KAUPPA

Keskikroppa kuntoon

Moni saattaa liikkua aktiivisesti arjessa, mutta keskikropan lihasten treeni jää usein pahasti unholaan. Vatsalihastreeni saattaa tuntua tylsältä ja aika yksitoikkoiselta.

Vatsa- ja selkälihakset ovat kuitenkin tärkeitä, sillä ne pitävät yllä ryhtiä ja asentoa (lisäksi ne tekevät vatsasta kauniin litteän).

Keskikroppa kuntoon on 4 viikon nousujohteinen treeniohjelma, jossa saat tehotreeniä sisäiselle korsetillesi. Vahva sisäinen korsetti auttaa sinua saamaan myös litteämmän vatsan.

Treenaat vain 3x 15 minuuttia viikossa, eli tämä sopii myös kiireiselle tai toisen liikuntalajin kaveriksi.

99 €

Lisää ostoskoriin

Valmennuksella on 14 päivän 100 % tyytyväisyystakuu.

Jos et ole tyytyväinen valmennuksen sisältöihin, maksan sinulle kaikki rahasi takaisin. Ilmoita asiasta minulle laittamalla tilinumerosi ja palautan rahat sinne.

Jos et jostain syystä halua käydä valmennusta loppuun, se on minulle täysin ok ja kunnioitan päätöstäsi.

Saat kaiken tämän valmennuksen aikana:

  • 4 viikon treeniohjelma

    Teet kolme 15 minuutin harjoitusta viikossa. Treeniohjelma on nousujohteinen, joten viikkojen edetessä alat tuntea tulokset kehossasi.

  • 12 keskikropan tehotreeniä

    Saat 12 erilaista keskikropan treeniä, joiden tarkoitus on vahvistaa keskikroppaa, niin vatsa- kuin selkälihaksiakin. Joka viikolla on oma teema.

  • Kannustava Facebook-ryhmä

    Pääset mukaan kannustavaan, suljettuun kotitreenaajien Facebook-ryhmään, jossa saat vertaistukea, voit hehkuttaa treenifiiliksiä, kysyä neuvoja tai löytää vaikkapa tsemppaajan toisesta treenaajasta.

Jos tunnistat itsesi seuraavista asioista, treeniohjelma on suunniteltu juuri sinulle:

Jos jokin näistä seikoista kuulostaa tutulta, tämä valmennus sopii sinulle:

  • Haluat parantaa keskikropan lihasten kuntoa.
  • Haluat parantaa ryhtiä ja kantaa kehoasi vahvemmin.
  • Haluat saada vahvan sisäisen korsetin ja tukea siten myös litteämpää vatsaa.
  • Haluat tehostaa vatsalihastreeniä toisen liikuntalajin yhteydessä.
  • Haluat treenin olevan helppoa ja vaivatonta (ilman kuntosalia tai laitteita).
  • Olet kiireinen ja haluat, ettei keskivartalotreeni vie liikaa aikaasi.

Mitä treenejä teet valmennuksessa?

  • Viikko 1: Syvien lihasten aktivointi

    Ensimmäisellä viikolla aktivoidaan syviä lihaksia. Pääset aktivoimaan myös palleahengitystä ja herättelemään lantionpohjan lihaksia.

  • Viikko 2: Lannesarana

    Lannesaranassa aktivoit koko keskikroppaa ja pakaralihaksia. Todella tehokasta keskikropan treeniä – lisäksi saat vinkkejä myös lannesaranan harjoitteluun arkielämässä.

  • Viikko 3: Lankun monet muodot

    Lankku, tuo vatsalihastreenin kuningatar! Opit lankun oikean tekniikan sekä variaatiot, joiden avulla syvät vatsalihakset saadaan todella tekemään töitä.

  • Viikko 4: Koko kroppa liikkumaan

    Viimeisellä viikolla treenataan koko kroppaa keskivartalon tukemana. Todellista tehotreeniä!

Kaikki treeniohjeet ovat valmennusalustalla helppoina ohjevideoina, joiden tahdissa voit treenata. Et tarvitse välineitä näihin liikkeisiin ja voit tehdä ne missä ja milloin vain: kotona, reissussa, kuntosalilla tai muun treenin yhteydessä.


Laita vain video pyörimään ja jumppaa mukana – tuloksia vain kolmella vartin treenillä viikossa!

Vältä yksipuolinen vatsalihastreeni: treenaa vahvat keskivartalon lihakset tällä monipuolisella ohjelmalla!

  • Treeniohjelma kiireiselle

    Tee kolme 15 minuutin treeniä viikossa: tämä ohjelma sopii mainiosti täsmätreeniksi keskikropalle ja voit tehdä sen vaikkapa toisen liikuntalajin yhteydessä.

  • Sisäinen korsetti kuntoon

    Vahva keskivartalo auttaa saamaan litteämmän vatsan, erityisesti yhdistettynä oikeanlaiseen ruokavalioon ja muuhun liikuntaan.

  • Ei kuntosalia tai ihmeellisiä laitteita

    Nämä treenit onnistuvat vartissa omassa olohuoneessa. Treeniohjelma on nousujohteinen ohjelma koko keskikropan vahvistamiseen aina syvistä ”korsettilihaksista” sixpäk-lihaksiin.


99 €

Lisää ostoskoriin


Kommentteja valmennuksessa olleilta asiakkailtani:

Keskikroppa kuntoon on uutuusvalmennus, joten palautteet ovat muista huippusuosituista valmennuksistamme.

Parasta oli se, että tämä tuntui kokonaisuutena mielekkäältä ja neljä viikkoa hurahti hetkessä! Ei tarvinnut hampaat irvessä väkisin rääkätä vaan sai nauttia hyvästä fiiliksestä kropassa ja mielessä!

Kati


Olen jumppaillut kotona aika ajoin, tuloksia tullut vain vähän. Nyt reilun kuukauden tehnyt Maikin treenejä ja tunnen olevani notkeampi ja jäntevämpi kuin aikoihin. Liikkeet mukavia, välillä aika haastavia. Kyllä kotijumpallakin saa hien pintaan. Tykkään!

Miia