumiseen? Kaipaako äiti/lahjansaaja terveellistä punaista lankaa syömiseen? Onko hän noin 50-vuotias tai yli?

Psst. Äitienpäivälahjan voi tietysti ostaa myös itselle!

Äitienpäiväkampanjastamme löydät pienen kokoelman huolellisesti valittuja kursseja esimerkiksi näihin tilanteisiin ja haasteisiin. Kaikkia kursseja voi käyttää niin pitkään kuin haluaa, eli nämä lahjat eivät mene vanhaksi tai jää pölyttymään kaappiin!

Onko äiti noin 50-vuotias? Nämä hyvinvointiasiat kiinnostavat noin viisikymppisiä

Teimme kyselyn noin 50+ -ikäisille seuraajillemme, jossa kysyimme, millaiset hyvinvointiin liittyvät asiat heitä kiinnostavat. Ylivoimaisesti eniten kiinnostusta herätti painonhallinta. Moni kertoi sen olevan haastavaa, vaikka ”lautasella vihertää” ja ruokavalio on terveellinen. Usea vastaaja kertoi tuskailevansa nousevan tai jumittavan painon kanssa, vaikka kuinka liikkuisi ja söisi terveellisesti.

Kyselyssä toivottiin erästä vastaajaa lainaten ”täsmätietoutta tän ikäisen ravitsemuksesta. Miten pitää syödä jotta ei liho?! Kaipaan eväitä töihin iltapäivälle, kun menee töistä suoraan salille tai jumppaan.” Toinen vastaava kertoi terveellisiä ruoka-ohjeita löytyvän hänen mielestään pilvin pimein, mutta terveellisiä herkkuja tuntui olevan löydettävissä aika niukasti ja yksipuolisesti.

Myös ravintoloissa ja työpaikkaruokailussa syöminen mietitytti: miten ja mitä syödä, jos ei ole itse valmistanut ruokaa ja tarkkaan tiedä sen sisällöstä? Entä liikunta: mitä ja miten paljon pitäisi liikkua, jotta kehonkoostumus muuttuisi haluamaansa suuntaan ja mahdollinen jumittava paino lähtisi laskemaan?

Äitienpäivälahjaksi hyvinvointia aineeton äitienpäivälahja

Vaihdevuodet vaikuttavat kehonkoostumukseen ja painonhallintaan

Noin vaihdevuosi-ikäisellä naisella on niin monia muutoksia kehossa, että teimme heille aivan oman kurssin nimeltä 50+ kunnossa. Jos tavoitteena on olla hyvässä kunnossa myös keski-iän jälkeen, oppia terveellisemmät elämäntavat ja ymmärtää, miten ikä vaikuttaa kehosi muutoksiin, tämä valmennus on täydellinen valinta.

>> Klikkaa ja tutustu 50+ kunnossa -valmennukseen

Valmennus tarjoaa tietoa ravitsemuksesta ja siitä, miten ikä kannattaa ottaa huomioon ruokavaliossa. Reseptikirjan avulla herkulliset ja terveelliset ateriat syntyvät helposti.

Kuntosaliohjelmalla saat tuloksia helposti, nopeasti ja turvallisesti. Jos kuntosali ei tunnu itselle mieluisalta tai ei sovi aikatauluun, pakettiin sisältyy myös nivelystävälliset ja helpot jumppaohjeet kotiin.

Lisäksi mielenkiintoiset asiantuntijoiden videoluennot fysiologiasta, ravinnosta, unesta, tunnesyömisestä ja seksuaalisuudesta lisäävät ymmärrystä iän tuomista haasteista ja mahdollisuuksista!

Lue, mitä valmennuksen käyneet ovat siitä sanoneet:

“Vaihdevuosista sain enempi tietoa ja ymmärrystä. Sen pohjalta lisäsin kasviksia ja proteiinia ruokailuihin. Opin hiukan enemmän hyväksymään itseäni juuri tällaisena naisena, äitinä ja mummina. Liikuntaa pienissä erissä lisää, kuten aamun keppijumppa takaisin työaamuihin.” – Nainen, 55-60v.”

“Suurin muutos kohdallani on se että huomaan syöväni liian vähän ja proteiinin saanti puutteellista. Reseptit oli huippuhyviä, kasvisten ujuttaminen ruokiin ja proteiini jäätelö vallankin. Epäilytti, otetaanko ikä huomioon ja onko valmentajilla aikaa olla läsnä. Edellä mainitut epäilyni kumoutuivat täysin. Valmennus oli hyvä ja sopivan mittainen. Olen ollut valmennuksissa ennenkin, tässä paras reseptivihko.” -Nainen, 50–55 v.

>> Klikkaa ja tutustu 50+ kunnossa -valmennukseen

fodmap reseptit ilmainen reseptivihko

Kaipaako äiti terveellistä punaista lankaa syömiseen?

Jos tavoitteena on omaksua terveellinen ateriarytmi ja kiinteyttävä tapa syödä, kannattaa tutustua 30 päivän ruokasuunnitelmaan.

Valittavana on neljä erilaista ruokavaliota: sekaruokavalio, FODMAP, kasvis- ja vegaaniruokavaliot.

>> Tutustu 30 päivän ruokasuunnitelmaan

>> Tutustu 30 päivän FODMAP-ruokasuunnitelmaan

>> Tutustu 30 päivän kasvisruokasuunnitelmaan

>> Tutustu 30 päivän vegaaniruokasuunnitelmaan

Kaikissa saa tarkan, mutta joustavan ruokasuunnitelman 30 päivän ajaksi. Kokkaussuunnitelmat ja valmiit kauppalistat auttavat koostamaan terveelliset ja kiinteyttävät ateriat.

Ruokavaliot myös joustavat mieltymysten tai vaikkapa allergioiden mukaan. Täydellinen lahjaidea äidille, joka haluaisi saada punaisen langan syömiseen.

Onko äidillä vain niukasti aikaa treenille? Nopeat kotitreenit pelastavat!

Jos äidin tai mummon (tai sinun) haasteena on löytää mieluisa liikuntaharrastus ja aikaa sille, kannattaa tutustua Nopeat kotitreenit -pakettiin. Kotitreeneissä jumppa tehdään vaikka omassa olohuoneessa, eikä mitään välineitä tarvitse ostaa.

>> Tutustu Nopeat kotitreenit -pakettiin

Tämä treenikokonaisuus on paras valinta hänelle, joka haluaa käyttää liikkumiseen mahdollisimman vähän aikaa ja vaivaa, mutta saada silti tuloksia.

Kurssi sisältää monipuolisesti erilaisia treenejä, joten kuntoa voi kohentaa tasapainoisesti. Lihaskunto- ja HIIT-treenit, pilates ja liikkuvuusharjoitukset tuovat treeniin monipuolisuutta ja vaihtelua. Pakettiin kuuluu myös kehonhuolto- ja rentoutumisharjoituksia, koska palautuminen on tärkeä osa itsestä huolehtimista.

Katso videolta, mitä ihana asiakkaamme Erika sanoo Nopeat kotitreenit -kurssista: Erikan kokemuksia Nopeat kotitreenit -kurssista

Äitienpäiväkampanja to-su 9.-12.5.

Äitienpäivän kunniaksi saat 9.-12.5., siis torstaista sunnuntaihin 50+ kunnossa, Nopeat kotitreenit tai 30 päivän ruokasuunnitelman 50% alennuksella. Ruokasuunnitelmista on saatavilla sekaruokavalio, FODMAP, kasvisruoka- tai vegaaniruokavalio.

Voit tutustua jo etukäteen valmennuksiin klikkaamalla mieluisinta valmennusta:


>> 50+ kunnossa

>> Nopeat kotitreenit

>> 30 päivän ruokasuunnitelma

>> 30 päivän FODMAP-ruokasuunnitelma

>> 30 päivän kasvisruokasuunnitelma

>> 30 päivän vegaaniruokasuunnitelma

Kampanja on voimassa vain to-su 9.-12.5. ja sen aikana saat nämä valmennukset 50% alennuksella.

Hyvinvointia lisäävä äitienpäivälahja on ihana idea äidille, mummolle tai vaikka sinulle itsellesi!

Mitä ajattelit antaa äidille lahjaksi äitienpäivänä? Jos olet itse äiti, aiotko hemmotella itseäsi äitienpäivän kunniaksi? Kerro kommenteissa!

Maikki Marjaniemi +50 kunnossa -valmennus noin 50-65-vuotiaille

Leave a Reply

Your email address will not be published.